|
|
| hvordan finder man en globusbar |
|
|
Jeg står og vil give en rigtig mandegave til min eks... nemlig en globusbar. Men hvordan finder man sådan en fyr? Jeg har kun fundet nogle ganske få på nettet, og så vidt jeg kunne se vil de ikke sende varer. Er der nogen der kender steder i københavnsområdet hvor man kan få sådan en dims? Eller måske nogen der har en stående de gerne vil sælge?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er det sådan en ... |
| Forfatter:  |
Lisbeth Sejberg |
| Dato:  |
17-08-2006 22:14 |
|
... du mener?? www.sommerbutikken.no/...entina.htm Er det en rigtig mandegave  ja smag og behag er heldigvis forskellig  Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der er også en her ... |
Lisbeth Sejberg |
17-08-2006 22:20 |
|
... og så vidt jeg kan se, er der en butik i Københavnsområdet. Men jeg synes stadig, det er en rædsel  Min mand og jeg selv såmænd også, ville da hellere have et par flasker god whisky  Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lige nemlig |
|
|
Det er netop sådan een. Og ja...det er en minibar, som min eks i hvert fald ville dø for at få. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lisbeth |
|
|
Jeg synes heller ikke den er videre køn, men det er jo ikke mig der skal have den stående Hvor er den butik du kender?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yak den ville |
Kiki |
17-08-2006 22:26 |
|
ikke komme ind i mit hjem... Er det virkelig en mande gave? Håber at min kæreste aldrig har hørt om sådan nogle så. Men hvis manden ønsker sig sådan en, så er det da godt nok cool og large at du vil give ham sådan en
Stud.jur hesteløs, men med dele hund, 2 nye super skønne killinger og en gammel tyk hamster
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Undskyld jeg glemte linket ... |
Lisbeth Sejberg |
17-08-2006 22:28 |
|
... den kommer her www.moebelkaeden.dk/in...ategori=20 Det er da en formildende omstændighed, at det er din eks, der har så dårlig smag  Mvh. Lisbeth
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| takker |
|
|
aaah, det er da vel ikke alle der kan synes den er hæslig. Eller er det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pyt da med ... |
Lisbeth Sejberg |
17-08-2006 22:42 |
|
... hvad vi mener  Hvis han ønsker sig sådan en, så kan han lide den og så er det vel det vigtigste  Mvh. Lisbeth
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| han er jo |
|
|
Han er jo trods alt også ved at være en ældre herre (37) så måske han har lært at sætte pris på selv det hæsligste  har i øvrigt søgt i den butik du linkede til...de har bare kun een model lige nu og til over 3000. Jeg er mere på udkig efter een der er mindre. På den måde virker den heller ikke så voldsom i stuen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den der i Møbelkæden ... |
Lisbeth Sejberg |
17-08-2006 22:49 |
|
...koster da kun 1899  Min mand er så en gammel herre (over 50) og hvis jeg gav ham sådan en, ville han garanteret sende mig til psykiater lige på stedet  Mvh. Lisbeth
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg synes den er fin |
|
|
og ja jeg er nok lidt sær for jeg har selv ledt efter en gennem flere år, men den jeg skal ha skal ikke være ny. den skal ha en historie. Jeg er ikke til stål og sort og hvidt..såå den her ville passe fint ind i mit hjem 
Dejlig hoppe sælges billigt pga ejers helbred(rygskade)kontakt mig for yderligere info og pris. har fundet drømmehesten...han er bare dejlig!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lisbeth |
|
|
Ja, men den model kan ikke skaffes via butikken i glostrup, hvilket nok er den tætteste på min residens.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aylaya |
|
|
Har du spurgt i butikken, om de kunne skaffe den hjem til dig? Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ældre herre? |
pjemm |
19-08-2006 10:59 |
|
Damn, så må jeg på jagt efter en yngre model, manden min er 35 og jeg vil ikke se frem til at sådan en dims dukker op i vores stue... Heldigvis tror jeg ikke der er plads til 1½ liters colaflasker. :Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pyha- hjemmebar |
xtiny |
19-08-2006 11:14 |
|
Er da dårlig smag. Og hvis I så "Kender du typen"- med Stig Tøftings "legeværelse"- og de hæsligste lamper jeg har set i mit liv (juks!)- så var det da bare stilen: "Jeg har penge og en sindssygt dårlig smag". (Sjovt nok gættede jeg på både Carnival´en og Soduko- jo den type- kender *jeg*  ) Og det monster tv... Yuk! Nå, hvis fyren er vild med en globushjemmebar, så må han jo have den.  Jeg giver kun folk ting til deres hjem, som de har ønsket sig. (Ingen svigermorvaser hér! :- D ) Beklager mit ikke videre hjælpsomme indlæg- jeg har bare en prik med hjemmebarer... 
Mvh xtiny ---
WYGIWYGAINGW "What You Get Is What You´re Given And It´s No Good Whining" The Science of Discworld
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa. |
|
|
Den kan fås ved Hansen Møbler
Hilsen Frederikke Chanel, Zulu & Soffy! Hvorfor nøjes?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|