Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hvornår går overførte penge ind?
Forfatter: 
Dato:  20-08-2006 13:06
i fredags flyttede jeg lidt rundt på nogle penge, og havde egentlig regnet med at de så ville stå på kontoen lørdag, men næh nej... er det fordi det er weekend??? detvar igennem banken jeg overførte penge til en konto i en anden bank.
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-08-2006 13:11
Det lyder da lidt mærkeligt, når du rent fysisk var i banken og overføre pengene. Så burde de vel være overført med det samme. Men check lige kontoen i morgen inden du går ned og brokker dig til banken. Når man overfører via netbank, bliver pengene ikke altid overført i weekenden.

***** Snepony *****

Hvis alt kommer imod dig,

kører du i den forkerte vejbane.

0
0
Svar på denne tråd

Bla bla bla
Forfatter: 
Dato:  20-08-2006 13:23
Når du går i banken og overfører dem, så går der et der et arbejdsdøgn (eller hvad det nu hedder)
Hvis du overfører via netbank, så går det ind med det samme, da det foregår elektronisk og ikke skal igennem hænder, for at blive flyttet

Det var i hvert fald, hvad jeg fik at vide i banken

En gang DV, altid DV !
0
0
Svar på denne tråd

Hvis det er
Forfatter: 
Dato:  20-08-2006 13:29
til en anden bank, så går der min et døgn. Hvis det er samme bank sker det med det samme, uanset om det er netbank eller om du har været dernede i banken selv.

PernilleKrake
0
0
Svar på denne tråd

Hvis det...
Forfatter: 
Dato:  20-08-2006 13:32

..er en anden bank, så går der et døgn - måske to. Weekender undtaget.

Dette er ligegyldigt om det er via netbank eller du står i banken..

Overførelser i samme bank sker med det samme.

Mvh Mette..
Erfaringer med Böeckmann's trailere søges!
Vær med til at tale dyrenes sag!
Demonstration i Kbh d. 3.oktober 2006 kl. 12.
Vel mødt :-)
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-08-2006 14:23
Der går 2 bank dage.

Venlig hilsen Helle Markussen.

www.123hjemmeside.dk/oldenborgavl

billeder af diverse giftige planter på hjemmesiden.Samt heste trailer og honda HRV 4X4 til salg.

0
0
Svar på denne tråd

Uanset...
Forfatter: 
Dato:  20-08-2006 14:31

Om du er i banken eller på netbank, tager det 1-2 døgn når det er til anden bank.

Overfører du penge over netbank i hverdagene, til samme bank, sker dette med det samme. Overfører du via netbank i weekenden, sker det først næstkommende hverdag. Så selvom du overfører pengene via netbank, fredag efter lukketid, så bliver pengene altså først sat ind mandag.

I dit tilfælde burde pengene gå ind senest tirsdag.

Mvh

Mona

0
0
Svar på denne tråd

ok...
Forfatter: 
Dato:  20-08-2006 18:06

Tak for jeres svar. Må se tiden an indtil på tirsdag. Har tjekket at det er det rigtige kontonummer, så må vist bare berolige mig selv med at det er fordi det er weekend.:O)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-08-2006 18:16

Når man bruger net bank er der deadline kl.19.00.

dvs alt du kører igennem inden får transaktionsdato d.d. og vil være med i kørslen samme nat.

Er det efter kl.19.00 får det først transaktionsdato dagen efter og komme med i kørslen natten efter og der ved vil der faktisk gå 2 dage.

Undtaget er fredag efter kl.19 og indtil søndag kl.18.59 - det bliver kørt natten mellem søndag og mandag og er på konto mandag.

Håber det var forståeligt og ikke alt for meget fagsprog :-)

Mvh

Rikke

0
0
Svar på denne tråd

pyha...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2006 19:08
pengene var gået ind i morges, så det var pga. weekenden. Bruger vist netbanken fremover, så jeg er fri for at være nervøs:O)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider