Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hjælp. Skal holde surpriseparty..
Forfatter: 
Dato:  31-07-2006 16:05

Hjælp. Jeg skal holde surprise for min kæreste d. 8/9-06.. Han fylder 25, og han har besluttet sig for ikke at holde noget.

Men man skal sgu holde sin 25 års... synes jeg...

Ronnie (som er hans dejlige navn) spiller i et band som tager ud til selvskaber og spiller. De skal så spille til hans fest, uden han ved, at det er hans fest. (i første omgang)

Det bliver rigtig sjovt.

Men jeg er rigtig spændt på om jeg kan holde det hemmeligt...

Men er der nogle der har erfaringer med dette, eller nogle ideer...

+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
Louise...

Jeg savner dig Bjarke.

Du vil altid have en plads i mit hjerte!

Sporty fjordhoppe søges, gerne mellem 7 og 11 år og tilredet

2

0
0
Svar på denne tråd

Min brors 18 årsd.
Forfatter: 
Dato:  31-07-2006 16:09

Min brors 18 års fødselsdag blev til et surprise party på en dum tirsdag :)

Var super fedt, og vi var rigtig mange!

Hans kæreste huggede hans telefon, og fik numrene på hans nærmeste venner, som vi ringede til, og de kom så med de nærmeste venner, plus familie, osv..

Kæresten tog ham med i byen, for at købe hans gave, osv., da han kom hjem, stod vi alle i stuen og råbet surprise, og han blev så forskrækket og glad. :)

Det kræver noget planlæggelse. :P

Rikke + Farinelli for altid!
Holder sammen i tykt og tyndt!

Min hjemmeside: tør du?

0
0
Svar på denne tråd

jeg har selv...
Forfatter: 
Dato:  31-07-2006 16:18

været "udsat" for det... Det er rigtig fedt...

Glæder mig til at overraske ham...

han har fødselsdag d. 15/8 så han vil nok ikke tænke på det, midt i september...

Louise

Jeg savner dig Bjarke.

0
0
Svar på denne tråd

Suprise!!
Forfatter: 
Dato:  31-07-2006 16:59
Hey..

Jeg ville engang holde supriseparty for min kære Raffi..

Jeg havde skrevet sammen med alle hans venner og planlagt en stor grillfest..

Kære Raffi har så lige lånt min mobil for at skrive til en kammerat. Da der lige efter dumber en besked ind, læser han den selvfølgelig..
"Hej Sidsel.. Vi kan lige finde ud af noget, når jeg kommer hjem fra arbejde. Ring til mig. Hilsen Thomas"
Raffi genkendte nummeret og gik næsten bagover..
Han blev så sur på mig og hans ven Thomas, så jeg mådte fortælle ham det hele, hvor efter han fik meget dårlig samvittighed..

Vi holdt dog festen alligevel og min kæreste var rigtig glæd for at jeg havde gjordt så meget ud af det

MVH Sidsel

Blue Signature
0
0
Svar på denne tråd

Min dejlige bror
Forfatter: 
Dato:  31-07-2006 20:42

fyldte 40 i juni. Han ville ikke holde noget, da det var på en mandag.

Men men men...hans kone havde arrangeret alletiders surprice-party dagen før!

Vi mødtes om morgenen et stykke fra deres hus. Min svigerinde havde skrevet til os, hvad vi hver især skulle have med.

Kaffe, te, rundstykker og kagemænd (bestilt og betalt), pålæg, flag, ekstra stole osv.

Frokost var også bestilt.

Brormand anede intet...vi (28 stk) begyndte, at synge fødselsdags-sang, da vi nærmede os huset.

At se ham i femøren, da han åbnede døren ...Guld værd!!

Han fik den bedste dag - OG det kræver planlægning!

Pøj pøj med det.

Med venlig hilsen

Lene

0
0
Svar på denne tråd

dejligt..
Forfatter: 
Dato:  04-08-2006 14:48

at høre alle jeres historier...

Det lyder sjovt det med at mødes et sted lidt fra huset også overraske ham alle sammen på en gang...

Louise

Jeg savner dig Bjarke.

0
0
Svar på denne tråd

sølvbryllup
Forfatter: 
Dato:  04-08-2006 15:05

Hej

Da mine forældre havde sølvbryllup havde de meldt ud (mest min far) at de IKKE ville holde noget.

De ville kun invitere børn med påhæng ud og spise om aftenen, og så fik vi gennemtrumpet at vi kunne komme til morgenmad ved 8 tiden.

Men hvad de ikke vidste var at vi havde inviteret hele familien, med venner til morgenmad kl 6.

så hjemmefra havde vi lavet en æresport som vi kørte ud i nattens mulm og mørke og satte op på nogle søm vi havde banket op nogle dage før.

Morgen mad, kaffe og det hele havde vi med i bilerne.

Så de blev godt nok noget overraskede da de åbnede døren og så at vi allesammen stod udenfor..

mvh

Anne

0
0
Svar på denne tråd

Da min mand
Forfatter: 
Dato:  04-08-2006 15:32

blev 50 sidste år, holdt jeg også surpriseparty for ham.

Der var 120 mennesker, og alle holdt tæt, hvilket var meget flot, at ikke en eneste kom til at tale over sig.

Jeg havde lejet aulaen på den lokale skole, der ligger 2 veje fra os.

I ugen op til festen, havde jeg handlet maden ind sammen med min mor. En nabo stod for indkøb af vin og vand, da jeg jo ikke kunne have det derhjemme. Dagen før festen, blev han sendt i Tivoli og høre Big Fat Snake med naboen, jeg skulle også have været med, men en af hestene blev pludselig syg (hi hi, rart at have en god nødløgn).

Da han var ude af døren, drønede jeg op til det lokale Tuborg depot og hentede fadøl. Imens var der en del af gæsterne der var mødt op, for at stille borde/stole op samt at dække bord, så alt var klart til næste dag.

Alt maden stod min mor samt en af hendes veninder for. Maden bestod af oksekød, frikadeller, div. salater samt flødekartofler og kartoffelsalat. Til dessert havde jeg bestilt en lagkage med billede af hans elskede bil.

På selve dagen, som var hans fødselsdag, troede han, at han skulle ud og grille hos svigermor.

Tror i han så sjov ud i hovedet, da jeg drejede ned mod skolen og alle gæsterne stod på fortorvet på en lang række.

Og som prikken over I'et, havde jeg hyret Rubberband (www.rubberband.dk) til at komme og spille i 3 timer, det var sgu noget der kunne sætte fut i folk. Det er en fest, der stadig bliver talt om. En af vores venner er fotograf, og han var så flink, at optage de meste af festen til os.

Dejligt når det lykkedes at overraske nogen, uden at de fatter mistanke.

Til næste år, når jeg fylder rundt (forhåbentlig ikke mere end jeg gør nu), er jeg spændt på, hvad der venter mig. Jeg tror ikke, at jeg slipper helt for noget, men hvad jeg er jo selv den værste til at lave fis med andre.

Da vi har fælleskonto, var det jo lidt svært bare at hæve penge, så jeg havde fået lavet en særskilt konto i banken og aftalt med vores bankrådgiver, at Peter jo selvfølgelig ikke måtte vide noget. Jeg har aftalt med bankrådgiveren, at Peter ikke må gøre det samme næste år.

Hilsen

Mumse

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider