Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 et lille dilemma
Forfatter: 
Dato:  30-07-2006 20:59

Ja jeg har lidt et dilemma. Min egen skal jo slagtes og jeg vil gerne have hest igen. men om et år begynder jeg på en uddannelse regner jeg med og mine forældre mener jeg skal spare pengene op og bruge dem der for lønnen bliver ikke så god i starten.

Men jeg vil jo gerne have hest igen og have itankerne at det skulle være en Dv hoppe til avl men jeg har regnet på det og jeg får ikke råd til at avle så nu tænker jeg på en vallak eller hoppe ligegyldig race bare den er sød og ikke for dyr.

Men jeg ved ikke om mine forældre har ret jeg tror bare ikke jeg kan undvære heste men min søster har pony og står samme sted som min nu og der kan jeg låne en hoppe men dog kun til skridt ture og lidt trav og den skal i fol igen og må jo så ikke rides i sommerperioden og så er der jo det DET ER IKKE MIN.


Ja hvad pokker skal jeg gøre nu nogle gode råd?



:-P Mette og Dichell :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Vil holde med
Forfatter: 
Dato:  30-07-2006 21:06

dine forældre... desværre...ss.


Du har jo adgang til heste... Og du kan jo altid købe en hest når du er uddannet, fået en fast indtægt osv...


Der vil jo også findes heste til den tid...



Uddannelse først... siden hest


Hygge

Sprit



PS... Husk heste kan hurtigt blive en hæmsko for dig under uddannelsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 vente eller nu
Forfatter: 
Dato:  30-07-2006 22:29

Altså mine forældre sagde det samme til mig - vent.


Man ak nej.. Hvorfor vente når nu det betyder så meget i ens hverdag??


Hvis ikke du har råd til lige det du kunne tænke dig - så ville jeg nok også vente lidt tid. Men jeg ville heller ikke kunne nøjes med at passe en andens hest sådan lige umiddelbart. Du kan jo kigge dig omkring og give dig goood tid til at finde den rette - det haster jo ikke mere end det jager. Jeg tror måske også det er fint lige at komme over tabet af den ene før man køber en anden når nu det er slagtning/sygdom.


Men det er noget DU skal bestemme og gøre op med dig selv - hverken dine forældre eller nogen andre...



M.V.H. Riderlykke


Der er 2 ting som dyreejer:

Enten så vil man det, eller også vil man det ikke..


Dressursadel købes. Se her

Boks søges i Odense SV/S. Kig her


Se min hjemmeside HER



0
0
Svar på denne tråd
 
 Måske låne?
Forfatter: 
Dato:  30-07-2006 22:52
Måske kan du finde en rigtig dejlig låne hest, som du kan have som din egen indtil du finder den rigtige hest. Og hvis du gerne vil avle dv i fremtiden vil jeg da anbefale at du køber en hoppe nu, så du ikke skal skifte den ud når avler drømmen engang skal udleves

I can't change the world,
But I can change the world in me, Bono

Daisy
04/06-1997-05/01-2005
Savner dig min skat, men sorgen er kærlighedens pris
Jubii! Ny lejlighed og med tilladelse til dyr <3
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Mette.
Forfatter: 
Dato:  30-07-2006 22:54

Du kan låne min hoppe for 1 år. Vi bor i samme kommune, så jeg vil stadig kunne se Luna en gang imellem.


Skriv til mig hvis du er interesseret...



14-årig hoppe på 165 i stang udlånes til rutineret rytter. Se præsentation eller skriv en besked.


Bøger til lærerstudiet sælges. Skriv for titler.


Nu med hundepension...

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja rigtig nok
Forfatter: 
Dato:  31-07-2006 17:46

Jo jeg vil gerne avle DV men jeg får ikke råd til at avle hvis jeg hopper åp den udannelse. Det gode ved den er der mulighed for at have hest med mange steder (det er uddabbelsen til landmand)

Jeg stiller jo ikke så stor krav jeg vil egentlig gerne have en sød hope eller vallak og race kan være alt lige fra traver til belgier.


Jo jeg vil nok være interesseret i at låne men som ridderlykke skriver ja det er jo ikke min egen. og min søster ar pony så jeg havde glædet mig til at komme med hende ud og ride.

måske hvis man kunne købe en til måske 12 eller 15000 nu og så gemme resten af pengene til skolen. der skal nok blive mulighed for at finde et sted til hesten.


ja jeg ved nu bare stadig ikke det kan være mine forældre har redt men uha jeg ved ikke om jeg kan undvære dem heste har været mine eneste rigtige venner i snart 10 år.

det er svært


:-P Mette og Dichell :-D
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider