Hej alle jer derude!!
Jeg er virkelig kommet i en knibe..
For næsten et år siden var jeg involveret i et færdselsuheld.. ikke min skyld.. der var en der kørte ud foran mig. Det resulterede i at jeg fik piskesmæld, brækket brystben og en trykket brystkasse, samt en masse andre småting.
Mine smerter blev i mellemtiden sådan at jeg kunne få min hverdag til at fungere nogenlunde normalt, men selvføgelig med hensyn til min nakke osv.
I dag er smerterne bare så voldsomme igen og har været det en uges tid. Lægen mener ikke der kan gøres mere, eller vil i hvert fald ikke... så her går jeg endnu engang med nakken i en krave og må kæmpe mig igennem hverdagen for at kunne hænge sammen for bare smerter.. Jeg står og skal ud i praktik i forbindelse med min uddannelse, men lægen og min kiropraktor ser gerne at jeg bliver sygemeldt, sandsynligt på ubestemt tid. Jeg er virkelig nervøs for min fremtid, kan jeg mon klare en uddannelse som social og sundhedshjælper i første omgang?(min plan var at læse videre).. hvis ikke hvad dælen skal eg så gøre??? Og mit største problem lige pt er min lille friesermand på et år.. an ikke rigtig klare andet end at tage ud og fodre ham og jeg synes virkelig det er synd for ham for han har brug for mindst ligeså meget omsorg som jeg har pt. Hvad skal jeg dog gøre??
Tak fordi i læste med og forhåbentlig giver i et godt råd med på vejen..
Knus Catharina