blev 50 sidste år, holdt jeg også surpriseparty for ham.
Der var 120 mennesker, og alle holdt tæt, hvilket var meget flot, at ikke en eneste kom til at tale over sig.
Jeg havde lejet aulaen på den lokale skole, der ligger 2 veje fra os.
I ugen op til festen, havde jeg handlet maden ind sammen med min mor. En nabo stod for indkøb af vin og vand, da jeg jo ikke kunne have det derhjemme. Dagen før festen, blev han sendt i Tivoli og høre Big Fat Snake med naboen, jeg skulle også have været med, men en af hestene blev pludselig syg (hi hi, rart at have en god nødløgn).
Da han var ude af døren, drønede jeg op til det lokale Tuborg depot og hentede fadøl. Imens var der en del af gæsterne der var mødt op, for at stille borde/stole op samt at dække bord, så alt var klart til næste dag.
Alt maden stod min mor samt en af hendes veninder for. Maden bestod af oksekød, frikadeller, div. salater samt flødekartofler og kartoffelsalat. Til dessert havde jeg bestilt en lagkage med billede af hans elskede bil.
På selve dagen, som var hans fødselsdag, troede han, at han skulle ud og grille hos svigermor.
Tror i han så sjov ud i hovedet, da jeg drejede ned mod skolen og alle gæsterne stod på fortorvet på en lang række.
Og som prikken over I'et, havde jeg hyret Rubberband
(www.rubberband.dk) til at komme og spille i 3 timer, det var sgu noget der kunne sætte fut i folk. Det er en fest, der stadig bliver talt om. En af vores venner er fotograf, og han var så flink, at optage de meste af festen til os.
Dejligt når det lykkedes at overraske nogen, uden at de fatter mistanke.
Til næste år, når jeg fylder rundt (forhåbentlig ikke mere end jeg gør nu), er jeg spændt på, hvad der venter mig. Jeg tror ikke, at jeg slipper helt for noget, men hvad jeg er jo selv den værste til at lave fis med andre.
Da vi har fælleskonto, var det jo lidt svært bare at hæve penge, så jeg havde fået lavet en særskilt konto i banken og aftalt med vores bankrådgiver, at Peter jo selvfølgelig ikke måtte vide noget. Jeg har aftalt med bankrådgiveren, at Peter ikke må gøre det samme næste år. 
Hilsen
Mumse