Jeg har det også bare skidt over de skal gå sammen. Jeg mener, hun kan da ikke bare smide alle hopper over en kam og sige de ikke blive hingstegale.
Min hoppe er 22 år ung (dog kan man hverken se eller mærke hun er det, og jeg vil ikke udsætte hende for overlast på nogen som helst måde.
Jeg ville have snakket med ejeren idag, men hun havde desværre gæster, så prøver imorgen.
Jeg ved ikke om jeg kan få hende med på ideen med hingsteføllet og vallaken på samme fold, men jeg synes det er en rigtig god ide. Ellers er der ideen, som jeg tænkte på med min hoppe og den lille shetlænder sammen. Hvor jeg så kan tilbyde at ordne den for hende, så jeg står for pasningen af den også. Og selv at lave folden.
Mange har nævnt at jeg skulle tage og flytte derfra, og ja, jeg ville nok også have givet det som råd selv, hvis det var en anden end mig der var i samme situation, men problemet er at jeg egentlig er glad for at have hende der hvor hun er. Det her er første gang, jeg er utilfreds - men er tilgengæld også MEGET utilfreds.