Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Store Hestedag i Roskilde
Forfatter: 
Dato:  10-08-2006 15:15

Nogen som har været til Store Hestedag de foregående år? Hvad er erfaringerne?


Jeg overvejer at rejse til Sjælland i år for at besøge skuet. Jeg har familie i Roskilde, som jeg kan bo hos... men er det rejsen værd (fra det yderste Vestjylland)?



Lene G
Finder du en sten i din ene sko,
så vær glad,
det er én, og ikke to

0
0
Svar på denne tråd
 
 Manner..
Forfatter: 
Dato:  10-08-2006 15:24

Uhh svært spørgsmål.. alt er jo relativt.. Jeg har været der to år i træk og syntes da sidste år var bedre end første år. Men for mig virker det mest som en blanding af et stor dyrskue kun med heste og et distrikt stævne... Jeg ved ikke om det kun er mig, men jeg syntes det virker lidt ustruktureret og uoverskueligt. Jeg har i alt fald aldrig fået set det jeg ville. Der er mange heste i alle mulige kvaliteter.. Men der er nogle gode boder så du får hurtigt fyret en masse penge af på heste tingelig bling. Jeg syntes initiativet er rigtig godt og jeg er stor fortaler for at der skal man ge flere arrangementer til for bredden.. vi er trods alt flest! Derfor suser jeg jo nok også forbi i år. Men kun fordi jeg bor 30 km derfra. Ville aldrig tage fra vest jylland.. med mindre din familie i Roskilde er rigtig søde og laver dejlig mad På den anden side.. der sker vel ikke rigtig noget i vest Jylland ellers .. gør der

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vestjylland - hingstekåring...
Forfatter: 
Dato:  10-08-2006 15:38

Joker du...?


Det er så i Vestjylland - Herning - at vi har DVs Hingstekåring...?!


Derudover mest distriktsstævner og dyrskuer og Åbent Hus arrangementer på stutterierne... Vi må da tit køre lidt efter det selvfølgelig... når vi bor helt herude...


Jeg har ca. 70 km. til Herning, omkring 120 km. til Blue Hors og ca. 150 km. til Vilhelmsborg, Århus, hvor der har været World Cup og Levade Noble Horse Galla, Monty Roberts mv.


Hvor meget sker der egentlig på Sjælland af heste-arrangementer?




Lene G
Finder du en sten i din ene sko,
så vær glad,
det er én, og ikke to

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider