Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Fester og uheld..
Forfatter: 
Dato:  06-08-2006 13:52

Ja...i går var jeg så til 30 års fødselsdagsfest hos naboen, som også er min fars fætter...

Han har nogle venner, som altid bliver skide fulde, drikker normalt ikke, men kom i selskab med dem, og så var jeg satme stiv..hehe væltede næsten når jeg skulle op at stå...

Men det blev en stor rodekasse det hele, med at så skete der det og så det, og jeg havde gang i en mega hot fyr på 22, og så dansede jeg tæt med en anden fordi at han sagde min far havde lovet at det ville jeg, og det hele gik helt galt..hehe

og nej, gjorde ikk noget jeg har fortrudt...

men jeg lovede han som jeg flirtede med at jeg ville få nr. af ham der holdt festen, og så skrive til ham i dag...

jeg var derfor deroppe i formiddag, hvor jeg får nr. og så senere møder hans kæreste...hun blev pisse sur og skældte mig ud, hva fanden jeg troede jeg havde gang i, og jeg måtte da være dum hvis jeg troede at der kunne blive noget, og jeg skulle tage at finde en på min egen alder..!!

ok tænker man bare...tak for oplysningen, gjorde nu ikk det i dag fordi at jeg håbede på noget, for inderst inde ved jeg det da godt, men havde da lovet ham og skrive, synes i så ikk det er mest fair at jeg gør det, for han har ingen mulighed for at få fat i mit nr...

jeg fik det ikk i går, da han havde glemt telefonen og ikk kunne huske sit nr...

uhh...er bare så sur på hende, hvis ikk hun kan sige noget ordentligt, kan hun holde mund, og lade mig gøre mine egne erfaringer...

Keep on fighting...!!

Det er svært, men visse ting må man acceptere..!!

Forældre...behøves jeg sige mer´..??

0
0
Svar på denne tråd

fingerne væk
Forfatter: 
Dato:  06-08-2006 13:59
er han intraseret skal han nok finde dig

med venlig hilsen Susanne.

Din uderskrift kan hjælpe. www.animalsmatter.org/

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  06-08-2006 14:03
Kan han ikke få dit nummert gennem din fætter, hvis han er interesseret?
0
0
Svar på denne tråd

øh jeg tror
Forfatter: 
Dato:  06-08-2006 14:03

så heller ikke jeg havde taget det særlig pænt vis der var nogen der flirtede med min mand selvom jeg nu er ret sikker på at det ikke ville blive gegældt fra hans side

Jeg synes du skal lade det ligge, han har jo åbenbart en kæreste så hvad regner du med at få ud af at kontakte ham ?

Mvh. Louise

Én gang araber -altid araber !

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  06-08-2006 14:08

Han kunne ikke huske sit mummer... yeear right. Det var nok et hint til at han synes det var hyggeligt at flite med dig, men ikke vil have noget med dig at gøre nu.

Hvis han virkelig gerne ville have noget med dig at gøre, og han virkelig ikke kunne huske sit eget telefon nummer, så kunne han jo spørge sine venner, om de evt. kendte hans nummer.

Og så holder man forøvrigt sine fingre fra fyre som har kærester, hvis de er vilde med en skal de nok gå hjem og slutte deres parforhold. Hvis det altså er en reel og stabil mand, og det er vel i bund og grund det man som kvinde søger.

Hilsen Marianne

Har du fået dine vinger

sidder de godt nok?

og kan du flyve rundt i luften

med de andre i din flok?

"Danser med Drenge" -oppe i himlen

*Homestyle, -jeg glemmer dig aldrig, R.I.P 26/9-05*

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum...
Forfatter: 
Dato:  06-08-2006 15:19

Jeg tror godt nok også at jeg var blevet tosset, hvis der var en der havde flirtet med min kæreste, og derefter ville have fat i hans nummer

Glemt sit nr... Den hopper jeg simpelthen ikke på. Hvis han virkelig gerne ville givet dig sit nr., så havde du også fået det... Glemt nr. eller ej.

Og vil han gerne have dig, så lad ham komme til dig. For han har da vidst lige nogle ting han skal have redt ud med sin kæreste først.

Glem ham, og trøst dig med, at der ikke kun er en spand fuld, men et helt land fuld ;-) Og ikke alle har kærester på... Find én af dem i stedet.

Jeg har selv brugt tid på en fyr der ikke kunne finde ud af om han ville tilbage til eks'en, eller ej... Og så kunne jeg ellers bare få lov til at være pauseklovn... Nej tak sagde jeg heldigvis til sidst, og ud af døren med ham.

Mvh
Cavan
Stifter og formand:AHNA
Hvad man ikke dør af bliver man stærk af
0
0
Svar på denne tråd

Han kunne
Forfatter: 
Dato:  06-08-2006 17:21

ikke huske sit nummer...??? kunne han ik det var han helt sikkert så stiv at han ik kan huske ret meget af hvad du har lavet med ham.

Altså tror jeg ikke du skal tage det alt for seriøst. Vil han dig noget skal han nok få fat i dit nummer gennem din fætter.

At tøsen så flipper ud på dig er for mig latterligt... hallo pige barn.. hvor skulle du vide fra at han havde pige på?

Jeg kan godt forstå hun bliver sur og ked.. men så skæld da for fanden fyren ud og ik en uvidende pige der intet vidste...

Men det er måske bare min holdning.

Men hvis du ik vil ham noget seriøst så lad dog være med at skrive til ham... hvad skulle du dog bruge tid på det for?

Vil du dog noget... jamen så fat i mobilen og hans nummer... godt nok har han en kæreste.. men det kunne jo være han skulle have en ny

Tina

EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG

3 års vallak sælges

7 års vallak sælges www.heste-nettet.dk/ma.../105684/4/

kontak mig for information

0
0
Svar på denne tråd

Fester og uheld
Forfatter: 
Dato:  06-08-2006 17:53

Som de andre siger: "glemt telefonnummer" nej den holder bare ikke!!

Vidste du han havde kæreste på, så er kæresten i sin fulde ret til, at blive meget meget sur på dig.

Hvis ikke, så er det ikke helt rimeligt, at hendes arrigskab skal gå ud over dig.

Men jeg tror nu nok, at havde jeg været i kærestens sko, havde jeg nok fortalte dig (måske på en lidt pænere måde) at du skulle holde snitterne væk.

Men hvor om alting er, så er det mandens fejl. Han har vel ikke været så fuld, at han ligefrem glemte, han havde kæreste??

Næææ du, sig du bare tak, men nej tak. Der er andre og bedre for dig derude.

Og så er det ikke i orden, at drage erfaringer med andres kærester...

Anne

min hjemmeside
- Nu med billeder fra Hedelands ridtet

"Vi kan ikke holdes ansvarlig for vore følelser.
Kun hvordan vi vælger at reagere på dem."
0
0
Svar på denne tråd

Glem...
Forfatter: 
Dato:  06-08-2006 18:39

Glem det.. Og find en anden, der ikke har kæreste på?!

Mvh. Karina med Pelle-hesten

0
0
Svar på denne tråd

Huh???
Forfatter: 
Dato:  06-08-2006 20:26

Jeg forstår ikke hvem trunten er kæreste til. Ham du flirtede med eller din fars fætter?

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan ikke engang huske
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 04:44
mit nummer, når jeg er ædru. Så det behøver jo ikke at være løgn!
Hvis hans (flirtens kæreste) har fundet ud af det, så må hun jo skælde HAM ud. Eller finde nogen på sin egen alder. (Kors en finke!)
Hvorfor har de søde fyre altid sådan nogle strigler til kærester?

Glæd dig over- at legen er slut. Det kunne være endt meget værre!
Pas på dig selv! (Y)

Mvh xtiny
---

WYGIWYGAINGW
"What You Get Is What You´re Given And It´s No Good Whining"

The Science of Discworld

0
0
Svar på denne tråd

ja...
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 13:40
men ham jeg flirtede med havde ikk kæreste på...han var helt ledig, hende der skældte mig ud, var kæreste med min fars fætter...

Keep on fighting...!!

0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 13:44
og min fars fætter har ikk mit nr...

Keep on fighting...!!

0
0
Svar på denne tråd

Nåh så er
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 15:00

det jo noget lidt andet, troede det var ham du flirtede med der havde kæreste på, og at det var kæresten der havde skældt dig ud ... Det skal din fars fætters kæreste da overhovedet ikke blande sig i så...

Men som de andre skriver, så kunne han jo nok godt have skaffet sit nummer hvis han virkelig ville, så jeg ville nok stadig lade det ligge, og finde en der var lidt tættere på din egen alder.

Mvh. Louise O.P.

Nu den heldige ejer af Shamona Mellemgaard Sh

0
0
Svar på denne tråd

ja...
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 15:29

det tænkte jeg også på, men havde jo ladet en aftale med ham, og ville bare overholde den...og han havde selv givet lov til at min fars fætter skulle give mig hans nr. der dagen efter...

Men har også fået at vide at han godt kunne finde på at slå, men at jeg bare skulle komme til min fars fætter der hvis han bare tænkte på at røre mig, men han er ikk en god type..

men kan bare flippe på hende min fars fætters kæreste...

hun flippede virkelig..og virkede rigtig barnlig, nærmest som om hun var jaloux...og kan bare ikk forstå, hun kunna da bare nøjes med at tænke det i stedet for at sige det...

Keep on fighting...!!

0
0
Svar på denne tråd

har han snydt dig måske?
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 15:32

Glemt sit nummer OG sin tlf..

Tjae... behøver man sige mere..

M.V.H. Riderlykke

Se min hjemmeside HER

Aurigan bid købes. Se her

...bag skyerne er himlen altid blå...

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 15:35
ved ikk rigtig...han sagde at han plejede at ringe til folk når de skulle have hans nr...og nogle kan altså ikk huske deres nr...

Keep on fighting...!!

0
0
Svar på denne tråd

flippe ud
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 15:39

Hvis jeg var 30 havde jeg slet ikke inviteret en 15-årig til en 30-års fest med voldelige drukmåse, i det mindste ikke uden hendes forældre. Og så burde hun flippe ud på din far istedet, når han lader sin datter drikke sig fra sans og samling i sådan et selskab.

Ja, det er så bare min mening. Ved ikke om hun tror det vil hjælpe lidt på din forståelse og opdragelse, når nu dine forældre ikke magter opgaven.

Og så burde hun flippe ud på fulderikken som ikke kan holde sig fra småpiger.

Men ellers er jeg enig med de andre, han mente ikke en dadel af hvad han sagde og forventer ikke at du skriver til ham. Det er bare den slags fulde mænd fyrer af, de er dybt useriøse og du kan ikke regne med noget af det.

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

ok...hehe
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 15:47

mine forældre var nu også med...hehe og min farmor og farfar...mine forældre synes nu det var lidt sjovt, og jeg drak mig heller ikk fra vid og sans, blev bare lidt modigere...men kan heller ikk forstå at det er mig hun flipper på...

altså jeg synes slet ikk at der er nogen der skulle flippe på nogen, så længe det ikk går helt af sporet...altså hvis i forstår...

men kan godt være han ikk mente en skid af det...men han var nu sød..hehe

og kan godt se der er meget aldersforskel, men er flere gange af andre blevet skudt til at være mellem 18 og 20...

såå...men ved ikk...forstår godt ham...og det var jo også derfor at jeg ikk kyssede ham eller noget, fordi han var så stiv og slev skulle kunne vælge...

men ville bare holde min aftale, om han så skrev tilbage eller ej må han om, men bliver bare pisse sur på hende når hun flipper sådan...:(

Keep on fighting...!!

0
0
Svar på denne tråd

sarah ...
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 16:11

fyre der slår er ikke flinke, og måske fætterens kæreste gjorde et forsøg på at forhindre at du havner i kløerne på en voldelig skiderik der ikke er værd at samle på - omend på én lidt dårlig måde, nogen er bare ikke gode til at udtrykke sig...Kender ingen af dem, men jo mere du fortæller jo mindre tiltalende synes jeg at ham fyren lyder til at være.

Mvh. Louise

Nu den heldige ejer af Shamona Mellemgaard Sh

0
0
Svar på denne tråd

hehe...
Forfatter: 
Dato:  07-08-2006 16:23

ja...men man kan sige, at det er han heller ikk, og har også tænkt over det...han er flink nok til fester og sådan, men heller ikk mer´...

men synes også at hun udtrykker sig på en speciel måde hvis det er det hun mener...

hendes kæreste, min fars fætter, fortalte mig det, altså at han slog, men han sagde ikk at jeg ikke måtte, men han ville passe på mig, så jeg skulle bare komme til ham bare at han tænkte på at røre mig..

men man kan sige den måde hun siger det på er ligesom lidt anerledes...

"tror du overhovedet du har en chance..?? find en på din egen alder..!! Tror du at han gider snakke med dig..??!!" ovs i den dur...

Keep on fighting...!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider