Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Renseprodukter? Murad.
Forfatter: 
Dato:  05-08-2006 14:02

Hejsa.

Er lige begyndt at bruge det renseprodukt som hedder "Murad"
(Anbefalet af kosmetoglog)

Nogen som har erfaringer med dette?
Eller andre gode renseprodukter? :)

Hilsen Lone :)
Nu uden hest :(

0
0
Svar på denne tråd

Ja, jeg...
Forfatter: 
Dato:  05-08-2006 14:17

..har en veninde, der sværger til Murad ;-)

Mvh Mette..
www.newforest.dk
Vær med til at tale dyrenes sag!
Demonstration i Kbh d. 3.oktober 2006 kl. 12
0
0
Svar på denne tråd

ole henriksen
Forfatter: 
Dato:  05-08-2006 15:03

Jeg sværger til Ole Henriksen. Jeg har anvendt det i et par måneder nu og jeg kan tydeligt mærke det gør godt - og uden at lyde som en anden Always Ultra reklame :-) kan jeg klart anbefale produkterne der spænder vidt og er ganske drøje i brug.

Tidligere har jeg bl.a. brugt Kanebo - SUPER godt men ikke til at opdrive uden for Kbh. Decleor var jeg rigtig glad for i mange år men jeg synes at både Kanebo og Ole Henriksen er en tand bedre.

Murad har jeg kun hørt positivt om - så det er nok også et rigtig godt produkt.

Jette :-)

0
0
Svar på denne tråd

Genialt
Forfatter: 
Dato:  05-08-2006 15:50

Murad er dét, der har fået min hud under kontrol. Jeg har siden jeg var 12 lidt af kronisk "teenagehud", men først som 20-årig fandt jeg Murad.

Det krævede et par måneder med lægeordineret erycin ved siden af for at "tage det indefra," men jeg har nu absolut fejlfri hud -har ikke haft en bums i et halvt år, får sjældent hudorme og kan, for første sommer i 10 år bare lige kaste lidt fugtighedscreme på huden og lidt let pudder for at tage glansen og så er jeg good to go.

Jeg elsker Dr. Murad og hans produkter -det er ikke en overdrivelse, at jeg er et helt nyt menneske. Min hud var ikke slem, men den var altså slem nok til at jeg var hæmmet af den.

0
0
Svar på denne tråd

ansigtspleje
Forfatter: 
Dato:  05-08-2006 17:27

Murad har jeg også kun hørt godt om især hvis du har en problemfuld hud. Min kosmetolig anbefaler enten Murad eller Ole Henriksen alt efter, selvfølgelig, hvilken hudtype du vælger.

Jeg sværger selv til Ole Henriksen men skulle jeg vælge et alternativ blev det helt klart Murad.

Gitte

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider