Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Min polterabend
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 17:46

Jeg tænkte at jeg lige ville dele den skønne dag min veninde, svigerinde og svigermor havde arrangeret for mig i forrige week-end. Vi var kun 5 (mig selv, veninde, svigerinde, svigermor og kærestens kusine), da mange af mine andre veninder, deri blandt min bedste, ikke kunne den dag af forskellige årsager - trist!

Nå, men here goes...

Dagen startede med at vi spiste morgenmad. Min kæreste, Jimmy, skulle på posthuset, og rendte tilfældigvis ind i en af hans loge-brødre. Deres loge-møde skulle først starte kl. 11 og kl. var kun 9.30.. Hmmm... Han undskyldte sig med at han var lidt tidlig på den - øhhh ja... lidt meget tidlig

Kl. 10.20 ringede en af vennerne og gav besked om at Jimmy skulle tage sin loge-smoking med ned. I følge dagsordnen for deres møde, så skulle de ikke bruge den - men det var blevet ændret... Jeg strøg så lige en skjorte. Samtidig ringede min svoger - og der kom en sms fra en af loge-brødrene. Meget forvirrende...

Nå, men vi går så ned på gaden, siger farvel til hinanden - og jeg går så overfor at hente min cykel. Jeg kommer rundt om hushjørnet og der står så mange af vores venner og familie - og venter... Jeg overraskede dem - hi hi og 5 sek. kom Jimmy... Vi bliver så hevet om i vores gård, og der blev serveret brunch, men vi kunne bare ikke spise noget, da vi jo havde spist morgenmad.

Vi bliver så også klædt ud, for det hører sig jo med. Jeg i en grim mormor kjole a la rengøringskone og min dejlig forlovede i et supermands-kostume - han var bare øm at se på

Efter brunchen kommer der så den lækreste farrai, som jimmy skal køres i op til nordsjælland/hornbæk... Grundet trafikkaos i kbh's centrum kom de motorcykler jeg skulle transporteres på lidt senere - sejt! Ud på motorringen og så blev de fyret godt og grundigt af... :fløjt:

Efter det blev jeg kørt ind til DGI-byen hvor vi skulle i kurbad, og i indiansk sauna - dejligt med forkælelse

Derfra kørte vi i bil ud til et dansestudio på Nørrebro, hvor vi fik rørt mavemusklerne med en gang mavedans - og det var faktisk kanon-sjovt . Jeg fik et mavedanse-kostume på, og så var det i gang med roternede hofter, og blævrende maveskind...

Efter en times mavedans kørte vi ud til min svigerforældres kolonihave, hvor vi fik burgere - man bliver lidt sulten hen af dagen...

Efter maden kom så en tegner og underviste os i croquis-tegning - og ja, modellen var total nøgen! Sort afrikansk mand, med en utrolig flot krop. Vi sad på græsplænen og tegnede - og jeg var (hvis jeg selv skal sige det) ret god... Godt nok havde jeg tegning i gymnasiet, og igen på min forrige uddannelse, men jeg har ikke rørt en pen i nogen år...

Da undervisningstimen var ovre, blev der lavet et bål, og vi bagte snobrød og bare hyggesnakkede i bålens skær - dejligt! Efter en times tid ankom så mændene - og så var der fest...

En super fed kanon skøn dejlig dag, hvor de havde arrangeret nogle ting, som lige var mig - og gud hvor jeg elsker mine veninder, svigerinde, svigermor og Jimmys kusine.

Vi var kun 5, så det var meget hyggeligt... Min "bedste"-veninde var taget til London, min mor ville ikke være med , og mange af mine andre venner/veninder kunne heller ikke... Øv - men det er dem der er gået glip af en skøn dag!

Jimmys polterabend foregik i Hornbæk, hvor de grillede og badede. Egentlig skulle de havde været ude med speedbåd og vandski/banan, men bølgerne var for høje ... I stedet gik de i vandet og spillede vist nogle spil på stranden. Der kom så også en teater-sminkør og så fik Jimmy malet sin supermands trøje på brystet - og de kørte så tilbage til Amager - og her festede vi videre...

Vi ramte sengen kl. 03 efter en dejlig dag.

Det var lidt om dagens oplevelser - lidt langt - sorry...

Gitte Laura Molnit - 5 uger til ...
-
Labor omnia vincit improbus
-
- Utrætteligt arbejde overvinder alt -
Der tages forbehold for fejl af enhver art.
0
0
Svar på denne tråd

dejligt...
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 20:29

Det lyder til i begge har haft en rigtig dejlig dag - det er skønt at høre. Det lyder også lige som en polterabend jeg ville nyde, men jeg er nu heller ikke så¨meget til det der med total ydmygelse på polterabends.

Hvornår skal i giftes?

Hilsen Mette

Medlem af de anti-skrukkes klub: Børn skal SES men ikke HØRES

Sælges:

NY stübben siegfried MF special (havannabrun)

0
0
Svar på denne tråd

Vi siger JA til hinanden...
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 21:06

den 23. september i en kirke her på Amager...

Jeg nød også dagen - selvom jeg hader ikke at vide hvad det næste er...

Den eneste ydmygelse var sådan set det tøj jeg blev klædt ud i - men jeg synes det var ok... det hører med til polterabend, og i stedet for at stritte imod, så kan man lige så godt lege med.

Men det "værste" var at min bedste (synes jeg) veninde ikke deltog - så der har jeg lige et issue, jeg skal have vendt... For jeg er ikke helt klar over hvad grunden til at hun ikke kunne var.

Gitte Laura Molnit - 5 uger til ...
-
Labor omnia vincit improbus
-
- Utrætteligt arbejde overvinder alt -
Der tages forbehold for fejl af enhver art.
0
0
Svar på denne tråd

ærgeligt...
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 22:38

ja, kan godt forstå hvis du er lidt skuffet over at hun ikke deltog. Men mon ikke hun har haft en god grund... det håber jeg da, så hun er lovligt undskyldt.

TILLYKKE med brylluppet i September ... det må være skønt

Hilsen Mette

Medlem af de anti-skrukkes klub: Børn skal SES men ikke HØRES

Sælges:

NY stübben siegfried MF special (havannabrun)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider