Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Inderligt brug for hjælp!!
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 16:40

Hej alle jer derude!!

Jeg er virkelig kommet i en knibe..

For næsten et år siden var jeg involveret i et færdselsuheld.. ikke min skyld.. der var en der kørte ud foran mig. Det resulterede i at jeg fik piskesmæld, brækket brystben og en trykket brystkasse, samt en masse andre småting.

Mine smerter blev i mellemtiden sådan at jeg kunne få min hverdag til at fungere nogenlunde normalt, men selvføgelig med hensyn til min nakke osv.

I dag er smerterne bare så voldsomme igen og har været det en uges tid. Lægen mener ikke der kan gøres mere, eller vil i hvert fald ikke... så her går jeg endnu engang med nakken i en krave og må kæmpe mig igennem hverdagen for at kunne hænge sammen for bare smerter.. Jeg står og skal ud i praktik i forbindelse med min uddannelse, men lægen og min kiropraktor ser gerne at jeg bliver sygemeldt, sandsynligt på ubestemt tid. Jeg er virkelig nervøs for min fremtid, kan jeg mon klare en uddannelse som social og sundhedshjælper i første omgang?(min plan var at læse videre).. hvis ikke hvad dælen skal eg så gøre??? Og mit største problem lige pt er min lille friesermand på et år.. an ikke rigtig klare andet end at tage ud og fodre ham og jeg synes virkelig det er synd for ham for han har brug for mindst ligeså meget omsorg som jeg har pt. Hvad skal jeg dog gøre??

Tak fordi i læste med og forhåbentlig giver i et godt råd med på vejen..

Knus Catharina

0
0
Svar på denne tråd

Puha...
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 16:50

...det lyder ikke rart! :-(

Jeg tror en sygemelding er en god idé. Hvis du har så ondt, så er det jo ikke fair overfor praktikstedet. Med så mange smerter og så fysisk hårdt et arbejde (især for nakke og ryg) vil der jo med garanti komme løbende sygemeldinger og måske være behov for specielle hensyn.

Hvad vil du læse videre til? For alternativet er måske at du vælger en anden og knap så fysisk krævende indfaldsvinkel til det. Der bliver aldrig lukket en dør uden at der åbnes en ny. :-)

Og hesten - hvad med at finde en sød pige, der vil nusse lidt om ham, mens du selv har så ondt? Det skulle da nok kunne lade sig gøre. :-)

Så selvom det ser trist ud, så op med humøret. Der viser sig altid løsninger selv når det ser sortest ud. :-)

Camilla

Festsange forfattes. 250 kr. pr. sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)
0
0
Svar på denne tråd

Hjælp måske
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 17:04

Min datter døjer selv meget med bl.a. nakke og hofter. Vi bruger kiropraktor utrolig meget med stor tilfredshed. Det hjælper dog kun kort tid. Så hørte vi om Kranio sakralterapi. Det er utrolig behageligt. Tager 1-1½ time og du mærker intet. Det er virkelig godt. Prøv at tale med en og hør om de kan hjælpe dig. Men sørg for at finde en ordenlig en...

Held og lykke

Bimsemor

Mor til Maja og sponsor til Abstrakt Firfod

Besøg vores hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/mabepe

Nu med sommerhusudlej. hvor du kan ta hesten med

0
0
Svar på denne tråd

Ikke godt
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 17:05

Det lyder bestemt ikke rart.. I det første stykke tid skal du jo nok være sygemelt, for hvis du arbejder risikere du bare at gøre skaden værre..

Ang din hest så find en hestepige som har tiden og omsorgen til ham.. Hun kan hjælpe dig med træning, nusseriet og pasningen..

Hvor i landet bor du, for jeg leder efter en hest jeg kan passe og nusse om...

Håber at du får det bedre og at du finder en løsning..

Mange hilsner fra Kirse

Søger du heste/staldhjælp?? Så giv lyd fra dig..

Allerhelst Fynsland...

Søger en ny praktikplads som dyrepasser med speciale heste..!!! Giv besked hvis i kender et sted hvor de mangler hjælp!!

0
0
Svar på denne tråd

gdgfdgfg
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 17:06

Det er simpelthen SÅ unfair når folk på den måde pådrager andre langvarige smerter/ skader ved at køre sindssygt.

Hvor er det synd, synes du skal sygemelde dig.

Rigtig god bedring.

Highlander <3
Nyd livet på de evige græsmarker..
Glemmer dig aldrig!
0
0
Svar på denne tråd

Hmm tja...
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 17:13

Nu kan jeg jo så begynde og undre mig jeg døjer oss med piskesmeld og diverse skader efter et færdselsuheld, og mit er oss blevet meget værre den sidste uges tid... ;-(

Jeg føler virkelig med dig og syntes du skal lade dig sygemelde...

Hvis du har lyst til at skrive om åndsvage læger og dumme sagsbehandlere og hvem der nu er så kan du bare skrive en PB til mig...

God bedring...

KnuZ

Vibber...

Nu med jordens skønneste hunde...

www.123hjemmeside.dk/Teglgaard2/

0
0
Svar på denne tråd

Nej ...
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 17:22

... det lyder ikke rart

Selv uden skader og smerter af nogen art, er uddannelsen til og arbejdet som Social og Sundhedshjælper jo berømt/berygtet for at være fysisk krævende, så umiddelbart lyder det som et uheldigt valg.

Dine skader er forhåbentlig anerkendt, så du kan få dækning for nødvendige behandlinger??

Du ønskes god bedring

Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd

Du bør nok tænke
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 17:36
På en anden uddannelse, SOSU er fysisk hårdt (har mødt en del flexjobbere, der er fhv SOSU).
Smerter i en uge- er ikke så meget. Hvad siger læge/speciallæge?
Kan du blive rask- smertebehandles?

Jeg synes, du skal sælge hesten. Det er éen bekymring mindre. Hvis du fx får det som jeg har det nu, så kan du lige gå med en hest, der går meget, meget pænt. Den må ikke trække - eller hænge på biddet. Alt det modsatte af en unghest!

Få en rolig rar og velopdragen ældre hest i stedet- når du er klar til det.

Mvh xtiny
---

WYGIWYGAINGW
"What You Get Is What You´re Given And It´s No Good Whining"

The Science of Discworld

0
0
Svar på denne tråd

inderligt brug for hjælp
Forfatter: 
Dato:  17-08-2006 20:59

Hejsa!!

Vi bor i Vejen, mindre by mellem kolding og esbjerg..

knus.. og til alle jer andre.. tusind tak for de gode råd osv..

Skal til læge igen mandag og så må vi se hvad der sker.

mys

Catharina

0
0
Svar på denne tråd

hvor træls
Forfatter: 
Dato:  17-08-2006 23:14

Hvor er det træls for og synd for dig håber snart du får det bedre:-)

Din lille frieserbasse kunne komme en tur til østjylland og lege med min 17 mrds Safir indtil du er i bedring:-)

Ellers skulle du finde en ung pige til at hjælpe med træning leg og pasning.

Mvh Trine

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider