Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Yibii... Så køber vi endnu en hest...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2006 10:59

Jeps, så er der truffet aftale om køb af endnu en hest... - og jeg glæder mig...

Det er egentlig gemalens hest, og det skulle egentlig have været en overraskelse til ham, men jeg kunne som sædvanlig ikke holde min mund, så nu ved han det altså godt...

Vi (jeg) har i forvejen fire heste - en frieserhingst på 1 år, min DV-vallak på 7 år (som går jagt og distance), en trakehner-avlshoppe på 9 år, og hendes hoppeføl fra i år. Vi har de to "drenge" hjemme, mens hoppe og føl går hos mine forældre. Min far og jeg har så truffet aftale om, at han beholder hoppen hos ham (han er så glad for hende), og vi skal have føllet hjem, når hun er ½ år.

Vi kommer jo så til at mange en hest... Min frieserhingst og mit hoppeføl kan jo ikke gå sammen... Derfor kommer føllet til at gå sammen med min vallak, og frieseren kommer til at gå sammen med den nye hest.

Min mand har altid sværget til de tunge heste, for han synes lidt, at ridehestene er noget "småtteri". Nu har jeg så fået tilbudt en et-årig belgierhingst, som vi har sagt ja tak til at købe. Vi får ham for 6.500 kr., han er sød og god som dagen er lang, passet og plejet, med gode papirer, og ser rigtig godt ud. Han kommer hjem på fredag eller lørdag i næste uge, og vi glæder os bare sådan.

Det var egentlig meningen, at jeg ville hente ham hjem i løbet af dagen, stille ham ned i stalden med en stor rød sløjfe rundt om maven, og så trække gemalen med derned når han kom fra arbejde, men som sagt kunne jeg altså ikke holde mund... Jeg fortalte ham det i går, og han blev heldigvis rigtig glad, og vil også meget gerne med over og hente ham.

Nå, men nok om alt det. Jeg smider nogen billeder herind, når vi får ham hentet... Så bliver det bare spændende, hvad de andre to siger til ham... Frieseren skal nok tage pænt imod ham, men jeg er lidt spændt på, hvad min vallak siger...

Rid jagt og distance - du og din hest vil elske det...

Tjek hjemmesiden: www.fynsrideforening.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

hvor hyggeligt...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2006 11:02

Tillykke med ham.. *S*

glæder mig til at se billeder..

www.staldrohan.dk
PRE.
Boks udlejes i Flemløse ved Glamsbjerg. se præs.
Nu også forhandler af Regulator på fyn.
0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  26-07-2006 11:32

TILLLYKKE

Kender følsen skal havde min nye hypper den 1.

Pepsi er ikke en sodavand men en pony

It is time to face the true i will never be with you :(
0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  26-07-2006 13:22
med familieforøgelsen. Det er da heller ikke den værste tunge race man kan få fingrene i

Sort/brun shetter (u.pap) hoppeplag på 2 år sælges til absolut godt hjem.

Malinoishvalpe (DKK) født d. 19. juli. Se www.malinoise.dk

Ingen er både ærlig og fjendeløs

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  26-07-2006 13:29

Tillykke med kræet

Vi vil se billeder, vil vil se billeder...

Healing af heste/dyr.
Heste-og hundemassage.
Adfærdsvejledning.
Se mere:
Healingafdyr.dk {> {>

Hestebokse udlejes i Hundested, nær Fr.værk

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak
Forfatter: 
Dato:  26-07-2006 13:33
alle sammen... Jeg skal nok se at få taget nogen billeder af "kræet". Han er en fin "lille" en...

Rid jagt og distance - du og din hest vil elske det...

Tjek hjemmesiden: www.fynsrideforening.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke..
Forfatter: 
Dato:  26-07-2006 13:41

Mange gange tillykke med ham.

Glæder mig til at se billeder :)

Med Venlig Hilsen Lea

Take the chance and follow your heart !

<3 <3 <3 <3 Skovgårdens Phoenix <3 <3 <3 <3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider