Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Job, familie og heste...???
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 16:07

Når man færdes rundt i den danske hesteverden, er der overraskende mange mindre hestehold, stutterier, rideskoler/klubber eller ridecentre.

For mig er det en gammel barnedrøm at beskæftige mig med heste og så ud i fremtiden, dog har jeg valgt at uddanne mig inden for et helt andet felt, hvor jeg bliver færdig uddannet ingeniør til næste sommer. Men jeg ønsker fortsat at hestene skal spille en stor/større rolle i mit liv.

Så hvordan gør i det? økonomien og tiden?

Så vidt jeg kan se, må det sværeste være at balancere tid og økonomi mellem heste, job og familie.

Mvh Maria

0
0
Svar på denne tråd

min søn og jeg
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 18:54

...jeg har fri kl 15,00. Går over for at henter min søn. Vi to tager hen til hvores hypper, som står i samme by, Vi kan både gå, cykle eller køre..i sommer perioden er vi hjemme ca 1700 og om vinteren, en time mere ca.

Min mand er Kanon til mad, så den er klar når vi kommer hjem

Penge til det hele...jaa jeg hjælper en del på rideskolen med at male, fodre ol, så stald lejen er ikke så dyr.

Kender en der køre med foder, der kan jeg spare lidt. Til dyrelæge og smed har jeg en lille opsparing ..ellers må jeg bare undvære min smøger...

OO

7

^> i den nordiske mytologi blev hesten tilbedt som et frugtbarhedsymbol.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider