Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Fup køber?
Forfatter: 
Dato:  03-08-2006 20:08

Har nogle af jer som har heste til salg modtaget en mail fra en fyr ved navn Tom Spears fra Østrig?

Vi sidder nemlig her med en mail fra hvor han l utroligt interesseret, men snakker ikke noget om at han vil komme og se den el noget. Men er jo selvfølgeligt bange for det er fup når man har læst så meget herinde??

Søger selv på gamle tråde herinde.

Hjælp gerne med opysninger.

Hilsen Mette

0
0
Svar på denne tråd

Hvis i er i tvivl
Forfatter: 
Dato:  03-08-2006 20:13
Så ignorer ham dog...

Christel

Vær med til at tale dyrenes sag! Demonstration i Kbh, d. 3. oktober 2006 kl.12.

www.heste-nettet.dk/fo...5/1067195/ Vel mødt!

0
0
Svar på denne tråd

Horse.dk
Forfatter: 
Dato:  03-08-2006 20:29

Hej

Prøv og se på www.horse.dk og se... der mener jeg de advarer mod sådanne købere.

Maria

Venlig hilsen

Maria

Velredet tinker sælges

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  03-08-2006 23:36

Jeg er næsten 100% sikker på at der har været en advarsel her på HN i nyhederne...

Nu er det længe siden det var der, men det var noget i stil med.

Det skulle eftersigende være en dårlig engelsktalende mand, der ville købe hestende ubeset. Han overfører et for højt beløb i banken, og annullere derefter handlen+bankoverførslen...hvorefter sælger skal refundere hele beløbet. Det var noget i den stil...

Jeg ved ikke om de heste er af special race, eller har top afstamning eller ligende. Om han muligvis har en rideskole eller andet foretagende hvor de passer ind i...

Men jeg ville da helt klart have et meget klart formål, hvis jeg skulle købe hest i udlandet...så skulle det være fordi det er svært at opdrive herhjemme.

Der er emmervæk 1200 km til Østrig...alt afhængigt af hesten, racen og hvad han vil bruge den til, så ville jeg nok også tænke mig ekstra om..før jeg ville handle med ham.

Mvh Heidi ~{nu muligvis med part}~

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider