Øv øv og tre gange ØV...
Hvor ville jeg super gerne vinde bare 100.000 i lotto lige nu...
Sagen er den at jeg har fået til opgave at træne et føl indtil september som skal fremstilles på plagskue til den tid...
Hun er bare skønno kan jeg godt sige jer...
Men men men.. sammen med hende og moren går der en vallak som jeg mener er broren til dette føl.. Han er godt og vel tre år i år og den tunge type af Welsh Cob..
For det første er han gudesmuk (han er dun-farvet), for det andet har han bare højden og GANGEN til mig og for det tredje så er han stolt som bare #¤%&/...
Det er faktisk Sparky (Rikke) herindefra jeg skal takke da det er hende og søsteren der har hijacket mig til denne opgave...
Første gang jeg mødte ham var sidste år hvor han stadig var lækker men kun halvt så mums som nu...
Da Rikke og jeg var derude i (var det ikke mandag?) kom han hen og var bare en nussegris - og en skiderik da han jagtede Nynne i fuld fart ud af folden...
Men hvorfor ER økonomien bare ikke til en hest???
Kunne jeg bare låne pengene til ham ville kæresten og jeg kunne dele udgifterne til opstaldning (han har lige fået 1000 kr mere til sig selv om måneden da han er gældfri nu )
*grrr* og jeg kan tidligst komme på arbejdsmarkedet til næste år - hvis jeg da nogensinde kommer det... Det er op til psykiatrien og min læge at afgøre...