Jeg har opflasket 2 killinger f´ra de var ca. 3 uger.
Min veninde og jeg fandt 4 killinger i en plastiksæk i en vejgrøft. Vi delte kuldet.
I starten stod den på sutteflaske hver 6 time (eller mere når ikke det var nat og jeg var i skole.)
De lærte som dine hurtigt at drikke af skål og spise tørkost + at drikke vand.
Jeg brugte et skotøjsæske låg som toilet til dem, dette gjorde at efter 3 dagen med numsetøring var der kun enkelte uheld.
Jeg brugte alm. menneske modermælkserstatning til at opflaske med.
Små lette bolde er et hit. Det er en lille bamse (evt. fra McDonald) også. Hæng den i en snor så den hænger lige over gulvet. (Eks. i et tørrestativ.) Så kan de selv angribe den 
De får MEGET tid til at gå med det.
Når de leger sammen skal du ikke blande dig med mindre der er flere 100 g forskel i størrelsen.
Dine potteplanter er der ikke meget håb for med et par små muntre killinger. Eneste ide kunne være at de bor i køkkenet/badeværelset eller lign.
Den ene af "mine" killinger kom til en af min mors arbejdskolegaer. Den er blevet en vidunderlig kat som styre hele huset. (Den "løb på væggene" fra jeg fik den og det gør den stadig.)
Den anden ved jeg intet om da jeg gav den bort til en familie jeg ikke kendte.
Min veninde beholdt den ene af hendes som indekat. (Det egnede den sig IKKE til. Den angreb ALT og ødelagde en masse. Den blev aflivet for ca. et år siden. Dens søster kom til en familie som inde/ude kat og fungerede fint da vi hørte fra den sidst (i en alder a 1 år.) I november i år er det 2 år siden.
Når de angriber dig og du IKKE lægger op til leg så tag dem i nakkeskindet og pust på dem. Det hader de og på den måde lader de være med at angribe så meget (kun i leg). Dette gjorde min veninde ikke. Måske derfor hendes blev sindsyg?
Held og lykke med dem
Kan vi ikke få et par billeder?
Hilsen Anna