Mødte min kæreste over hotter.dk
Jeg havde ikke brugt min profil i meget lang tid. Og havde åbenbart skrevet derinde, at jeg var ½ Etiopier (Gammel joke).
En dag var der brev fra en hvis herre. Han spurgte om jeg virkelig var ½ Etiopier.
Det måtte jeg egentlig sige nej til. Det var bare en gammel joke. Desuden var det rimlig sjovt, når folk tror at jeg, den hvideste hvide er ½ Afrikaner hehe.
Nå, men snakken gik derfra. Vi begyndte at skrive på Msn. Vi havde rigtig mange ting til fælles.. Det hele var sårn lidt - Where've you been all my life?
Den tid jeg begyndte at skrive med ham, var jeg i et meget ulykkeligt og kompliceret forhold. Det er en lang og træls historie.
Og egentlig troede jeg ikke på, at denne internet fyr var virkelig. Der er jo så mange der udgiver sig, for at være noget de ikke er osv. Så jeg havde min tvivl. Troede han var en opdigtet person.. En voldtager måske.
Nå, men vi havde ofte aftalt at mødes. Det blev dog hele tiden aflyst. På dette tidspunkt var jeg sikker på han var en voldtager, hehe. Jeg kunne ikke forstå at en person jeg kunne snakke så godt med om alting og ingenting fandtes.
Vi snakkede så i tlf et par gange, og han havde den rareste stemme:) Han kunne godt høre jeg var meget ulykkelig, og han havde fået hele historien om dette latterlige forhold jeg var i. Alligevel blev han ved med at snakke med mig. Han sagde, at han vidste jeg var noget helt specielt. Han blev nød til at møde mig.
En dag efter skole, skrev han, at vi godt kunne mødes den dag.
Aiight sagde jeg, og vi aftalte et offentligt sted med masser af mennesker. Jeg ville jo ikke risikere noget.
Jeg regnede ikke med han ville komme. Tog det hele som en joke. Men alligvel ventede jeg på det aftalte sted.
Og lige pludselig, så var han der bare:o
Vi havde den bedste date, vi snakkede super godt sammen.
Dagen efter skulle jeg 'låne' hans sofa at sove på, da jeg havde været på arbejde og skulle tidligt op næste dag. Han havde så en ven på besøg, men han faldte i søvn. Vi sad og så film, og pludselig ja.. Så kyssede vi osv. Fra da af, var det bare os!
Idag har vi været sammen i ca. 9 mdr.
Jeg føler stadig det var skæbne.. Aldrig har jeg mødt en jeg snakker så godt med, jeg kan være mig selv 100% med, og som behandler mig så godt. Ved ikke hvad der ville være blevet af mig, hvis jeg ikke havde mødt ham. Min Boo <'3
Vi vidste begge, faktisk næsten før vi mødtes, at det skulle være os. Efter vi mødtes første gang, vidste vi begge hvad det ville føre til.. Det var lidt skørt. Jeg vidste han ville blive min, og omvendt.
Vi snakker tit om vores lidt underlige måde at mødes på, og hvad vi følte og tænkte lige fra starten. Det er sjovt at se tilbage på:D