Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Godmorgen sommerhilsen
Forfatter: 
Dato:  06-08-2006 08:21

Ja så er det den sidste morgen sommer hilsen i får fra mig, for i morgen tidligt er det slut med ferien

Underligt at der allerrede er gådet 3 uger, men sikke dog et par dejlige uger.

Sol og varme, en flot blå himmel og fugle sang fra tidligt morgen. Dejlige rideture om aftenen, bade i den dejlige pool og grille i gådspladsen næsten hver aften.

Ingen stes eller jag, bare få tiden til lige så stille at at tage fat på den ene dag efter den anden, uden at tænke på at skulle nå en masse.

Men alligevel har jeg jo nået en masse. Nikitta er begyndt at gå så fint, har fundet endnu flere knapper at trykke på, så samarbejdet er blevet endnu bedre.

Stalden er næsten færdig, mangler kun lige et par dages arbejde, men så er den også lys og indbydende og parat til vinterens brug.

Selv om vi ikke har haft mulighed for at tage på ferie i år, ja så har vi alle nydt det. Jeg tror vi alle har haft brug for, bare at være til og ikke ha noget som helst planlagt.

Hvad med jer andre, holder i stadigvæk ferie, er den måske endnu ikke begyndt eller har i måske helt valgt ferien fra i år.

Nåede i det i skulle og fik i redet alt det i gerne ville.

Jeg håber dog i har haft en lige så god sommer som jeg har haft.

IMC.
Grus og sten leveres, alle former for entrepenør kørsel, samt gravearbejder udføres. 20285450
0
0
Svar på denne tråd

ferietid
Forfatter: 
Dato:  06-08-2006 08:27

Vores ferie er startet i går, jeg har dog haft så meget computerbøvl på det sidste at jeg nok bliver nødt til at tage et par timer eller tre om dagen. Mit typiske held.

Vi håber det bliver tørt men en anelse køligere, så vi orker få lavet lidt malerarbejde heromkring.

Det er jo allerede begyndt at blive mørkt om aftenen, nu hvor hesten er klar til turene igen, men vi gider ikke rigtig i 30 grader.

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

mmm
Forfatter: 
Dato:  06-08-2006 08:37

hmmm ferie... min startede den 23 juni og jeg skal starte igen den 14 august. jeg må sige at jeg syntes at min ferie har været for lang.

Jeg er begyndt og kede mig. jovist tager jeg da i stalden og er det meste af dagen, men jeg savner at komme ud af lejligheden hver dag og få en fast rutine igen...

Men jeg vil ikke klage over vejret i den ferie jeg har haft... puha hvor har vi været heldige...

Hilsen Team Bad Boys

www.123hjemmeside.dk/team-bad-boys

whoever saves one life,

saves the world entire.

"schindler's list"

0
0
Svar på denne tråd

ja vi skal ikke klage over varmen
Forfatter: 
Dato:  06-08-2006 08:44

vi har jo gådet og sukket efter en dejlig lang og solrig sommer.

Men det er nu en underlig fornemmelse, for i morgen tidlig er det jo for min dattes vedkommende , at et nyt kapittel starter, for der skal hun møde på landbrugsskolen.

Jeg fatter det slet ikke, tænk sig at begge mine unger er igang med deres uddannelse for knagen da, hvor tiden dog går og min grå hår i hovedet bliver der endnu flere.

IMC.
Grus og sten leveres, alle former for entrepenør kørsel, samt gravearbejder udføres. 20285450
0
0
Svar på denne tråd

Ferie..
Forfatter: 
Dato:  06-08-2006 10:32

Jeg har haft 14 dages ferie for et par uger siden, men har en uge igen nu. Håber det blir lidt køligere for orker ikke at lave noget når det er 30 grader...

Gården blev købt i foråret og der skal ikke laves noget, men jeg skal igang med at ride lidt mere seriøst igen og håber at finde et stævne eller 2 her indenfor de næste par måneder.

Ha en god dag

Heidi A

Behandl dyr med kærlighed og respekt. De har ikke bedt om at være her.

Part tilbydes på DV/Araber hoppe. Se præs.(4990)

0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  06-08-2006 11:32

Også her slutter sommerferien i dag ;-)

Vi har haft den mest vidunderlige ferie - 3 uger med fantastisk vejr :-)

Vi startede med en tur til Italien og Østrig - og har så været hjemme og nyde vores have og pool siden :-)

Vi har nået, hvad vi ville ( lige bortset fra at sejle på sundet og sætte vores mindre båd i Furesøen - men det nås nok i en weekend ) - at slappe gevaldigt af efter en barsk vinter - men vi kunne nu sagtens have brugt nogle uger mere; men sådan er det vel altid ;-)

Vi har lovet os selv, at arbejde lidt mindre, og tage os lidt bedre tid til hinanden i vinter - og så må vi ses om det lykkes ;-) Sidste år har vi haft alt for travlt begge 2 - og det er lidt synd, fordi vi jo faktisk godt kan lide at være sammen :-)

God arbejdslyst til alle der starter igen - og husk nu alligevel også at nyde livet ;-)

Hilsen May-Britt.

0
0
Svar på denne tråd

wegweyv
Forfatter: 
Dato:  06-08-2006 13:18

Jeg har lige ferie frem til den 15 :)

Der begynder jeg at arbejde på mac d.

Her i nat var meget hektisk, da vi sov på rideskolen, og hen ved en 2tiden om natten tændte der noget lys i stalden, og alle hestene var urolige.
Så bevæbnet med boldbat, koste osv. gik vi ned i stalden for at se om der var nogen.

Hilsen
Annecathrine
STOLT fjordheste ejer!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider