Ok.. jeg er ret meget dyre-elsker. Det kan der nok ikke helt laves om på. Det er også fint nok, og jeg er glad for mine krikker, katte, kaniner osv (nej faktisk ikke videre, for der er ikke mere end de tre nævnte typer dyr hos mig
).
Nå, anyway - jeg er flyttet på kollegie. Hurra! Rigtig dejlig, og RIGTIG DEJLIG SMÅT
Det må man så leve med. Jeg overvejede kraftigt at få en pippefugl.. sådan én man ku lære at sige nogle tossede ting
Men, men, men!!! Forstander/bestyrrelse tænkte STRAKS, da de så Tine M på ventelisten, at de måtte gøre kollegiet her anti-animalplanet...(måske vidste de, at det ellers ville udvikle sig til Nordens største zoo
) ..Før havde folk både katte, fugle, hamstere og jeg ved ikke hvad... nu må man kun have FISK 
Sikke noget pjat - men så var det jeg tænkte... hvorfor ikke?
Dyr er jo dyr.. okay, fisk er fisk..
men stadig et dyr, og jeg ville godt have en fisk eller to som "pynt" (scchhh, rolig nu - de sku nok få mad
). Og generelt kan jeg vældig godt li' at have dyr, som har det som blommen i et æg!!!
DERFOR FØLGENDE SPØRGSMÅL:
Hvad skal der helt præcist til, for at en fisk (eller to?) har det som blommen i et æg?
Værelset er altså kun små 25 m2, så større end dét bliver akvariet dog ikke 
Men jeg er faktisk seriøs her?