Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Den aller første gang! :D "jagt"
Forfatter: 
Dato:  20-08-2006 21:43

Hejsa allesammen.

For en lidt over en uge siden blev jeg ejer af den skønneste lille hest "polish Pricess". Jeg har fundet hende nede ved hestehandler Eliasen i Slangerup. Hun har stået der nogle måneder, men ingen ville have fat i denne lille skønhed. Nå men jeg faldt altså pladask for hende og har fået hende hjem og er blevet "MOR" for første gang

Nå, men min lille skønhed er altså tidligere gallopper i Polen så hun løber lidt stærkt i galloppen, men nok om det hun går kanont i skridt og trav. Og mindsandten ikke om der er fløjet en kommentar fordi der hed "Sikken en dyr dressur hest du har dig der" Men ak, dressurhest bliver hun nok ikke.

Nå, men idag var jeg så heldig at blive inviteret på begynder jagt i dyrehaven.. WEEE!!! Den var jeg 100% frisk på så idag har jeg været til jagt! og jeg FULDFØRTE - Min dejliuge lille ganger var ude at lege med alle "de store drenge" og spang over alle 30 forhindringer uden problemer!. Så det er absolut ikke sidste gang hun skal afsted på jagt!

Så hermed har I jer en nu jagtrytter

¨

ANdre der var afted på jagt i dyrehaven idag?

Knus fra Pernille, Lady Love, Casanto og Miss B.

Stævne arrangør for ØRK:

Aften sløjfespringning for hest/pony d. 28/6

Sprinstævne hest/pony klub/distriktstævne september

www.oresundskystens-rideklub.dk

0
0
Svar på denne tråd

hej...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2006 00:08

Tillykke med hende.

Det er da super flot hun har gennemført første gang du er med, hvordan skal det så ikke komme til at gå når i har fået trænet noget mere??? Så render i jo med alle præmierne

Rønnebjerggård.....

0
0
Svar på denne tråd

Hej Pernille !
Forfatter: 
Dato:  21-08-2006 00:20

Long time , no see !

Hvor er det dejligt at høre, du har fået din egen hest.

Hun ser rigtig lækker ud.

Hvordan går det ellers? ( du kan bare skrive privat)

Jeg kan forstå at du er tilbage på ØRK igen?

Var det ikke noget med at du var på Farasi?

Ih, jeg har mange spørgsmål

Men nu skal du passe på med stævnerne, for min hingst er stævne klar Ja, jeg mangler kun en part til at starte ham, så kommer vi efter jer ( kender du nogen ? )

Vi tales ved og tillykke med hesten.

Mange hilsner

Isabel

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider