|
|
| Dumme nabo |
|
|
Nu sidder jeg her og er rigtig fornærmet,ja jeg er så Jeg var her til aften ude at køre med æslet Frans og jeg sidder der i vognen og er ved at falde bagover af stolthed.Da jeg kører forbi naboens 2 meget tykke dv hopper,ser jeg at naboen går udenfor,så jeg gør mig rigtig umage med at Frans og jeg skal se rigtig imponerende og professionelle ud.Og jeg ved vi så dygtige og fine ud men hvad tror i at naboerne råber.De råber AT DET DA KAN GÅ TILBAGE FOR ENHVER. Øv altså ,nu var vi lige så stolte. Imorgen køber jeg mig en strå hat og putter halm i træskoene,så kan vi prøve at skifte image,og se om vi har mere held med det  Dorte.
Man ser megen fornuftig ridning rundt omkring,som regel er det hesten der udfører det. Grimer - trenser mm sælges og sys på bestilling.Se eks. på min hjemmeside. Lykken ligger på en hesteryg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så var det lige ... |
| Forfatter:  |
Lisbeth Sejberg |
| Dato:  |
31-07-2006 23:55 |
|
... at du skulle have været hurtig i replikken og råbt tilbage:"Det vil jeg da gerne høre mere om, hvis i har brug for en skulder at græde ud ved"  Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lisbeth du har ret |
|
|
men kender du ikke det at man altid ved hvad man skulle have sagt bagefter .Jeg fik vist bare mumlet et stødt :det siger du kun fordi du intet kender til æsler: Så halmen har jeg,mangler kun stråhatten. Dorte.
Man ser megen fornuftig ridning rundt omkring,som regel er det hesten der udfører det. Grimer - trenser mm sælges og sys på bestilling.Se eks. på min hjemmeside. Lykken ligger på en hesteryg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| åh Lisbeth |
|
|
*ggg* - du skal ansættes til at sige alt det vi SKULLE have sagt på det rigtige tidspunkt *ggg* Dorte - de er bare misundelige fordi de ikkre kan køre med deres fed, bovlamme DV´ere  KØR ÆSEL! VÆR STOLT!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Skingur : KØR ÆSEL! VÆR STOLT!!! Det skal sgu stå skrevet på bagenden af min forhåbentlig snart nye æsel vogn. Dorte.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi får simpelthen |
|
|
lavet streamers, man kan sætte allevegne  .. tror jeg vil ha det i min signatur, selvom de ikke er kørtordentligt til endnu!!! Du skal osse!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja det må være et herligt job ... |
Lisbeth Sejberg |
01-08-2006 00:20 |
|
... ikke ... det redder nok desværre for lidt, at komme i tanke om de rigtige replikker bagefter  Nå men Dorte jeg vil da spørge min datter, om du må låne hendes stråhat med eller uden muh-ko (du kan se billedet i min præsentation) mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Snobberi.. |
cokko65 |
01-08-2006 09:38 |
|
Ihhh altså hvor jeg hader det. Da min x veninde skulle se mine fjordheste for første gang, var hendes eneste kommentar:, Min søster har osse haft hest engang, meen det var en meget dyr hest. Hallo??? Jeg har ikke ting eller heste for andres skyld, jeg har dem for min egen. Så kør du bare med stolthed, med dit søde æsel..ved da ikke hvad de naboer bilder sig ind.  Knus Hanne
Hilsen fra Hanne.... Med de tre fjordheste...Mai, Mille og Tot.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| husk nu på |
inger christensen |
01-08-2006 09:50 |
|
at misundelse er en grim ting. sådan en stor tyk dv , kan jo slet ikke være i sådan en fin lille æsel vogn 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| god humor |
pjemm |
01-08-2006 09:57 |
|
Det var vel bare for sjov? Jeg kan lige høre min veninde Helle komme med den bemærkning og så i øvrigt fortsætte "det blev vel for dyrt med bilen, siden du har fået ny transport?" Du skal da bare sige, det er fordi du er gået over til øko-diesel. :Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ih hvor er det |
|
|
ærgeligt at du ikke er min nabo, så havde jeg altså plaget dig om at komme med ud at køre.  Hvor ser Frans fin ud, jeg har ikke særlig meget forstand på æsler, men kan da ikke se hvad der skulle være 2. rangs over dem, tværtimod er de da mindst lige så søde og charmerende som mange andre heste og ponyer. Fortsæt du bare din kørsel, det er da vist kun naboen der er lidt misundelig  Mvh. Louise
Én gang araber -altid araber !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
|
|
pjemm :jo det var da mest for sjovt kommentaren kom,selvom de nu sagtens kan være lidt bedre end vi andre . ØØØh tror ikke lige at jeg vil sige at det er fordi det blev for dyrt med bilen,for Frans er vist næsten mere værd end min gamle øse 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| selvfølgelig |
|
|
sagde det det for sjov, men ha ha, jeg kan godt forestille mig følelsen når man sidder der og tror man ligner en million og der så kommer sådan en dumvæmmelig kommentar, man ikke kan finde på et rigtig begavet svar til med det samme!!! Næh du, vi skal have lavet streamers - også kører man jo altså ingen steder uden skødefrakke og høj hat, Dorte!!! KØR ÆSEL! VÆR STOLT!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ja skødefrakke og høj hat kunne være fint til om søndagen når vi skal i kirke  Moske jeg skulle sætte sønnen til at lave streamers.Kan man ikke få sådan noget papir at printe ud på. Manden overvejede ellers på vorbasse marked at få lavet en kasket til mig hvor der stod RIGTIGE KVINDER KØRER ÆSEL. Han fik en af mig hvor der stod RIGTIGE MÆND ER SKRALDEMÆND. På streamers kunne også stå ÆÆÆÆLSKER ÆSLER. Dorte.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|