|
|
| "Du har nogle gode babser" |
| Forfatter:  |
Shetter |
| Dato:  |
03-08-2006 21:09 |
|
Ja jeg ved ikke helt om jeg skal grine, græde eller være smigret... Fik idag ros for mit forparti  var nede og handle for en bekendt og skulle selv have noget kattegrus... da jeg kommer tilbage på stationen er der en gruppe mennesker dernede og blandt dem en fulderik... Han spørger venligt om han ikke må låne min lighter, som jeg siger ja til.. "Ja det er jo ikke dine p*tter jeg vil låne", siger han så... Og spørger om hvor meget de vejer for de er fandme flotte... Øøøøøøh Jeg trækker på skuldrene og kigger lidt rundt på de andre og bliver en kende forfjamsket ET par minutter efter skal jeg ind og veksle lidt penge i kiosken og da jeg kommer ud siger han "Neeej der kommer p*tterne* igen - @!#$ de er bare gode - ville ønske jeg kunne ha sådan nogen" Og så spurgte han mig om hvor meget jeg skulle ha for dem... Jeg svarer imens jeg skriger af grin (og samtlige mennesker omkring mig griner med) at han kunne betale hvadsomhelst men han kunne ikke få dem med hjem... de sidder sgu for godt fast... Han lod mig heldigvis være efter det.. For gik han videre havde jeg klappet ham i gulvet... Men jeg blev satme paf over hans sidste bemærkning så jeg ikke nåede at blive rigtig sur... Har I nogensinde haft en lignende oplevelse...
~ Shetter ~ ~♡~~♡~~♡~~♡~ "Casa Del Thorkild" Hittemissernes paradis ~♡~~♡~~♡~~♡~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blabla |
|
|
Sandheden høres oftest fra børn og fulde mennesker..  Spøg til side, jeg ville være flygtet hvis det var mig.. Han havde nok ikke regnet med din sidste bemærkning, hva? 
The fab4: Elvis, Bianca, Emilie, og Kathrine * SAPHIR NØRREMARK 1999 - 30/4 2005 Jeg vil ALTID huske dig! <3 *
STALD DEJRUPGÅRD Oldenborgere i TYKT og tyndt Dressurundervisning nær Varde SØGES
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jo hver weekend |
|
|
... er bartender, og det er ikke småting der ryger over disken lørdag nat. Generelt er jeg glad for vi arbejder i sort t-shirt da jeg har store bryster... 
HeidiS - Nu snart med 3 skønne Røde!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nøh... |
|
|
Har ikke meget "forparti"!...og slet ikke efter sønnikke har været der  Manden her er dog yderst tilfreds...er jeg egentligt også selv, de passer til resten! Søde Quinde, tag Brian-bemærkningerne som de rene komplimenter, og husk, at de kære hankønner af og til, er lidt primitive 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe... |
|
|
Jooh, jeg blev engang udråbt til en fulderiks kæreste i et s-tog... Hmm... Han havde forinden ryddet indtil flere togvogne for passagerer ved at sætte sig ved siden af dem og begynde at snakke (og lugte) men jeg er jo så høfligt anlagt så jeg svarede pænt på hans historie om at han arbejdede på Carlsberg og bla bla bla. Han spurgte om jeg havde en kæreste hvortil jeg svarede ja, så sagde han at jeg godt måtte få ham i stedet. Men jeg takkede pænt nej tak.  Men da jeg så sku gå ud af togvognen og stå af. Så råbte han højt i togvognen at det var hans nye kæreste, hun er squ en dejlig k*lling... Jeg smilte bare lidt og havde lidt ondt af ham. Mvh Signe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| På arbejde |
|
|
På arbejde havde jeg på et tidspunkt næsten sammenstød (rundt om et hjørne) med en ikke særlig høj mand. Hans kommentar: "det har jeg drømt om hele livet" mens han begærligt glode på mine fortrin. Ydrk klamt. Han er dobbelt så gammel som jeg, og temmelig pågående. Jeg vente mig bare om, og gik, men har siden hen sørget for at holde god afstand til manden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wraaah |
|
|
tja, hovedbanegården, der møder du mange intressante mennesker også, har op til flere gange fået den slags tilnærmelser, og som dig, når jeg ikke at blive sur,griner bare.
Ingen kommer foran, ved at gå i andres fodspor. - say what ya want,im still numba 1 MEDLEM AF DHPV. Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub. DHPV
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja da... |
|
|
Jeg gik engang forbi et par unge drenge (ja, de var vist ikke speciel gamle) som pænt spurgte mig, hvor mine p*tter var... De snakkede ikke direkte til mig. Gik bare forbi med den pæne kommentar. Tja, det er lidt svært at beskrive, hvordan man har det efter sådan en oplevelse. For mine bryster er nu engang ikke ret store, og så har man altså ikke brug for, at folk ligefrem sætter højlydt spørgsmålstegn ved, hvor de er henne 
Køb billigt herMedlem af "smårytternes" klub Heste søger parter nær Bramming
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så vidt jeg ved ja |
|
|
var engang bartender og der gik de da ikke ubemærket hen lol men engang vi var i byen kom der en noget pæn fyr hen til mig meget høflig og spurgte "må jeg ikke godt røre ved dine bryster jeg tror ikke jeg kan sove i nat uden at have rørt dem de er bare helt perfekte" ja det lød sgu som en dårlig salestalk men han stod der med sine hundeøjne og så noget så sød ud meeen fik godt nok ikke lov alligevel lol...
Jeg har min egen mening og den står jeg ved! Mangler du et sted til din hest i Skive omr.? Kom til Team Bilstrup paradis for hest og rytter
Adopter en Greyhound? Kontakt mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| typisk mænd |
JLykke |
03-08-2006 23:44 |
|
det oplever vi kvinder sgu ofte, platte kommentarer.. og hvor kan man dog blive forlegen
Sælges! Bates Isabel Werth dressur sadel med cair. Stübben kandar, en masse underlag. Rigtig praktisk trendy hundetaske.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Massere af gange |
HeidiZ |
03-08-2006 23:47 |
|
Både til mit front samt bag-parti  Og jeg klæder mig altså gange almindeligt. Jeg har bare lidt af det hele, i moderat omfang  Der er dog tidspunkter på arbejde, hvor man helst vil være fri. Havde en overgang en lille fan-klub af drenge på 17-19 år, som var ret besat af min røv. De mente bestemt, at den måtte jeg have fået lavet et sted.. Hmm 
-HeidiZ *** "Bare vi står sammen, een for alle og alle hver for sig" STUDIEJOB I SKANDERBORG OG OMEGN SØGES. KONTAKT MIG VIA BESKED 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det forbudte ord..."bryster" |
smukke-ped |
04-08-2006 00:14 |
|
ja...mine bryster har tit været genstand for samtaler,sladder og nysgerrige blikke... mænd vil røre ved dem og pigerne vil ha nogen magen til... jeg er glad for dem...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tænk engang |
|
|
hvis vi sank ned på ligeså lavt et plan: det er en fin bule du har der i buksen, må jeg ikke lige mærke efter? Kan ikke leve uden at have rørt den... 
Ved du hvor jeg kan købe en koboltblå forår/sommerjakke, figursyet? -så vær sød at sende en besked til mig...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Var en dag |
Egeskovgård |
04-08-2006 08:58 |
|
ude og ride for nogle år siden. Da vi skulle forbi et par "brian-biler + 4 Brian´er, skabte hesten sig lidt, heldigvis røg jeg ikke af, men den ene spugte om jeg ikke lige gav en ridetime på bagsædet, måtte lige fortælle ham, at han vist ikke var mand nok til at klare mig i en time  Hold fast, der blev stille i 2 sek. så skreg de andre af grin  Så dem er der åbenbart mange af rundt omkring. Men jeg tager det nu bare som en oplevelse. Og i dit tilfælde, så er det da et kompliment der vil noget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| På nettet |
|
|
For et stykke tid siden var der en fyr der skrev til mig på MSN og sagde han havde brug for råd angående noget rideudstyr han ville købe til sin kæreste... i starten var det helt uskyldigt, men så begyndte han at fokusere meget på mine bryster (havde et billede af mig selv i sommertop fra ferie som display billede) og tilbød mig penge for at måtte røre dem så godt nok lidt sjov ud i hovede og svarede at det privilegie havde han ikke råd til at betale for... som svar sendte han et nøgenbillede af sig selv som om det skulle hjælpe... sær sær fyr... men grinede alligevel lidt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sidste lørdag.. |
Sidsel |
04-08-2006 10:20 |
|
...var der tre mænd der, uafhængig af hinanden, sagde "Jeg elsker dig" til mig.. Jeg var flad af grin, da jeg endelig fandt min veninde midt på rådhuspladsen..
(Pokker tage den sorte kasse, der fylder det hele!)
MVH Sidsel
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Louise p |
|
|
lol den var sgu god ja tænk hvis man gik op til den første flotte fyr og stod med sine hunde øjne og sagde åhh du har en flot bule i dine bukser jeg dør hvis jeg ikke må røre ved den? ja vi havde sgu nok fået lov mænd er sådanne nogle taknemmelige tåber en imellem...
Jeg har min egen mening og den står jeg ved! Mangler du et sted til din hest i Skive omr.? Kom til Team Bilstrup paradis for hest og rytter
Adopter en Greyhound? Kontakt mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kommentar |
Iben |
04-08-2006 10:39 |
|
Haha, hvad mænd dog har samvittighed til at sige  Det er altså kun mænd/fyre der kan finde på sårn noget.. Nu er mig og min søster tit offre for "skumle" kommentarer som: "Dine patter hopper" , pift, DYT!!! og råb osv... Og her forleden dag kom der to drenge gående forbi mig... Den ene sagde "hej Smukke" hvorefter den anden sagde "Man skal da snakke pænt", men dertil svarede den anden bare "jeg siger hvad jeg vil til hende" Hmm... No, I don't think so! Plejer normalt bare at ignorere disse kommentarer 
* Søger part/passer i Herning-området *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa. |
|
|
Jeg synes tit man får ros af fulde mennesker! Sidste gang jeg var i byen var der en der blev ved med at spørge efter min alder da han ikke troede på at jeg kun var 18 - så sagde hans ven "det er sgu da ligemeget om hun er 18 eller 25 - hun har stadig lige gode patter" Og samme aften blev jeg kåret til Grenås bedste bryster (privat kåring blandt dem vi var sammen med )
Hilsen Frederikke Chanel, Zulu & Soffy! Hvorfor nøjes?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fyre og bryster... |
dibbel |
04-08-2006 14:10 |
|
De kære fyre... HVad er det dog som er så specielt ved pigers bryster??  Jeg har IKKE tal på hvor mange gange jeg har fået kommentare i byen, af kammerater, og endda af mine veninder! Jeg bruger en 75F i BH, og er ikke sådan specielt tyk, så de kan måske godt se lidt store ud, meeen IIHHH hvor er jeg dog træt af kommentarene... Og vennerne/veninderne siger:" Jamen det er da en kompliment" når jeg brokker mig over alle kommentaerene. Jah, måske er det en kompliment for nogen, men når jeg UDEMÆRKET godt VED at jeg har STORE bryster, så behøves jeg altså ikke få det afvide igen og igen  Det er SÅ træls når man står i byen og føre en samtale med en, pludselig opdager man en fyr i øjnkrogen, han ænser INTET andet end ens bryster... så kan man stå der i en 5 minutters tid, og virkelig prøve på at ignorere ham, og virkelig prøve på at føre samtalen normalt... IH! Dumme drenge altså... Er sq glad for mine bryster, men nogle gange ville det hele sq være lidt nemmere hvis de var bare en smule mindre.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
... ja skal man grine eller græde? Det er ikke lige at finde ud af. Jeg prøvede for et par år siden, at komme gående ved vejen, sammen med kæresten, hvor der så kommer to unge fyre kørende i deres bil, imod os. Bilen stopper op lige ud for os, og begge fyre nærmest falder ud af vinduet ud mod mig, mens man bare ikke kan være i tvivl om hvad de stiger på. Så griner de begge to og kører videre. Både kæresten og jeg var måløse. Og min kæreste er ellers ikke til at bringe ud af fatning normalt. Men vi valgte at le af det. For hvad andet kunne vi? Men syntes egentlig det var noget ubehageligt da det stod på. Og de to var ikke engang fulde. Hader fulde folk, nå de begynder på sådan noget.
Mvh
Trine og Mr. Milan Afkom efter Imagic PIH 50 søges. Se her: www.mrmilan.webbyen.dk/ under SØGES!!!
En pony er et barns drøm. En hest er den voksnes eventyr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjah.. |
|
|
... prøvede det så sent som i går... Var ude at ride, og skulle krydse en vej... to fyrer kommer kørende.. Bremser ned og hænger helt ud af ruden i førersiden og GLOR!!! Lidt efter råber den ene F*SSE og gasser op og kører afsted... Jeg kan ikke gøre andet end at ryste på hovedet... Senere på aftenen er jeg med min kæreste på tanken for at købe en is, da jeg stiger ud af bilen gnider jeg det ene øje og samtidig kommer der en flok fyrer i mod os. Den ene siger: "hun ser godt nok træt ud" hvortil en anden svarer: " Det kan jeg da godt forstå.. De ser godt nok også tunge ud"!! Jeg var færdig af grin hehe... og min kæreste blev lidt harm, men sådan er det, det var jo "hans eje" de kommenterede hehe...
-Christina *Det er lysten til at ville, der giver evnen til at kunne*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Som kathrine |
Tine85 |
04-08-2006 17:39 |
|
skriver så høres sandheden oftest fra børn og fulde mennesker...  Men ja har da prøvet det før og det er ofte af fulde mennesker i byen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det er da |
|
|
vældig sjovt at se hvordan ordet "patter", kan trække folk til. Det vækker virkelig opsigt ned over emnerne herinde på Ryttersnak. Noget kunne tyde på, at kvinder også er lidt fascinerede af denne legemsdel, når det kommer til stykket... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Man(d) risikerer hovedpine ... |
Lisbeth Sejberg |
04-08-2006 20:37 |
|
... hvis han glor alt for åbenlyst ... www.fjolletobak.com/de...tent=16705 Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De værste er da dem |
xtiny |
04-08-2006 20:37 |
|
Der ikke kan holde øjenkontakt, men bare har blikket *limet* til éens barm.  Okay, der er heldigvis længere mellem dem nu, men hvor var jeg egentlig ked af dét, da jeg var ung. Ikke af mit udseende men af dumme mænd.  Nu sidder det hele lidt længere nede, så nu er det, jeg siger, mere interessant. 
Mvh xtiny ---
WYGIWYGAINGW "What You Get Is What You´re Given And It´s No Good Whining" The Science of Discworld
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa. |
|
|
Haha det der 'spil' halløj! Hvis vi andre reagerede sådan så var der sgu ingen der turde nyde synet af kvindebryster!
Hilsen Frederikke Chanel, Zulu & Soffy! Hvorfor nøjes?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
ret sjovt spil, jeg fik mig da et billigt grin, og fik faktis fyldt mit oglemeter  Men jo kender det kun ALT for godt!! Da jeg boede i England kunne det godt blive lidt for meget en gang imellem, da de ikke er vant til piger med langt naturlig blond hår. Der er 2 der har været rigtig slemme. Den værste mens jeg var i byen med Andy(min daværende kæreste) og jeg dansede rundt på podiet(det er et stort podie til 15-20 personer) kom der en hen og begyndte at ligge an på mig og tage mig på røven, skubbede ham væk, og Andy fik også forklaret ham, at jeg var off limits. Alligevel gik han hen til mig igen efter kort tid, og stak tungen ned i halsen på mig. heldigvis kendte jeg dørmændene, så det tog dem ikke lang tid at få hentet ham, og smide ham ud. Så den anden, der var jeg single, men var sammen med en fyr, pludselig hoppede en anden op på podiet(var MEGET glad for det podie ) og tog mig på p*tterne, jeg gav ham en på hovedet og skubbede ham af podiet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift.. |
SisseJ |
07-08-2006 16:22 |
|
Mine forlygter er ikke nogen størrelse der er vær at nævne.. måske lidt gajol-agtige.. Da jeg gik i Gym. kom der en af drengene fra klassen hen til mig og virkede dybt seriøs og spurgte forsigtigt om det var rigtigt det han havde hørt... Øømmm.. hørt.. Ikke lige med.. Så jeg bad ham uddybe lidt. Så kom han til sagens kerne - om det var rigtigt, at jeg havde fået silikone i mine forlygter.. Stor forundring - hvad mente han dog.. Jeg måtte sige nej, og at jeg heller ikke sulle have det. Han påstod dog at det var noget han havde hørt - men at de under operationen fejlagtigt var kommet til at sprøjte silikonen ind i mine baller istedetfor.. .og det var derfor, at min bagdel var så stor..  Der måtte jeg nu altså grine.. Jeg har ikke for mange kg. eller for stor bagdel, så joken var OK med mig.. Hilsen Sisse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe... |
|
|
det var nogle unge fyrer der til en fest snakkede om at under et godt mande bryst kunne der ligge en kuglepen... den ene af fyrerne stod så bag mig, og tog og løftede op i mit ene bryst, og sagde at det kunne der også her... jeg blev så overrasket at jeg var ved at falde ned af stolen af grin, det var nu også meget sjovt, men mine forældre sad ved bordet ved siden af og var også ved at falde ned af stolen..hehe
Keep on fighting...!! Det er svært, men visse ting må man acceptere..!! Forældre...behøves jeg sige mer´..??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift.. |
MinnaN |
07-08-2006 18:26 |
|
Kan ikke sige andet end dumme kommentarer gider jeg ikke høre på. Jeg blir godt gal i skralden, når folk kommenterer mine bryster eller overbeglor dem. Det er vildt ubehageligt, grænseoverskridende og vildt diskriminerende. For mig! Jeg går ikke og stirrer på mænds dingler eller kommenterer deres størrelser af buler i bukserne. Jeg synes det er uopdragent og mangel på respekt for min person. Generelt synes jeg at det er mangel på respekt, færdig bum basta. *smiler skævt*
Jeg synes at jo flere piger der tillader dumme kommentarer vedrørende deres bryster eller slår det hen, jo mere tilladt blir det at være nedladende overfor piger med store bryster. Eller piger med bryster i det hele taget.
Sorry, men jeg kan ikke se joken/humoren/det sjove i noget af det i skriver. Kanske jeg er en snerpe, men jeg kan virkelig ikke se det. Med venlig hilsen MinnaN Tilhænger af bastante, kontante meninger. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sidder lige og skrupgriner |
Lene Andersen |
07-08-2006 19:41 |
|
 Har ikke læst så sjov en tråd siden "kun for mænd" tråden. Jeg har en forholdsvis stor barm, som jeg har haft mange sjove oplevelser med - øh, ja det er måske en lidt uheldig måde at formulere det på, men pyt i kan forstå eller misforstå det efter behag. Her er et par smagsprøver. En meget fasineret ungersvend spurgte en gang; er du ikke glad for du har sådan nogle store bryster? Jeg svarede ham med et skævt smil at jeg hvert fald var meget glad for de ikke sad på ryggen! Jeg er flere gange blevet spurgt af både mænd og kvinder om mine bryster er ægte. Jeg plejer at svare at det er Clip-ons. Og guddødemig om ikke jeg har haft et fruentimmer, som slet ikke fattede joken. Hun spurte nemlig, om det betød de kunne gå i vaskemaskinen. ' 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| haha... |
|
|
den var go´ lene...haha... ved ikk, kan godt se det med at mænd i dag bare tager det som en selvfølge, at de kan "gramse" på pigerne... og kan også se at det er lidt nedladende...kan også godt blive lidt sur hvis ikk det er folk, jeg kender som gør det... men hader også bare når drenge kalder os piger for tøzer, synes det virker mega nedladende og billigt...
Keep on fighting...!! Det er svært, men visse ting må man acceptere..!! Forældre...behøves jeg sige mer´..??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det syns jeg også! |
Lene Andersen |
07-08-2006 22:36 |
|
Altså bliver sur, hvis det ikke er folk jeg kender som pludselig grapser ud efter babs og dutte. Men jeg ville sku nok blive endnu mere sur, hvis det var en som jeg kendte godt. Jeg våger et øje og tror på at folk som kender mig VED, at mig skal man ikke sådan gå og rage på!  Ej, nu skal jeg nok lade være at drille... Eller skal jeg? Jeg bliver fandenlynemig arrig, hvis en mand kalder mig for tøz. Eller rager på mig. Eller på anden måde forsynder sig mod Emma Gads takt og tone. Det er bare så nedværdigende og respektløst. Men alt efter situationen så kan jeg altså ikke lade være med at tage fis på folk, som kommer med sådan nogle totalt tåbelige tankeløsheder som fx: Er dine bryster aldrig i vejen for dig? Sv: Næ, ikke mere end en søløves luffer... De er jo ligesom også beregnet til at sidde og dingle foran...  Excuse me, mens jeg ligger og ruller rundt af grin 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LENE ANDERSEN |
Nuna med Stepper! |
07-08-2006 22:58 |
|
LENE ANDERSEN:Kan du ikke linke den der "kun for mænd" tråd?...vil gerne se den 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hahaaa... |
Nuna med Stepper! |
08-08-2006 12:00 |
|
Der ser man lige hvor meget de mænd ligner nogle små gedekid, de vil vist godt have kvinder som ikke blander sig, og med store patter!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|