Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Jeg undrer mig
Forfatter: 
Dato:  10-08-2006 11:25

her på hyggen kommer alle nyheder som et indlæg.

Hvorfor skal folk skrive om alt hvad man kan læse på tekst tv.

Jeg kan undre mig over at man synes at det er nødvendigt.

Keder folk sig eller hvad sker der???

VH Lone

Se ting jeg har til salg. NYT!!! Bl.a. helt nye kattehalsbånd!!(eller til lille hund)og nyt børnetøj.
0
0
Svar på denne tråd

hvad er der i vejen med det?
Forfatter: 
Dato:  10-08-2006 11:30
Nyheder er vel et udmærket udgangspunkt for debat, så jeg kan ikke lige se problemet...

Marlene

0
0
Svar på denne tråd

hvad er problemet?
Forfatter: 
Dato:  10-08-2006 11:32
det kan være de skriver noget som vi ikke ved, jeg får da en masse af vide hvis jeg læser deres indlæg?...

0
0
Svar på denne tråd

ok jeg synes bare
Forfatter: 
Dato:  10-08-2006 11:34

at det er lidt en dobbelt nyhedscentral.

Jeg ved heller ikke om det er et problem, men jeg forstår ikke nødvendigheden i det.

VH Lone

Se ting jeg har til salg. NYT!!! Bl.a. helt nye kattehalsbånd!!(eller til lille hund)og nyt børnetøj.
0
0
Svar på denne tråd

nyheds central
Forfatter: 
Dato:  10-08-2006 11:38

ja...

Frygt - Vanvid

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-08-2006 11:39

Personligt bruger jeg mit tv meget lidt, og vi har kun to kanaler som vi henter med en stueantenne, med det resultat at teksttv slet og ret ikke fungere her hos os. Så jeg er da rigtig glad for at jeg kan følge lidt med i omverdenen herinde...Mon ikke også der er andre end min familie og jeg som ikke bruger tid på at sidde med en fjernbetjening i hånden?

Med venlig hilsen

Gitte

Jubiiii....

Så er vores drømmelandsted inden for rækkevidde!

0
0
Svar på denne tråd

Well...
Forfatter: 
Dato:  10-08-2006 11:42

Jeg synes det er meget rart, så slipper jeg for at læse avisen/teksttv :P

Og da også meget hyggeligt når der nogengange kommer debatter ud af det :) Hvorfor er det værre end alle mulige andre indlæg?

:-* Mvh. Transe-Theis :-*

~ I'm just the pieces of the man I used to be

0
0
Svar på denne tråd

nyheder
Forfatter: 
Dato:  10-08-2006 11:42

Hyggen er jo en virtuel staldgang, så er da meget naturligt at folk siger: "neeej, ved I hvad jeg læste på text-tv/EB osv"

Jeg læser aldrig nyheder andre steder, så for mig er det faktisk meget rart at blive holdt ajour herinde...

0
0
Svar på denne tråd

nyheder...
Forfatter: 
Dato:  10-08-2006 11:48

Tja... kan godt følge dig...

Men synes nu personligt det kan være meget rart at blive opdateret hvis man ikke lige har fulgt med i omverdenen eller for bare at høre andres meninger omkring emnet...

Det er jo mennesket konstante nysgerrighed der sætter det igang. - hva syn's i og hvordan osv... tihii

Mvh. *Joy*

Tænk på først hvem der er skyld i fejlen, inden du handler mod hesten.

0
0
Svar på denne tråd

HN er mit orakel
Forfatter: 
Dato:  10-08-2006 12:02

Jeg synes HN er et fantastisk sted.

Herinde kan jeg få råd og vejledning. De sidste nyheder og almindelig hyggesnak.

Meget ofte har jeg oplevet, at brugere har fortalt historier fra deres liv, som så senere har ramt dagspressen. F.eks. sagen om misbrug af stilling i Dyrenes Beskyttelse, Nik & Jay og blusesagen, stævneresultater og meget mere.

Hvis der kommer et indlæg, som man ikke gider, så kan man da bare springe det over.

Ofte oplever jeg selv noget, men så bliver jeg ofte i tvivl om jeg vil sætte det ind her. Har f.eks. for nylig oplevet en tvangsaflivning af pony på Ringstedegnen, som ingen har skrevet om.

*** Små gule, der kan og vil - team Anton Romeo - vinder af Grand Prix 2006 ***

0
0
Svar på denne tråd

Ja...
Forfatter: 
Dato:  10-08-2006 13:50

Jeg har da også være mere opdateret en andre, i visse tilfælde, fordi der som regel kommer et relevant indlæg fra en hurtig bruger her...

Og ja... så er nyhederne jo, som allerede nævnt, et godt udgangspunkt for en debat...

Zamangah

Specialdesignet dobbelt hundebur til Opel Astra st. car sælges

Bilen kan eventuel medfølge for mer-pris

Se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider