Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

jubiii så det i morgen..
Forfatter: 
Dato:  30-07-2006 12:15

det sker !! Jeg bliver 18 år.. Det er bare nice, eller er det.

Jeg glæder mig altid sindsygt meget til at få gaver osv. Måske endda for meget og jeg gror nok aldrig fra det..

Hvad kan man lave af sjove ting på sin fødselsdag??

Hvad plejeer i at lave på jeres fødselsdag?? Hvad ønsker i jer ? Og glæder i jer som mig som et lille barn, eller er det bare en dag somn alle andre ???

Jane!

Hvarre hestene <3

Søger part på hest !!!!!!!

0
0
Svar på denne tråd

tillykke
Forfatter: 
Dato:  30-07-2006 12:23

jamen først og fremmest tillykke det er jo en stor ting at fylde 18 ;-)

Skal du ikke have familien på besøg evt til lidt kaffe og kage? Det er da hva jeg plejer - enten laver jeg morgenbord eller også aften kaffe alt efter hva dag det ska holdes :-)

Jeg har dog først fødseldag til næste år så kan ikk lige komme på hva jeg skulle ønske mig endnu ;-)

Men må indrømme at glæden ved fødselsdag og gaver har lagt sig lidt de sidse par år for det er jo bare en go dag med lidt go hygge med familie og venner og en bonus er de gaver de har med ;-)

M.V.H
TINE

(") (")
('.' )
(")-(")
www.graeskehunde.dk

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  30-07-2006 12:32

Jamen tillykke med fødselsdagen i morgen

Jeg glæder mig da til at få gæster, gaver osv. (havde fødselsdag i går) men jeg er ikke lige som da jeg var mindere for der kunne jeg ikke sove dagen før hehe det kan nemt i dag

Vh. Maria

0
0
Svar på denne tråd

hej og tillykke
Forfatter: 
Dato:  30-07-2006 12:39

med fødsesdagen.. Håber du får en dejlig dag.

Vi plejer også at hygge med familie, venner og noget god mad. Når vejret så samtidig er som det er nu...ja så kan det da kun blive en skøn, skøn dag. Hvor ville jeg ønske, at jeg havde fødselsag om sommeren...

Rønnebjerggård...Det er os.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider