Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Den kærlighed den kærlighed
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 14:27

Inspireret af serien Ally, der netop idag omhandler Allys utraditionelle måde at få en fyrs opmærksomhed på, vil jeg høre jeres bedste "score-historier"- I Ally afsnittet her, kører hun med vilje op i bilen foran hende, fordi fyren i den ser sød ud!

Og så tænkte jeg, hvor er det egentlig ærgeligt at man så sjældent tør gøre noget, hvis man ser en fyr der bare ligner en der kunne være HAM.

Eller hvad? Hvad gør I, når I falder over en fyr, der virkelig fanger jeres opmærksomhed? Stopper I cyklen og flår kæden af den i håb om at denne mand er den selvsamme gentleman, I altid har ønsket jer? Kører I op i ham foran? Lader I jer kaste af hest/cykel/knallert/bus eller lignende mens I satser på at drømmefyren står klar når I lander?

Har I nogle gode historier om hvordan I gaflede en mand I bare måtte have, på en lidt utraditionel måde, og er I stadig sammen med den mand? Endte det godt, eller i det rene kaos?

Jeg glæder mig til at par gode historier!

Vickie

Igen med Zheena.

Og aldrig mere uden.

DRESSURSADEL KØBES! BRUGT ELLER NY

KONTAKT MIG HVIS DU HAR EN

16-16,5" -SKAL KUNNE LIGGE PÅ EN ARABER.

0
0
Svar på denne tråd

ønskede ham glædelig jul
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 15:35

Jeg fandt "HAM" på dating. Så et billed, læste teksten. Kunne ikke få hans dejlige øjne ud af mine tanker. Så efter 14 dage måtte jeg se om jeg kunne finde ham derinde igen. Lidt svært når det eneste man kan huske er at der var et @ i han chat navn. Men heldigvis lykkes det, og heldigvis var der ikke andre der havde nuppet ham. Jeg skrev til ham at han havde nogle skønne øjne og de havde gjort et indtryk på mig, og ellers en glædelig jul.

Det blev en god jul. Han faldt for mit "lille-pige-naive-førs...atersnak", og vi mødte lille juleaften for snart 4 år siden, og har været sammen siden. Om det var en anderledes måde at score manden på ved jeg ikke, men for mig var det.

0
0
Svar på denne tråd

hehe...
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 15:41

har mega lav selvtillid hvad sådan noget angår...

får sjældent noget at drikke, men når jeg gør, så tør jeg meget, og også hvis jeg skal finde nogen til andre...

det sjoveste jeg har gjort var nok til landsskue i herning, hvor jeg havde fået lidt at drikke, var ikke fuld, men mega hyper af kaffe, der skulle bare ske noget hehe...

så skulle vi op i teltet og finde en kalvdasker til en anden pige, som var 19, altså hun ville ikk selv, men vi ville drille hende...

jeg gik bare lige ogver og spurgte den første og den pæneste...

"hej..!! er du kalvdasker..??!!"

han sagde at det var han..hehe og så gik snakken, hende min veninde ville ikk snakke med ham, så det endte med jeg stod med ham...hehe

han så faktisk ok ud..hehe

men er ikk så meget ude i det der endnu, men der kommer da nogle ups´er..hehe

Keep on fighting...!!

Det er svært, men visse ting må man acceptere..!!

Forældre...behøves jeg sige mer´..??

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 16:09

jeg ved ikke rigtigt om man kan kalde det utradiotionelt. Jeg sys bare det er lidt komisk i stedet for hvis jeg skal være ærlig. Og de der ikke ved det men tilfældigvis finder ud af hvordan vi har mødt hinanden spærrer øjnene lidt op. Når jeg fortæller om hvordan og hvorfor vi har mødt hinanden finder jeg det lidt ironisk

Egentligt startede det med at jeg var i tvivl om det foder de gav min hest hvor han stod. Jeg mente det både kunne være svine såvel som hestefoder da noget af det ligner hinanden.

Min kusine tog mig så med ud til en gut, som er svinefodermester bla.

Han havde så samme mening.

Af en eller anden grund endte jeg da med at komme med derud et par gange mere - egentlig uden nogen hovedsagelig grund

jeg må erkende at jeg kiggede lidt efter ham når han ikke ligeopdagede det, og tænkte ikke videre over at jeg så ham gøre det samme.

Men intentioner om der skulle gøres noget ved det havde jeg faktisk ikke. Jeg var lige kommet lidt mindre heldigt ud af et forhold ikke så længe inden, så det stod ikke øverst på listen. Faktisk ville jeg gerne have et par år alene

Fair nok - en dag går det så op for mig at gutten her jo er ret interesseret i mig. Jeg begynder selv at komme lidt ude hos ham, og på dette tidspunkt er det så gået op for mig hvor min kusine kender ham fra. Det var rent faktisk en af hendes X`er HOVSA.

Det var der så ikke så meget at gøre ved for jeg var da ved at falde for ham, selvom jeg tog en mdr. til lige at tænke mig om for at finde ud af om det her var noget jeg havde lyst til så kort tid efter et brast forhold. Jeg blev enig med mig selv om at jeg bestemt ikke ville gå glip af chancen for at have noget rigtig godt kørende for mig selv. Eller gå glip af ham jeg kunne ende med at tilbringe resten af mit liv med Det ville jeg ikke byde mig selv. Så en dag blev det efter jeg havde gennemtænkt tingene grundigt.

Nu har vi alligevel været sammen i snart 3-4mdr. Det er ikke længe nej, men hold ferie tiden er gået hurtigt. Nu skal jeg blankt erkende at da vi så endeligt begyndte tog tingene osse fart. Min hest skulle akut flyttes igen, og kom ud og stå 1 km fra hvor han bor. Det passede jo super. Men jeg kunne ikke komme frem og tilbage hver dag. Ingen bus i en 4 kms rækkevidde, og ingen knallert eller noget. Så da min hund blev flyttet derud osse - ja så kunne jeg ligeså godt fortsætte med at være der hele tiden selv osse. Så nu er jeg der hele tiden og det har jeg været det meste af tiden, og det er vi begge tilfredse med. Jeg spurgte ham i starten for at være sikker på om han gerne ville ha "lidt fri" - nul han nød at jeg var der hele tiden

Så sådan blev det. Og jeg er glad. Gladere end jeg har været længe fordi min situation ser ud som den gør på alle andre kanter med arbejde osv. Og jeg eeelsker manden min

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet, intet midt i mellem

0
0
Svar på denne tråd

hæ hæ ...
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 16:52

tja.. ved heller ik om min er utraditonel, men altså jeg er sammen med min halv fætter (ja du læste rigtigt) Det er min faster's nye mands søn, så det har intet med blod at gøre.

Men vi har kendt hinanden i ca 8 år og vi har vist altid haft et lidt godt øje til hinanden.. så her i julen var vi så mere og mere sammen (som venner) og til sidst blev vi altså så kærester, den bedste julegave længe

Og ja ja vi har så kun været sammen 7 måneder nu, men det føles rigtig godt så mon ik det bliver til mere? Håber jeg da

Lizamuhtella
Jeg har ik sort humor, men farvet humør ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Tja, jeg vil nu ikke sige...
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 17:07

at jeg har scoret nogen - men en enkelt gang er det da blevet til... Min veninde havde længe gået og snakket om en blind-date hun gerne ville sende mig på - og jeg sagde langt om længe ja til den. Fyren kendte jeg godt - eller rettere jeg vidste hvem han var, da han havde gået på samme gymnasium som os.

Nå, men han hentede mig i sin bil, og vi kørte ind til charlottenlund, hvor vi spiste på en god restaurant. Jeg prøvede ikke på noget da jeg halvt om halvt havde noget kørende med en anden. Men min "hard-to-get" opførelse resulterede i at fyren faldt for mig , men jeg var desværre ikke interesseret... Det respekterede han selvfølgelig, og når vi mødes (som regel i kvickly ) så snakker vi godt sammen...

Min forlovede mødte jeg via Dating.dk - og det var ham der skrev til mig. Alligevel gik der godt og vel 4 år inden vi fandt sammen under lygtens skær... (kyssede ham under gadelampens skær efter en tur i biffen )

Min eks var bare påholdende nok, og jeg gik i nettet...

Gitte Laura Molnit - 7 uger til ...
-
Labor omnia vincit improbus
-
- Utrætteligt arbejde overvinder alt -
Der tages forbehold for fejl af enhver art.
0
0
Svar på denne tråd

måske!!
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 17:09

Jeg arbejdede på det tidspunkt som gaarderobe/bartender dame på det lokale discotek, og jeg havde da forsøgt et par gange hvor jeg stod i bar at gøre opmærksom på mig selv, overfor ham.

men en aften hvor jeg stod i garderoben smed jeg en seddel i hans jakke, hvor der stod mit navn mit nr og ring. ikke andet end det.

der gik et par dage så ringede han, han skulle lige samle mod først.

det er nu 12 år siden og vi er gift på 9ene år.

