Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Jeg kørte galt!
Forfatter: 
Dato:  14-08-2006 15:23

I går havde jeg og min kæreste været til middag hos mine svigerforældre og kørte hjem omkring der ved halv 11 tiden om aftenen.

Da vi har kørt ca. 10 km kommer vi over en bakketop og ned i et sving, og der er det jeg ser det; en masse lygter fra 4 biler i modsatte side og to lygter i min side der overhaler.

"Sh*t" tænker jeg og river bilen ud i rabatten, får hevet den op igen efter at modkørende er kommet forbi, og slinger over vejen da den slår et slag da den fik fat i astfalten igen. Det har også regnet så det gør det ikke nemmere.

Jeg kommer over i modsat vejside og snitter den første bil i rækken, en varevogn som med sit dæk får revet hul i mit og jeg kommer ind i grøftekanten og får stoppet inden de resterende biler kommer.

Meget rystet kommer jeg og min kæreste ud af bilen og ser der ikke er sket nogen personskade.

Tror I ikke at den idiot der var skyld i det hele bare var fortsat?

Hvis ikke jeg havde revet bilen ud i rabatten var det blevet et frontalt sammenstød og os i min bil ville ikke ha overlevet.

Det er sgu skræmmende at tænke på!

Vi fik fat i politiet som kom meget hurtigt, fik givet forklaring og set på skaderne.

Det gik værst ud over min bil som jo fik revet dækket op, slået styrtøjet og smadret den foreste skærmkasse (tror jeg det kaldes). Bilen jeg snittede fik kun en ridse hele vejen ned af siden.

Så jeg tog fri fra arbejde i dag og har været chokkeret det meste af dagen i dag også.. men det går okay nu. Har været ude og køre i min mors bil så jeg ikke bliver skræmt for det. Det er jo lidt med heste, hvis du falder af, så op igen.

Puh trængte bare til at komme ud med det... Kan slet ikke lide at tænke på hvad der kunne være sket!

Hvordan kan ham der overhalede dog være så kold? Han kørte jo bare videre! Jeg kan slet ikke forstå det, er det vigtigere han ikke får mistet sit kørekort end at se om han havde været skyld i nogen dræbte?! Hvad nu hvis jeg var kommet med tre små børn bag i bilen eller noget?! Jeg kan slet ikke fatte det.. at være SÅ kold?!

Lizamuhtella
Jeg har ik sort humor, men farvet humør ;-D
0
0
Svar på denne tråd

det er så ...
Forfatter: 
Dato:  14-08-2006 15:55

Det er bare så ubehageligt... Jeg har også været involveret i et trafikuheld. Jeg var passager... det ligger stadig dybt i mig og jeg har meget respekt for fart. Grunden til det gik galt var at min x kørte alt alt alt for stærkt på trods af jeg ikke ville have det. Vi slap heldigt, det gik "kun" ud over os og den nye bilen som blev totalskadet.

Men det kunne sagtens have involveret andre da det var en stor vej og vi røg over i modsatte vejbane.

Find nogen at snakke lidt med hvis det er tosset med chokket.

0
0
Svar på denne tråd

Puha...
Forfatter: 
Dato:  14-08-2006 16:55

Sikke en grim oplevelse. Forstår heller ik at han bare kunne køre videre. Utroligt når det er ham der er skyld i ulykken Så er man godt nok kold, der kunne jo nemt ha været sket noget alvorligt med nogen af jer. Men godt det ikke gik værre.. Det er bare et kæmpe chok man får.

Min kæreste kørte galt sidste lørdag Han var kommet kørende med en kammerat på en meget smal vej, hvor der samtidig er mange grimme sving. Rundt i et af dem møder de en modkørende, og begge biler er et lille stykke over midten. De vil så begge undvige, og min kæreste køre ned over asfaltkanten og ud i noget grus. Da han vi rette op igen skriver bagenden ud, bilen triller en omgang og ender i modsatte vejbane i et træ Min kæreste slog ryggen og hans kammerat brækkede kravebenet, så det er da alligevel billigt sluppet. Havde de ik haft seler på var det gået meget værre. At bilen så er totalskadet er da til at leve med, det er jo bare en ting.

Nå, men det var hvertfald gode der ikke skete mere med jer. Håber politiet finder ham der bare stak af!

Mvh Tina K

0
0
Svar på denne tråd

Tjaaa...
Forfatter: 
Dato:  14-08-2006 17:11

Ej hvor grimt. Sikke da en *BIIIP*!!! Godt at der ikke skete noget med jer. Folk er bare så ubetænksommme nogen gange. Blev sidste sommer topederet af en cykellist lige ind i siden, fordi fjolset havde høretelefoner på, og bare hjorede over vejen selvom der var buske så han ikke kunne vide om der var nogen bag dem - det var der, mig og min mor. Så chafførdøren var toltalt smadret og glas fra ruderne i hele bilen. Til alt held sad vores lille hund oppe hos mig med ryggen til min mor (have været væk hjemmefra i to uger, så var jo meeeget savnet ). Havde hun sat nede på gulvet hvor hun egentligt høre til eller bare havde vendt hovedet den anden vej, så tror jeg ikke hun havde klaret den. Mig og min mor var totalt flået op i hovederne af alt glasset.

Min søsters kærste kørte også galt for nogle år siden. Men det var han slet ikke skyld i. Han holdt forrest for rødt, og så kommer der en dame bagfra og laver et mega harmonika sammenstød, så kærstens bil var totalt krøllet sammen. Heldigvis skete der ham ikke noget. Og sjovt nok havde han og rent undtagelsesvis ladet hunden sidde et andet sted end den plejeer. Den sidder som regel omme i bagerummet (det var åbent så den kunne se hele bilen, ikke lukket inde i et sort rum). Den dag var bagerummet fyldt med computerting han skulle levere til en kunde, og hunden sad foran. Pyha... ellers havde der ikke været meget hund tilbage...

D.27 maj åd min ven 100 panodil. I 1½ uge lå hun på instintiv, umuligt at komme i kontakt med hende.
I dag er hun frisk, som 17år skal hun tænke på at hendes lever er smadret.
Lad være med det pis!
0
0
Svar på denne tråd

Årh nej da...
Forfatter: 
Dato:  14-08-2006 17:54

Hvor var i bare heldige...! Det er forfærdeligt at tænke på hvad der kunne være sket.

Har selv lige været involveret i en døds-ulykke - meget forfærdeligt!! En ting man ikke ønsker for sin værste fjende.

Håber du kommer hurtigt ovenpå igen og at poitiet finder den NAR der fortsatte - utroligt at man kan leve med bare at køre videre - tænk hvis der var sket jer noget...!! Men desværre findes sådanne personer også i denne verden...

Mit råd til dig : SNAK om det her så meget som du overhoved kan komme til. Så skal du nok komme dig over chokket!

Mvh Kathrine

0
0
Svar på denne tråd

Husk at
Forfatter: 
Dato:  14-08-2006 21:24
komme til en kiropraktor/læge/fysioterapeut hurtigst muligt. I skal tjekkes for evt. skader i nakke, ryg eller andet.

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

hej igen...
Forfatter: 
Dato:  15-08-2006 18:49

Tak for svarene, har været på job så kan først skrive nu.

Jeg er ved at være faldet ret meget til ro igen og har været ude og køre og der er ingenting jeg er bekymret for der (kun lige i går da vi skulle forbi ulykkestedet, der fik jeg ondt i maven ).

Mekaninkeren spurgte os da jeg kom for at tømme resten i min bil om ikke jeg havde ondt i armene, han sagde at det må ha givet et ordentligt slag da bilen jo fik smadret styrtøjet, men jeg har nu ikke ondt nogen steder og det føltes bare som at køre i radiobil så...

Så nu må jeg tøffe rundt i min bedstefars bil til jeg muligvis får købt naboens.

Lizamuhtella
Jeg har ik sort humor, men farvet humør ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider