Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Dryppende vandhane
Forfatter: 
Dato:  08-08-2006 14:53
Nu fik jeg endelig taget mig sammen: Den dryppende vandhane skulle ordnes- og som mand skal man jo kunne den slags.

Som en af jordens største IKKE handyman, så hentede jeg lidt oplysninger på nettet og læste om fræsere, tændstikker, tyggegummi ( man skal åbenbart fræse gammel kalk af og så fjrene resterne med tyggegummi på en tændstik ), så fortsatte jeg undersøgelsen og fandt ud af, at der er flere måneders leveringstid på en blikkenslager.

Så jeg fandt svensknøglen frem, skildte skidtet ( og havde husket at lukke for vandet) - fik mast en ny pakning på ( jo der stod noget om en møtrik eller fjeder, men det sprang jeg over - man er vel mand.)

På med delene igen - mærkeligvis var der ikke for mange, så jeg har nok lavet en fejl.

Tændte for vandet: Og hanen drypper ikke!

Nu ærgrer det mig, at jeg er ikke er gift: Tænk at kunne fortælle hende:

Skat nu drypper hanen ikke !

Og se hende gå ind og prøve den - -- og komme tilbage:

MEN DER KOMMER INTET VAND UD!!

Nej skat, men den drypper ikke.

hilsen jan
0
0
Svar på denne tråd

Der er derfor
Forfatter: 
Dato:  08-08-2006 15:10
Der er derfor at jeg klare sådan noget selv, for mænd kan ikke.

Anni og Hannibal!!
Som altid er i vankeligheder, men har meget sjov ud af det

Blokfløjte, Guitar, Keyboard og Power-mixer/forstærker sælges!

Åengensponygård

0
0
Svar på denne tråd

intet vand
Forfatter: 
Dato:  08-08-2006 15:14

Du skal huske at åbne hovedhanen igen, Jan ;-)

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

Det er det...
Forfatter: 
Dato:  08-08-2006 15:15

.. med at LØSE problemet - og i farten måske skabe endnu et (værre) problem.

Men hvis man har flere vandhaner i huset er det vel til at leve med. Og meget mere vandbesparende end en hane der står og drypper.

(og så er det så sjovt at høre blikkenslagerens kommentarer når han skal rette op på ens hjemmelavede løsninger)

Min dryppende vandhane er omdøbt til at "Katten skal have frisk vand til rådighed og at hun ikke vil drikke af en skål"

(og desuden VED min husvært godt at den drypper, har skiftet pakninger og siger at det er et sted inde i væggen problemet bor. Så så længe den kun drypper lidt, kan det ikke betale sig at banke hul i væggen.)

£isbeth & Baloo

It's our choices that show what we truly are,
far more than our abilities.
(Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
0
0
Svar på denne tråd

et tips ?
Forfatter: 
Dato:  08-08-2006 15:26

HVis den drypper.. så kan jeg anbefakle at man skal sætte en ny plastik dims på som sidder inde i "åbningen" ...

og så stramme godt til.. men nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad det er for en hane du har

og jeg ved slet ikke om jeg har ret...har bare været med min far på arbjede et par gange... og han kan sådan noget

Støt de græske hunde
www.graeskehunde.dk
Nu med part på Bella
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider