Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Madonna billetter
Forfatter: 
Dato:  09-08-2006 10:49

Hej

Min mand bliver 30 her om 1½ måned.. Jeg har haft mit hoved i blød for at finde en speciel gave til ham - jeg fik en surpirceparty + et rigtig lækker digital kamera hvor han tog fusen på mig - det er en længere historie.. Det korte af det lange er at jeg har fået denne idé med at jeg vil give ham billetter til Madonna koncerten som jo er total udsolgt. Til min store overraskelse så er der utrolig mange billetter tilsalg inde på den blå avis og prisen er jo ok indtil man ringer folk op og finder ud af at den reelle pris ligger fra 1200 kr. til 1700 kr. pr stk - nøj hvor er det bare træls og ikke mindst ulovligt.. Men øv øv..

Så nu sidder jeg her og overvejer om jeg skal give så meget for en billet (skal have 2 jeg skal jo også med ) eller bare glemme alt om koncerten.. Andre som leder efter billetter eller som har haft dårlige erfaringer med køb af eftertragtede billetter..

- Krestina

0
0
Svar på denne tråd

dabbedidum
Forfatter: 
Dato:  09-08-2006 11:38

Hej Krestina

Ingen dårlige erfaringer med køb af billetterne - men jeg lå jo også i kø i bidende kulde den morgen de blev frigivet...

Lige præcis derfor kan jeg godt forstå at billetterne sælges dyrere end det de reelt må...

Synes egentlig at det er fair at folk skal have lidt for deres umage med at få fat i billetterne...

Må da nok erkende at hvis jeg af den ene eller anden grund blev forhindret i at tage med, så blev min billet ikke solgt ti indkøbspris, bare for at andre kunne have det nemt...

Måske jeg får et hav af kommentarer om hvor dum en kælling jeg så er, men det er bare min mening, ...

Joan

Man har et standpunkt til man tager et nyt

0
0
Svar på denne tråd

billetter
Forfatter: 
Dato:  09-08-2006 11:48

Ja, jeg kan godt forstå at folk tager lidt mere for en billet - selvom det er ulovligt men jeg synes at 1700 kr. for 1 billet er mange penge ..

0
0
Svar på denne tråd

Madonna
Forfatter: 
Dato:  09-08-2006 11:54

Hej

Ja det er mange penge. Men det vil sikkert glæde din mand med en lidt anderledes gave.

Jeg selv havde ikke lige råd til at give så mange penge, så jeg har meldt mig som frivillig hjælper og kommer med til koncerten gratis! Skal ganske vist knokle, men denne "koncertform" passer vist bedre til mit SU budget end at punge 1700 kr ud for en aften.

Winnie -som er at finde i bar 9...

Med venlig hilsen

Winnie

Det er ikke vindene der bestemmer din sejlads, men måden, hvorpå du sætter dine sejl.

0
0
Svar på denne tråd

det er jo egentlig
Forfatter: 
Dato:  09-08-2006 12:04
ret så ulovligt at sælge billetter til merpris, de må højst sælges til den pris, de orginalt blev udbudt til...men hvis i vil med må i jo bide i det sure æble.

come to the dark side...we got cookies
0
0
Svar på denne tråd

Billetter...
Forfatter: 
Dato:  09-08-2006 12:04

...din mening kan jeg sagtens tilslutte mig Joan.

Dog synes jeg, at en billet til den dobbelte pris, er lige i overkanten.

- Louise

0
0
Svar på denne tråd

100 FM...
Forfatter: 
Dato:  09-08-2006 13:16
Jeg havde samme idé, min forlovede bliver snart 30 år og missede lige akurat at få fat i billetter til Madonna koncerten. Og jeg gider ikke give flere 1000 kr for billetter. Så med et spinkelt håb tilmeldte jeg mig konkurrence på Radio 100FM og i går bragte det held. Mit navn blev kaldt i radioen og jeg skulle bare ringe ind inden for 30 min så var billetterne mine. Så det gjorde jeg. Så uden at have brugt penge har jeg nu 2 billetter til Madonna og en meget glad mand derhjemme :-)

Så prøv du det - det kan være at du er heldig!
0
0
Svar på denne tråd

hejsa ...
Forfatter: 
Dato:  09-08-2006 13:25
sender dig lige en pb

lev livet imens du har det i behold.for når sekundet er gået er det forsent.

0
0
Svar på denne tråd

stå også
Forfatter: 
Dato:  09-08-2006 13:31

og mangler 2 stk,men vil heller ikke give det for dem som de forlanger div.steder...

Til Robbie Williams kontaktede jeg en del,men nogle af dem var helt oppe på 2800 kr for en stå plads,og det ville jeg ikke give..

Jeg blev til sidst så desperat at jeg næsten overvejede det,men fik heldigvis tilbudt to stk af min mors veninde til "indkøbspris"...

lidt heldig kan man være en gang i mellem...

rikke

0
0
Svar på denne tråd

Madonna
Forfatter: 
Dato:  09-08-2006 15:32

Nu er jeg lige kommet hjem og har købt to billetter.. De er dog dyrere end indkøbsprisen meeen stadig under 1000 kr. stk og de billigste jeg kunne finde

Så nu skal vi til Madonna koncert hvis min mand vil have mig med - han får jo begge billetter hmm. mon ikke han vil det for husfredens skyld

0
0
Svar på denne tråd

Priser
Forfatter: 
Dato:  09-08-2006 15:42

Hvis folk nu nøjes med at købe bileter til dem selv, så andre kunne købe biletter til normal prisen ville det dælme have været rart, for os andre der ikke kunne købe biletter da de var udsolgt.

Jeg forstår ikke man mener det er ok at købe biletter op og sælge til langt over prisen når det til og med faktisk også er ulovligt.

Jeg synes da bare man skal være glad for man kan sælge sine biletter igen, istedet for at brænde inde med dem, hvis man nu skulle blive forhindret i at komme.

Så ville visse andre sikkert også have undgået at stå i kø kl @!#$ for at få fat i biletter.

Og vi der ikke nåede at få fat i biletter ville have kunnet købe biletter.

0
0
Svar på denne tråd

Shannon 77
Forfatter: 
Dato:  09-08-2006 15:48

Jeg er overbevist om, at vi allesammen giver dig ret...

- Louise

0
0
Svar på denne tråd

hvordan..
Forfatter: 
Dato:  09-08-2006 16:37

Fatter ikke dem der synes det er i orden at sælge dem til den pris.!

Det er ikke i orden at hamstre billeter og det er ulovligt. Jeg ville ikke selv købe billetter til den pris da det kun er at opfordre sælgerne til at det er da i orden og selvfølgelig vil man give den ultra høje pris...

Jeg er stor madonna-fan og ville gerne med til koncerten men ikke til de vilkår. Har desværre en ryg der ikke ville tillade at stå i kø i flere døgn.

Godt du fandt billeter i den "billige" ende og god koncert.

0
0
Svar på denne tråd

Billethajer
Forfatter: 
Dato:  09-08-2006 16:54

Det er da ikke folk der har haft købt til sig selv og så aligevel ikke kan tage afsted der sælger til ågerpriser på DBA.

Da jeg forgævedes havde forsøgt at få billetter til George Michael gik jeg på DBA og indenfor en halv time efter koncerten var meldt udsolgt var der mindst 50 billetter til salg. Og det var heller ikke til den udbudte pris. Jo umiddelbart, men når man så henvendte sig var prisen pludselig en anden. Heldigvis havde min arbejdskollega en billet i overskud jeg kunne købe til den udbudte pris...

Det er både ulovligt og forkert at udnytte at folk gerne vil se den pågældende kunstner.

Anastasia & Tina

0
0
Svar på denne tråd

begge dele
Forfatter: 
Dato:  09-08-2006 17:05

Jeg tror det er begge dele.. Der hvor jeg købte min billet havde hun selv betalt overpris for to billetter og da hun så fik tilbudt to igennem billetlugens venteliste så slog hun til, men der var ikke nogen af vennerne der kunne den dag.. Der er uden tvivl dem der lige køber et par ekstra billetter nu hvor de alligevel har muligheden.. Og ja det er forkert, og det er irriterende at folk tager overpriser. Jeg har skrevet omkring 15 mails samt sms´er til folk som boede lige i nærheden for jeg ville selv hente billetterne så jeg var sikker på at jeg fik dem samt at de var ægte. Den første jeg fik svar fra ville have 1300 kr. pr billet jeg blev faktisk ret fornærmet og skrev til hende at jeg havde sendt en kopi af mailen til Herning politi

Der var ikke en af dem på DBA som solgte billetterne til den pris de annoncerede med!

0
0
Svar på denne tråd

jeg kan sku
Forfatter: 
Dato:  09-08-2006 21:47
ikke rigtig se jers problem hvis i så gerne ville have billeter til disse koncerter hvorfor får i så ikke bare selv røven op fra sengen lidt før og stiller jer i kø meget tidligt som vi andre har gjort for at få vores, nu skal jeg selv bruge mine billeter og har ikke købt flere, men i kan da være sikre på at hvis noget dukkede op så jeg ikke kunne tage med så ville min salgspris da heller ikke være den jeg købte dem for, for jeg har sku stediveg brugt 4 timer i en kø, og det skal da ikke komme en eller fremmed til gode bare fordi at de ikke selv gad at stå tidligt nok op. jeg mener det okay at folk får noget for deres tid de har brugt på at skaffe disse billeter, men er helt enig i at man kun skal købe til ejet forbrug og ikke for at udnytte andre.
0
0
Svar på denne tråd

Aqua...
Forfatter: 
Dato:  10-08-2006 07:18

Det var da en mærkværdig holdning at have Mener du seriøst er at samtlige mennesker der ikke har fået billet (det så være sig til Madonna, George Michael eller andre) "bare" skulle være stået tidligere op, så havde de fået billetter???

At du ikke vil sælge evt. billetter til pålydende værdi, fordi det ikke skal komme fremmede mennesker til gode at du har ligget i kø i 4 timer er jo også helt op til dig, men det ændrer ikke ved at det er ulovligt at sælge til mere end pålydende værdi.

Desværre er der jo folk der af ren og skær nød giver overpriser for billetten. Det kunne være fedt hvis alle billethajerne brændte inde med deres billetter

Anastasia & Tina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider