Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Højde af ridestøvler..
Forfatter: 
Dato:  10-08-2006 15:14

I min verden skal ridestøvler gå helt op til knæet, ellers så syntes jeg de mister noget af deres funktionalitet og elegance.


Var lige i Harald Nyborg i anden anledning og kastede så lige et blik på deres ridestøvler (ja ja - skal have et par, men har endnu ikke fået taget mig sammen). Jeg må da godt nok indrømme, at jeg blev noget overrasket over hvor lave de faktisk var - selv i en str. 42 (den største str.) havde de en indvendig højde på 41 cm - det er faktisk samme højde som mine gummistøvler og de slutter da et ret pænt stykke under mit knæ.


Er der nogen af jer herinde der kan forklarer hvorfor harald nyborgs ridestøvler er så lave


Hvor høje er jeres ridestøvler egentlig. ?? Og gad vide, hvem der har de højeste ridestøvler her på HN...


Sommer hilsen


Sisse..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kinesere
Forfatter: 
Dato:  10-08-2006 15:21

Kineserne er generelt lavere end os, så måske en kineser prøver alle støvlerne inden afsendelse???


Vristen på HN støvlerne er også meget lav. Så min kineser-teori ser ganske holdbar ud.


*** Små gule, der kan og vil - team Anton Romeo - vinder af Grand Prix 2006 ***

0
0
Svar på denne tråd
 
 mine er
Forfatter: 
Dato:  10-08-2006 15:26

Mine ridestøvler 45 cm høje




Med Venlig hilsen

Tine Poulsen



0
0
Svar på denne tråd
 
 ridestøvler
Forfatter: 
Dato:  10-08-2006 15:28

I "gamle dage" var støvler noget kortere. Mit første par læderridestøvler var betragteligt lavere end dem jeg har nu, og de var ganske normale dengang... Mon ikke bare Harald Nyborg ikke er fulgt med moden?





0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider