Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

arbejde i udlandet??
Forfatter: 
Dato:  19-08-2006 20:44

Jeg drømmer lidt om at prøve at arbejde med heste i udlandet i et enkelt år, når jeg er blevet student..

Har tænkt lidt over at det måske ville være en god idé at prøve det i sommerferien næste år, i 5-7uger - Så jeg vil få et indblik i det, og se om det overhovedet er mig.

Så ville høre om der er nogle af jer der har en idé til nogle stutterier og stalde jeg evt. kan prøve at kontakte.. Gerne Norge, Sverige, Tyskland eller England - Men self. også Damnark.

Vil også meget gerne høre om I selv har prøvet det..

/Kristina

Kender du Lexieton??KLIK HER
0
0
Svar på denne tråd

jamen så
Forfatter: 
Dato:  19-08-2006 20:50

skal du da bare søge på studs - hvis du vil til england! der kan også forekomme nogle "tvivlsomme sidder frem bare gå uden om dem

www.stud-farms.com har en masse links... find nogle steder som lyder interesante og skriv

hilsen Malene

0
0
Svar på denne tråd

australien...
Forfatter: 
Dato:  19-08-2006 22:15
Jeg kender en hun rejste til Australien i et halvt år efter studenten, arbejdede 3 mdr som bartender og 3 mdr som rytter et fedt dressursted. Kan bare ikk huske bureauet, men prøv at søg lidt rundt og hør om muligheder. Hun var i hvertfald super tilfreds !!

New Forest...Zippa!!!>Dressurrytteren Natasha< Den nye Anky med Salinero!!!
Kh Natasha
0
0
Svar på denne tråd

Rejs!!!
Forfatter: 
Dato:  19-08-2006 22:49

Jeg er selv næsten lige kommet hjem efter lidt over et år i Irland, og jeg fortryder ALDRIG at jeg tog afsted. Planen var at jeg skulle være der i 7 mdr, men da de var gået havde jeg bare ikke fået nok, og blev der i 7 til.