Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Individuel kompetance afklaring ...
Forfatter: 
Dato:  15-08-2006 23:02

... forkortet IKA ... er der andre, der får strittende nakkehår, når man skal til "sådan noget" i sin A-kasse, når man er blevet ledig??

Mig som glad og gerne ytrer mig om hvad som helst,både her på HN og IRL, hvorfor får jeg så myrekryb over det

Jeg var i min A-kasse i dag med ledighedserklæring, lønsedler og hele molevitten, sørme om det ikke lige var så "heldigt", at de kører sådan et forløb i morgen og på torsdag.

Eller skulle jeg vente til engang i september.

Jeg havde lyst til bare at råbe NEJ, lad mig lige være i fred og tænke lidt ... selv om jeg godt ved, at det sikkert er meget bedre, at få det spark lige med det samme.

Er der andre, der også har det sådan lidt ... underligt med det??

Jeg må vist bare se at komme i seng og hoppe ud i det i morgen.

Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  15-08-2006 23:07

Av kan godt forstå du har det sådan, men på den anden side er det måske meget godt at finde ud af det med det samme.

Ikke at jeg har hørt specielt godt om sådanne ideer, men det er vel et forsøg værd. Op med humøret

Rønnebjerggård.....

0
0
Svar på denne tråd

Ha ha Lisbeth
Forfatter: 
Dato:  15-08-2006 23:08

Individuel kompetance afklaring en farlig fin sætning Der dækker over; Vi tror ikke lige du selv ved hvad du er god til, så når du selv har givet os alle informationer om dig selv, skal vi nok fortælle, hvilke jobmuligheder du kan bestride!

Jo, jeg får også myrekryb over alle de mere eller mindre tåbelige møder man kan indkalde ledige til

Men du er jo sej Lisbeth, så du skal nok overleve imorgen og på torsdag

Mvh

Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

Noget lignende
Forfatter: 
Dato:  15-08-2006 23:11

Har prøvet noget lignende en del gange efterhånden. "Hvad kan du, hvad vil du, og hvad skal der til, for at du kan blive det." Jow jow, samme surdej hver gang, hvad de end har fundet på at kalde det gennem årene. :D

Glæd dig over, at du får det overstået nu. ;)

Tina

0
0
Svar på denne tråd

Der findes noget, der hedder:
Forfatter: 
Dato:  15-08-2006 23:32

... "Bullshit-bingo".

Alle kender vel banko- og bingo plader, hvor man skal fylde rækkerne ud?

Spillet er nemt:

Man skriver sine hadeord - såsom "omstillingsparathed", "tovholder", "bench-learning", "coatching", "fremme i skoene" - og alle muuulige og umulige! moderne udtryk for gammeldaws tænkning - som har været brugt igen og igen - uden synderlig virkning ...

Nu er "ordene" taget udfra diverse mere eller mindre uduelige konferencer, jeg har været til gennem mit arbejde - men man vælger selv sine hadeord. :-)

Ergo:

Man laver sin Bull-@!#$ plade hjemmefra - og når man har en række - eller endog pladen fuld - så RÅBER man:

"BULLSHIT-BINGO"!!!

Om man bliver populær på det?

Grin fra

Nina

0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 08:32

Ja jeg har også været ledig i et stykke tid, kom direkte fra færdiggjort uddannelse som procesteknolog. Må ærligt indrømme at alle AF's tilbud ikke var for sådan en som mig.

Jeg var på kursus hvor vi skulle lære at putte vores CV på AF's hjemmeside, hmmm var gjort hjemmefra. Brugte så to dage på at hjælpe andre med det .

Var på endnu et kursus hvor jeg skulle lære at skirve ansøgninger. Læreren mente mine ansøgninger allerede var perfekte, så jeg måtte endnu engang hjælpe andre med deres .

En snak med deres rådgivere gik altid ud på hvad vi så ville... Videreuddannelse f.eks. ARG jeg er LIGE uddannet, fat det.

En snak med en konsulent... tja... du vil vel have arbejde indenfor dit fag og du søger vel indenfor dit fag? Ja... Godt så kan du bare tage hjem igen... Fnys

Jeg var jo så også under 25 så de var mere oppe på dupperne.

Ja jeg ved de bare gør deres arbejde, men for mig var det ikke videre bevendt, og jeg fandt mig hurtigt et arbejde og endnu et et ½ år efter .

Kærlig hilsen Ann-Rikka :-)

Hel havre købes gennem hele vinteren.....

Mor til englebarnet Tika 18/03-2006, R.I.P.
Chico og Jossie et FARVET makkerpar

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider