Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

naboens datter er skadet
Forfatter: 
Dato:  30-07-2006 11:41

for livet, og familien ruineret , min den yngste og jeg fik nemlig lokket hende op på vores nye Prins, og efer 2 omgange, var det eneste pigen sagde MERE.

Tøsen er ikke fyldt 3 endnu og er allerede bidt af en "gal" hest, så faderen er begyndt at regne på den økonomiske ruin familien går i møde, han har jo set hvor "galt" det kan gå

Og det er alt sammen vores skyld , tror ikke han havde regnet med hun ville op, for sidst de sprugte, ville hun ikke, men hvad ved 2 mandfolk også om at lokke små uskyldige piger op på en pony

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre

Frisk bl. fuldfoder fra www.kirstinedal.dk leveret direkte til døren, vil du høre mere kontakt mig via besked el. 30 31 58 01

0
0
Svar på denne tråd

HA HA HA
Forfatter: 
Dato:  30-07-2006 11:44

ja, så er den sikre ruin på vej :) Uhhh kender det. De skal bare lige prøve, så kan de ikke undvære dem, så bliver 1 pony til mange :)

Uhhh, men hvor er det da skønt, så ved vi også hvad pengene skal bruges til.

Hilsen Linda
Zarocko hingsteføl fra 2006 til salg
Avl af Welsh
Kåret Welsh mountainhingst tilbydes til avl.
Stutteri Noerrelide
0
0
Svar på denne tråd

der er en chance
Forfatter: 
Dato:  30-07-2006 11:48

Naboen har den chance endnu at datteren mister interessen hvis det er noget hun gør regelmssigt.

så det er bare om at smide hende op igen hurtigst muligt

Jeg vil elskes for den jeg er, ikke den moden foreskriver jeg skal forestille, at være.

0
0
Svar på denne tråd

se det vil jeg slet
Forfatter: 
Dato:  30-07-2006 12:03
ikke røbe for naboen, og tricket har heller ikke virket på vores

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre

Frisk bl. fuldfoder fra www.kirstinedal.dk leveret direkte til døren, vil du høre mere kontakt mig via besked el. 30 31 58 01

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider