|
|
| spis is og tab dig !.. |
| Forfatter:  |
Moon-face |
| Dato:  |
10-08-2006 18:38 |
|
ja. det er kommet et indlæg fra en prof mand i slankekur i Ude og Hjemme. Spis i og tab dig tab 2 kilo på 2 dage .. på 1 dag for du 1.200 kalorier. og kun 30 g fedt .højst ! ved at spise is . efter hans ordninger. så vil du gerne tabe dig ved kun at spise is ::D så køb ude og hjemme. måske for godt til at være sandt ? . men jeg skal sku prøve det FNIS!. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvad for noget is? |
|
|
ja ..men hvad for noget is? isklumper? .. tror næppe det er flødeis 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er sulten |
Kato hedder min hund |
10-08-2006 18:53 |
|
Har også set det, skriv lige om det virker.  Hvis det gør skulle det være man skulle prøve. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *fixen* |
Moon-face |
10-08-2006 18:55 |
|
det er helt almindelig is !. men du spiser simpelhen KUN is . det er grape is .. vanilje is. alt mulig is.. købt evt. ude og hjemme
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| slankekursregler |
|
|
Det kan være at han har læst disse morsomme "slankeregler", især det sidste punkt : - Hvis du spiser noget, uden at nogen ser det, indeholder det ingen kalorier
- Hvis du drikker en light-sodavand og spiser en chokoladebar, bliver kalorierne i chokoladen ophævet af de manglende kalorier i sodavanden.
- Hvis du spiser sammen med andre, tæller kalorierne ikke, så længe du ikke spiser mere end de andre.
- Kalorier indtaget af helbredsmæssige årsager tæller aldrig. Dette omfatter f.eks. varm chokolade, cognac og Othello-lagkage.
- Hvis du opfeder alle de mennesker, du omgiver dig med, kommer du til at se tyndere ud.
- Fødevarer indtaget i biografen indeholder ingen kalorier, idet de er en del af underholdningen. Eksempler: Popcorn, chips og peanuts.
- Mad, der slikkes af knive og skeer indeholder ingen kalorier, så længe du er i måltids-forberedelses-fasen.
- Småkager indeholder ingen kalorier - de forsvandt, da dejen blev skåret i stykker.
- Fødevarer med samme farve indeholder samme antal kalorier. Et eksempel herpå er spinat og pistacie-is eller champignoner og hvid chokolade.
- Fødevarer indtaget i stående stilling indeholder ingen kalorier grundet tyngdekraftens indflydelse - kalorierne overføres via fødderne til underlaget.
- Fødevarer indtaget fra en anden persons tallerken indeholder ingen kalorier, eftersom kalorierne tilhører denne person.
- Frosne madvarer har ingen kalorier, da kalorier i virkeligheden er varmebestanddele. Eksempler er flødeis, frosne tærter og ispinde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| bummelum |
Lone (Uden Leander) |
10-08-2006 19:52 |
|
Haha. hvor morsomt  Da jeg var yngre (14-15 år) der spiste jeg egentlig også KUN is i en periode, og jeg blev ikke tykkere af det. Så måske er der noget om det, og her mens jeg fik fjernet mandler spiste jeg også kun is - og tabte mig 
Hilsen Lone  Nu uden hest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bare synd |
|
|
man mister mange af de vigtige næringsstoffer voes krop har brug for hvis man KUN spiser is . Så hans professinelle mening ville jeg ikke lægge noget somhelst i. Vi skal have dagligt protein, kulhydrat og fedt (jep nemlig minimum 20% og max 30% af den samlede energi du indtager SKAL stamme fra fedt - det flerumættede). Så væk med alle de fordømte slankekure der kører vores krop ned istedet for at gøre godt. Michelle
Du er din egen lykkes smed, og hvis du vil noget med dit liv, er du nødt til at kæmpe for det selv!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sjosk! |
|
|
Jamen så der det da den forkerte kur jeg er på!!! Tror faktisk vi har is i fryseren  ... Man kunne fx. guffe is med en masse frugter som passer til... Tror lige jeg skal have fat i Ude og Hjemme!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| du spiser self. |
Moon-face |
10-08-2006 21:03 |
|
du spiser self. også . frugt.. rugbrød. KUN røgbrød . du skal drikke ca 1 l. permønte te om dagen. for det mætter utrolig meget. og vand. is til morgenmad med frugt. is til frokost. mellemmåltid et æble og te eller vand. aftens mad. is og frugt. inden du går i seng. te/vand og æble.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is som eneste mad |
|
|
Hvordan samler man så krafter til dagens gøremål, koncentration osv..? Og hvad så når man spiser normalt igen...?
M.V.H. Riderlykke Se min hjemmeside HER Aurigan bid købes. Se her Kombineret sadel sælges. Se her Grimer str. full sælges. Se her BR-springunderlag sælges. Se her
...bag skyerne er himlen altid blå...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hm... |
|
|
Ja jeg kan nu kun ryste på hovedet over sådan en slankekur  Din krop har brug for en daglig dosis af hhv kulhydrat(60%), protein(10-20%) og fedt(20-30%). Og jeg nægter at tro på at is kan tilføre kroppen dette  Kroppen har desuden brug for en daglig dosis af vigtige vitaminer og mineraler. Igen noget jeg tvivler på is kan give den  Kroppen har brug for fibre(kan bla. være med til at forebygge kræft i tarmene). Igen noget is vidst ikke kan give kroppen  Jeg giver ikke en dyt for diverse kure... Det være sig is-kur, protein-kur, fedt-kur, suppe-kur osv. Det er ikke sundt for kroppen at gå på kur. Ofte taber folk sig for hurtigt... Ofte spiser folk det de plejer at spise bagefter, og tager altså på igen... Og tager man på igen, jamen så er det jo nok fordi man generelt spiser for meget/for usundt ;o) Yoyo-vægt er noget skidt... Tro mig... Jeg har selv levet med det igennem min gamasietid Ens krop har bare ikke godt af det... Den bedste "kur" er generelt at tænke over hvad man spiser. Være god ved sin krop, og det er man bla. hvis man sørger for at den får noget godt at spise, ment på den måde at man giver den nogle sunde og gode ting at spise. At man dækker dens basale behov med. Er man lækkersulten, snup en banan. Nogle tænker: NEJ TAK! Det feder... Måske, men sagen er at den indeholder stadig færre kaloier end en pose matadormix, og de kalorier den indeholder medfølges af en masse gode og sunde ting Til banan, advokado osv. Man skal ikke leve af junkfood og sodavand alene, og for mig må en iskur da gå ind under junk-food. I min verden er det ok engang imellem. Livet kan også blive FOR trist, hvis man ikke under sig selv lidt usundt i ny og næ, men helst ikke dagligt... Og helst ikke som det eneste man får pågældende dag. At gå på en is-kur, ligegyldigt hvor lækkert det end kan lyde(for det lyder da lækkert ), det er ikke at være godt ved sin krop... Jeg vil i hvert fald ikke byde min det. Et blad der kan trykke sådan nogle mærkelig råd om kost får den har af mig 
Mvh Cavan Stifter og formand:AHNA Hvad man ikke dør af bliver man stærk af
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kulhydrat |
Moon-face |
10-08-2006 21:17 |
|
du får selfløgelig også andet. frugt rudbrød og sådan noget. du for massere af kulhydrat. kalorier. osv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cavan, |
Moon-face |
10-08-2006 21:20 |
|
kan godt forstå hvad du siger. men det er jo heller ike 100 % is du for hver dag. man for også rudbrød. frugt, mineralvand. te, osv. alle de andre ting som er "sunde". du bliver jo ikke mæt af is !. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Moon-face... |
|
|
Jeg kan bare vitterligt ikke se pointen i at skulle have is ind i sin kost-plan... For is er is!! Og is er usundt. Kulhydraterne i is, er nogle kroppen hurtigt optager og hurtigt forbruger, hvilket med fører træthed, hovedpine og endnu større lyst til den næste portion is  Hvis man alligevel spiser rygbrød og frugt ved denne "is-kur", hvorfor så ikke skifte isen ud med fx nogle lækre salater Det er sundere og der er helt sikkert også færre kalorier i(hvis det er det der lav-kalorie-fis man er tilhænger af). Jeg er generelt imod kure(som jeg da vidst også fik pointeret i mit tidligere indlæg). De har aldrig gjort noget godt for mig, eller folk jeg kender. Og jeg har efterhånden hørt fra mange førende kost og ernæringseksperter, at kure ikke er sundt, ej heller holdbart. At proppe sin krop med is dagligt, nægter jeg at tro på kan være sundt... Selvom man får rugbrød og frygt til. Vil man tabe sig og leve sundt, så skal man tænke over hvad man byder sin krop at indtage... Og går man på en is-kur, ja så har man altså ikke tænkt sig godt nok om!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cavan. |
Moon-face |
10-08-2006 22:00 |
|
det er jo heller ikke en flere måneders is-kur jo . der står nemlig 2 kilo på 2 dage. det er vil sige. vil du gerne lige tabe et par kilo så kan man gøre det i weekenden.. kan sagtens se hvaddu mener !. det er ikke sundt at spise det KUN . i flere måneder. det er også farligt for maven. men at tabe 2 kilo på en weekenden kan jeg ikek se hvad der kan ske ved. og jeg vil da helt klart bruge den i weekenderne. så jeg engang kan få en kjole på til min konfirmation. og se pæn ud . da jeg altid har været overvægtig. og mine søskende aldrig har været.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Moon-face... |
|
|
Ja jeg vil nu stadig mene at du burde kigge på din daglige kost i stedet... Da det er den der er med til at gøre dig overvægtigt... Så måske du taber 2kg på en weekend hva. en eller anden mindre sund is-kur... Men du tager dem på igen så snart det "ikke er weekend", da du jo ikke ændrer på dine kostvaner generelt... Det du taber dig ved, på denne is-kur, er ikke det du spiser, men det du ikke spiser... For 1200kalorier om dagen er ikke meget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Hvorfor tænker jeg pludseligt, at der nok snart kommer en "rugbrøds-is" på markedet?  Eller en is, tilsat alle de nødvendige næringsstoffer - vitaminer, mineraler osv. Hahaha! Lyder som en sær kur 
Duke I'm the Hitman I want your life!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is... |
|
|
Jeg tror ikke på maven kan tåle så meget is. Til sidst fryser ens organer da?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er rigtig smart Anne ... |
Lisbeth Sejberg |
11-08-2006 13:10 |
|
... ... mens tarmene så er under frysepunktet, kan man godt høvle en dobbelt Cheeseburger ned, uden at de frosne tarme opdager det  Rugbrødsisen er da opfundet, jeg har en dessertbog, med en opskrift på bagerens is, hvor der skal revet rugbrød i. Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Isisisisisisis... |
|
|
Jeg har også læst om kuren, men det er altså kun mellem 50-100 gram is pr måltid incl lidt frugt... Så kan jeg dælme også hurtigt tabe mig, men bestemt ikke blive mæt af... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
sillepige |
11-08-2006 18:37 |
|
Nej, for mig ligner det også en sultekur, der kamufleret med lidt is, bær, en skive rugbrød, et æble og en gulerod! Hvad med hellere at spise 6-8 gange om dagen,f.eks et halvt stykke groft brød med magert pålæg og masser af grønt til aften, sammenmed lidt kød og pasta/ris/kartofler og så drikke ½ L mælk om dagen? Det vil give den samme effekt - dog på længere tid end 3 dage OG...så er vægttabet varrigt.Men hellere være 4 uger om at tabe 2 kg end, sulte mig igennem 3 dage på is. Og tage det dobbelte på, når jeg spiser normalt igen. Jeg har været overvægtig i mange år og tro mig...der ER ingen nemme veje - det er kun kostomlægning og motion der hjælper. HIlsner fra een som er ved at smide de overflødige kilo 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har ikke tabt mig.. |
Karinmus |
11-08-2006 19:06 |
|
Har spist en lille liter (900 ml - hvad er det for en snyde størrelse ???) skildpadde is.. jeg har ikke tabt mig  Karin
Fortiden søges på lille rød hoppe, fuldblodsblanding, 158 i stang, ca 20 år, vorter under maven se billeder på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Karinmus |
Moon-face |
11-08-2006 20:25 |
|
LOL  men kan jo ikke spise is så meget man vil .. hehe . har været ude og rulle på rulleskøjter idag. hele greve og hundige rundt. ush mine fødder gør ondt. HAHA
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Moon-face har lavet samme ... |
Lisbeth Sejberg |
11-08-2006 20:40 |
|
... nummer som ugebladene ved at skrive Spis is og tab dig. De kunne lige så godt skrive Tag på MC Donalds og tab dig  Det ville sikkert være godt for mig, da jeg mindst har 20 km til nærmeste MC Donalds. Hvis betingelsen var, at jeg skulle tage cyklen og kun drikke en kop kaffe på stedet, så begynder det også at ligne en kur ikke??  Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
Theis |
11-08-2006 20:46 |
|
Lyder usandsynligt Og knap så sundt  Men hvad, is er godt  En rugbrødsis, tror jeg dog ikke jeg skulle nyde noget af... xD
Mvh. Theis  ~ Dance with the devil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Is og rugbrød... |
|
|
Min bror har spist rugbrød med vanilleis til aftensmad simpelthen fordi det var hvad han havde i huset, og han påstod tilmed at det smagte meget godt.  Jeg tror nu ikke meget på de mirakelkure hvor man spiser noget bestemt og taber sig. Jeg har smidt mine 40 kg med sund men ikke fanatisk slankekost (plads til chokolade og kage osse), og masser af motion. Det virker nu bedre end is 
"It's not why you're weak, but what will make you strong" U2
Søger fuldtidsjob som webprogrammør i Århus Amt.
Freelance webdesign tilbydes.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|