Vi er stadig som nyforelsket.

Marianne

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har fundet min
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 17:10
på mit arbejde.

Jobbet fik jeg fordi min daværende kæreste havde fortalt en tidligere kollega at jeg manglede job - så da firmaet søgte callcentermedarbejdere akut var hun på dupperne og fik fat i min kæreste ...

Så faktisk har min nuværende kæreste og min ekskæreste arbejdet sammen (I samme afdeling )

Det er en længere historie der starter til en julefrokost (Og jeg blamer altså firmaets hostmaster gør jeg! ) - og ender med en cola der ikke var der...

Arj - julefrokosten var ganske uskyldig - men var startsskuddet til at vi begyndte at snakke sammen. (Selv om der er en episode til en sommerfest tidligere på året hvor han direkte fortalte mig - i sin store brandert ) at jeg altså var for lækker - og så totalt godt ud... (Det gjorde han i øvrigt også - men jeg undlod at sige noget ) Og vi var faktisk også begge to optaget til den omtalte julefrokost (Ja og også til sommerfesten - men det er ikke den omtalte eks der skaffede mig jobbet) - men det holdt hurtigt op.

Faktisk valgte vi begge - uafhængigt af hinanden at forlade de respektive kærester om torsdagen (Efter julefrokosten) - og om fredagen var det så at vi blev enige om at man da ku nappe en cola til fredagsbar i firmaet - vi var jo nu engang begge to i bil ...

Der var så ikke nogen colaer - til gengæld var der masser af øl ... og så gik verden sin skæve gang derfra (Bilerne blev parkeret ved firamet). Faktisk fik jeg ham lokket med hjem - hvor vi drak masser af vand for at undgå tømmermænd og spillede trivial pursuit. Og lørdag morgen startede hos bageren - og frisøren hvor jeg havde en aftale (Hvem pokker laver en frisøraftale kl 8 lørdag morgen?! )

/Trine T =)

What We Do in Life Echoes in Eternity
0
0
Svar på denne tråd

Tjaaa
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 18:14

Min historie starter for ca 2 år siden hvor jeg skulle af med min hund. Jeg var under uddannelse og havde meget skiftende arbejdstider og sommetider meget lange vagter så jeg var ikke meget hjemme, og min daværende kæreste Michael hjalp ikke meegt til med vores fælles hund, han var nærmere ligeglad så jeg mente det bedste for hunden ville være at sælge ham.

Vi fik sat ham til salg og en fyr skrev til Michael omkring at han boede i Vordingborg og han boede tæt på skov og strand og havde tiden til ham osv osv, det hele lød rigtig godt, men Michael var på arbejde og bad derfor mig om at kontakte fyren, jeg ringede til Fyren (martin) og snakkede lidt med ham omkring Kenzo og fik aftalt at han skulle komme og se ham og hvis han så stadigvæk var interesseret kunne han købe ham.

Efter nogle dage kom Martin og en af hans venner for at se På hunden Kenzo. Da jeg åbnede døren for Martin og hans ven var jeg solgt, dam´n han var lææker syntes jeg, jeg smeltede fuldstændig indvendigt. Martin faldt for kenzo med det samme og valgte at købe ham. Der gik en uges tid hvor Martin og jeg skrev meget sammen om hvordan det gik med Kenzo osv og det var Michael bestemt ikke begejstret for, det kunne vi have store skænderier over, nok også fordi han selv vidste at Martin var lidt lækker. Griner. Nå men jeg fortalte Martin at vi ikke kunne skrive sammen om aftenen for Michael var simpelthen for jaloux, det var iorden for ham han kendte det selv med piger osv osv. Nå men efter en uge skrev han ikke længere da han havde skiftet nyt nr og sådan. Desværre.

Nu her den 6 juni skrev han så til mig og spurgte om det var mig der havde ejet en hund ved navn Kenzo, det svarede jeg så ja til og så kørte snakken ellers bare. Han spurgte også om jeg stadigvæk var sammen med Michael, men det var jeg ikke for der var jeg lige gået fra Michael, så vi aftalte at mødes, det gjorde vi så, han kom ud på mit uddannelsessted og med det samme vi så hinanden krammede vi og begyndte at kysse. He he lidt hurtigt men vi havde åbenbart begge været helt vilde efter hinanden, så vi begyndte at komme sammen. Grunden til han ikke havde inviteret mig ud dengang var fordi jeg havde kæreste på sagde han, han vil ikke lægge an på en pige der har kæreste på nemlig.

men den dag idag har vi godt nok kun været sammen 2 måneder, men vi er meget forelsket og så er det dejligt endelig at have en kæreste der er lige så vild med dyr som jeg. Nu leder vi bare efter bolig sammen i Vordingborg og så har han snakket om at jeg nok skal regne med at han frier indenfor 1 år. Håber virkelig det holder resten at livet.

0
0
Svar på denne tråd

hvorfor skrev
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 18:28
han pludselig - var hunden død? Ellers meget sød historie

Mvh

Christina & Prinsesserne, Skrydenlyst

se vores feriebilleder

0
0
Svar på denne tråd

skingur
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 18:33

Nej det var den heldigvis ikke. Han havde bare gået og tænkt meget på mig og håbede på at forholdet mellem Michael og jeg var slut og det var det så heldigvis. smiler. Han havde været inde på de gule sider for at finde mig og mit nr og hvor er jeg glad og lykkelig over at jeg ikke har hemmeligt nr. smiler

den dag idag har jeg en tæve og hun er bare noget så dejlig, men kunne livet mon være bedre, jeg har fået manden som jeg forguder og det betyder at jeg har min gamle elskede hund i mit liv igen.

Det kunne vidst ikke være bedre

0
0
Svar på denne tråd

Latoya
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 19:07

Mødte min kæreste over hotter.dk

Jeg havde ikke brugt min profil i meget lang tid. Og havde åbenbart skrevet derinde, at jeg var ½ Etiopier (Gammel joke).

En dag var der brev fra en hvis herre. Han spurgte om jeg virkelig var ½ Etiopier.

Det måtte jeg egentlig sige nej til. Det var bare en gammel joke. Desuden var det rimlig sjovt, når folk tror at jeg, den hvideste hvide er ½ Afrikaner hehe.

Nå, men snakken gik derfra. Vi begyndte at skrive på Msn. Vi havde rigtig mange ting til fælles.. Det hele var sårn lidt - Where've you been all my life?

Den tid jeg begyndte at skrive med ham, var jeg i et meget ulykkeligt og kompliceret forhold. Det er en lang og træls historie.

Og egentlig troede jeg ikke på, at denne internet fyr var virkelig. Der er jo så mange der udgiver sig, for at være noget de ikke er osv. Så jeg havde min tvivl. Troede han var en opdigtet person.. En voldtager måske.

Nå, men vi havde ofte aftalt at mødes. Det blev dog hele tiden aflyst. På dette tidspunkt var jeg sikker på han var en voldtager, hehe. Jeg kunne ikke forstå at en person jeg kunne snakke så godt med om alting og ingenting fandtes.

Vi snakkede så i tlf et par gange, og han havde den rareste stemme:) Han kunne godt høre jeg var meget ulykkelig, og han havde fået hele historien om dette latterlige forhold jeg var i. Alligevel blev han ved med at snakke med mig. Han sagde, at han vidste jeg var noget helt specielt. Han blev nød til at møde mig.

En dag efter skole, skrev han, at vi godt kunne mødes den dag.

Aiight sagde jeg, og vi aftalte et offentligt sted med masser af mennesker. Jeg ville jo ikke risikere noget.

Jeg regnede ikke med han ville komme. Tog det hele som en joke. Men alligvel ventede jeg på det aftalte sted.

Og lige pludselig, så var han der bare:o

Vi havde den bedste date, vi snakkede super godt sammen.

Dagen efter skulle jeg 'låne' hans sofa at sove på, da jeg havde været på arbejde og skulle tidligt op næste dag. Han havde så en ven på besøg, men han faldte i søvn. Vi sad og så film, og pludselig ja.. Så kyssede vi osv. Fra da af, var det bare os!

Idag har vi været sammen i ca. 9 mdr.

Jeg føler stadig det var skæbne.. Aldrig har jeg mødt en jeg snakker så godt med, jeg kan være mig selv 100% med, og som behandler mig så godt. Ved ikke hvad der ville være blevet af mig, hvis jeg ikke havde mødt ham. Min Boo <'3

Vi vidste begge, faktisk næsten før vi mødtes, at det skulle være os. Efter vi mødtes første gang, vidste vi begge hvad det ville føre til.. Det var lidt skørt. Jeg vidste han ville blive min, og omvendt.

Vi snakker tit om vores lidt underlige måde at mødes på, og hvad vi følte og tænkte lige fra starten. Det er sjovt at se tilbage på:D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider