Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Dræberkatten på spil...
Forfatter: 
Dato:  12-08-2006 21:29

Ja, det var min søsters ørkenrotte som måtte lade livet. Hun havde glemt at lukke døren ind til buret. Hun havde glemt det før, men nu gik det galt. Katten har ellers altid bare fanget dem og leget lidt, også ladet dem gå... Men denne gang var hun åbenbart sulten. Hun er indekat, så det er første gang hun dræber men...

Jeg ved godt det lyder koldblodigt, men da hun ringede og sagde at min kat var ved at æde den, sagde jeg det var bedre den blev ædt, end hun skulle vente 5 timer på at far kunne slå den ihjel, da den havde fået flået maven op. Det blev hun sur over, men hvad kunne jeg gøre... Selvom det er min kat og hendes ørkenrotte, så har jeg da ikke bedt katten om at æde den. Men hun har 8 killinger, så måske ville hun lige vise sig.

Synes I jeg er ond, når jeg siger sådan til min søster??

0
0
Svar på denne tråd

ved ikk.
Forfatter: 
Dato:  12-08-2006 21:40

vil ike sige du er direkte ond.. for ja. hellere den bliver spist nu end at lide 5 timer til far kommer hjem. for den af lige vel skal dø .

det er ikke din skyld katten tog den. hun kunne bare lukke buret som hun skulle og sådan er det.

det er selvfælgelig syndt at ørkenrotten må lade livet på grund af at din søster glemmer at lukke og fordi din kat flår den op.

prøv du at blive flået op med en kniv.. tror ikke du ville have det godt nej ...

0
0
Svar på denne tråd

Dog undrer
Forfatter: 
Dato:  13-08-2006 08:49

det mig at du skriver at "katten har ellers altid bare fanget dem og leget med dem". Dét lyder f... uansvarligt og som direkte dyrplageri overfor de stakkels gnavere hvis det er noget, der tages så let på og som sker indimellem.

Havde det været første gang havde det været uheldigt og synd for jer alle, nu synes jeg egentligt bare det er synd for ørkenrotten - og alle de andre ørkenrotter, der har måtte lægge krop til jeres uansvarlighed.

Sort/brun shetter (u.pap) hoppeplag på 2 år sælges til absolut godt hjem.

Malinoishvalpe (DKK) født d. 19. juli. Se www.malinoise.dk

Ingen er både ærlig og fjendeløs

0
0
Svar på denne tråd

Hverken
Forfatter: 
Dato:  13-08-2006 09:00

du el katten er ond. Søster kunne jo bare ha husket at lukke buret til rotten. Kunne forstå hvis katten havde været inde og vælte buret. Selv inde katte har dræber instinkt. Men jeg ville også ha sagt noget ligne il min søster hvis det havde være min søster og mig.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider