.. nu ved jeg ikke, om det skal være praktik, som måske kan føre til du finder ud af hvilket job du vil have,.
men her i foråret var jeg i Praktik som hippolog hos Maj-britt M. Carter.. hun arbejder efter Monty Roberts metoder..
det var rigtig fedt.. man følte det som om, man hørte til.. der er 3 mennesker på gården, Majbritt, hendes mor og staldpigen.. og så har en af majbritts veninder en pony stående, men hende så jeg kun 2 gange på en uge.. det er nogle rigtig flinke mennesker..
meget af det var pasning i stalden og reperation af hegn, men man kan jo ikke træne med hestene hele tiden.. men vi trænede med hestene hver dag, og mig og en anden som var i praktik samtidig fik lov til at træne forskellige ting med hestene..
det var en rigtig fed uge.. det kostede 60 kroner om dagen, og det var for kost og logi.. og det var god mad, og den var ikke fed overhovedet.. var bla. lavet til person med sukkersyge..
så det vil jeg anbefale..
ellers, så kan du måske prøve at komme i praktik i det riddende politi.. det overvejede jeg selv, men fik aldrig skrevet til dem.,.
håber du finder noget..
Mvh.Krohne
med part på Chanell
Et smukt ydre fanger øjet, men et smukt indre fanger hjertet ~Chanell er forsynet med begge dele~
- Jumprider for life - [en rigtig rytter ska bede hesten hoppe ikke stoppe]
Når det skal være jylland ved jeg desværre ikke.. men i 9 kl. var jeg i praktik som berider i den kongelige stald. det var rigtig sjovt at prøve.. hihi.. men måske lidt langt væk??