Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Forfattere
Forfatter: 
Dato:  20-08-2006 14:56

Jeg elsker bøger af Tolkien, Anne Rice, Stephen King og Dan Brown. Hvem er jeres yndlingsforfatter(e)?

0
0
Svar på denne tråd

mine yndlingsforfatter
Forfatter: 
Dato:  20-08-2006 15:08
Jeg kan godt lide at læse Stephen King, Dean Koontz og John Grisham. Der er mange andre gode forfattere, men det er dem jeg oftes går efter når boghylden skal suppleres op :)

mvh. jeanette2

husk at tavshed sommetider er det bedste svar..(dalai lama)
0
0
Svar på denne tråd

er helt tosset
Forfatter: 
Dato:  20-08-2006 16:08

med de nye danske forfattere, som Helle Helle, og Solveig Balle. Ifølge Loven af Solveig Balle kan varmt anbefales.

Og selvom det ikke er den dybeste litteratur så har jeg lige slugt to bøger af Sofie Kinsella (?), "En shopaholics hemmelige drømmeverden" og "En shopaholic i New York". De rammer alle tøsers shoppe-gen rigtig, rigtig godt.

Og så selvfølgelig digtere som Dan Turell, Michael Strunge, Tove Ditlevsen. Eller forfattere som Vita Andersen, Martha Christensen og andet feministisk socialrealisme.

Mange Venlige hilsner

Stine Skov Bjerregård

Vis mere ridesport i TV!!!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-08-2006 16:30
Jeg har ingen specielle favoritforfattere. Jeg kan godt lide at læse rejsebeskrivelser (fx. af Troels Kløvedal) og biografier. Har lige læst B.S. Christiansen's bog, den var ret god. Jeg vil også gerne læse Bettina Aller's bog om hendes tur til Nordpolen.

***** Snepony *****

Hvis alt kommer imod dig,

kører du i den forkerte vejbane.

0
0
Svar på denne tråd

Ken follet
Forfatter: 
Dato:  20-08-2006 18:31

Ken Follet er min yndlingsforfatter.. Især Jordens Søjler. En roman der foregår i middelalderens England.

Hilsen Benedicte

Så blev den ged vist barberet
0
0
Svar på denne tråd

dhjghjfgh
Forfatter: 
Dato:  20-08-2006 21:31

hej..

jeg elsker tom clancy og david eddings...han bøger om ridder jernhøg er bere guf :)

Malle

0
0
Svar på denne tråd

Blandet
Forfatter: 
Dato:  20-08-2006 21:37

Tolkien, selvfølgelig (ellers var jeg jo nok ikke medlem af Bri - tolkienselskabet i København), Joanne Harris (hende, der bl.a. har skrevet "Chokolade"), Douglas Adams, Jane Aamund, mf.

Og så kan jeg godt lide Lene Kaaberbøls "Skammer"-serie, dels fordi jeg godt kan lide det fantasy-univers de foregår i, dels fordi visse episoder i bøgerne er skrevet på en måde, så de kryber helt ind under huden på mig og bliver siddende.

Tina

0
0
Svar på denne tråd

Lige for...
Forfatter: 
Dato:  20-08-2006 21:55

..tiden er det Marian Keyes :-)

Hun er vist hidtil den sjoveste indenfor skønlitteratur ;-)

Mvh Mette..
Erfaringer med Böeckmann's trailere søges!
Vær med til at tale dyrenes sag!
Demonstration i Kbh d. 3.oktober 2006 kl. 12.
Vel mødt :-)
0
0
Svar på denne tråd

forfattere
Forfatter: 
Dato:  21-08-2006 00:28

H.C.Andersen selvfølgelig

Og så (i den anden grøft) Stephen King

M.V.H. Riderlykke

Se min hjemmeside HER

KenTaur Penolope dressursadel sælges, evt. byttes.

...bag skyerne er himlen altid blå...

0
0
Svar på denne tråd

Mine yndlings er
Forfatter: 
Dato:  21-08-2006 00:50

Patricia Cornwell og Frances Fyfield til krimier og Bill Bryson til underholdning

Har lige læst Den Ukendte Hustru af Leif Davidsen - tror lige jeg skal på bib og låne nogle af hans tidl. bøger, for den var faktisk spændende

Mange hilsner fra Sine (med hafferne Havanna & Aslan)
Shit happens!
... I just try not to step in it :)
Learning seriously affects your brain -aau.dk
Søger studiejob på Djursland i weekenderne!
0
0
Svar på denne tråd

tolkien
Forfatter: 
Dato:  21-08-2006 08:16

er da fantastisk. Men min bogsamling (stor efterhånden) er u mest King, Koontz, og grisham. Jeg kan se jeg ikke er den eneste der er til den blanding og undrer mig lidt. King og Koontz, ja det lugter jo lidt af hinanden, men hvor kommer grisham ind i billedet??

Lidt sjovt.

Dejlig hoppe sælges billigt pga ejers helbred(rygskade)kontakt mig for yderligere info og pris.

har fundet drømmehesten...han er bare dejlig!!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider