Som så mange andre går jeg og venter på svar om, hvorvidt jeg er kommet ind på den uddannelse jeg søgte ind på for længe siden.
Da jeg bor i Horsens og hver dag skal ligge og rejse til Silkeborg, (hvis jeg kommer ind), har jeg sagt at jeg skal sælge mindst en af mine tre ponyer hvis jeg kommer ind.
Jeg har simpelthen ikke lyst til at skulle gå rundt de næste 4 år med dårlig samvittighed fordi jeg ikke har tid nok.
Og flytter jeg til Silkeborg engang i forløbet, er det ikke sikkert, jeg kan finde så billig opstaldning at jeg kan have dem alle tre alligevel når jeg er på SU.
Tequila er fredet, så valget står mellem Tabascho og Nemo, men det er f... svært! 
Jeg vil jo helst beholde dem alle, og en af insider-joke´sene går på at jeg skal skynde mig at score en landmand i løbet af de næste par dage, så jeg kan have hestene gående ganske gratis. Hvis man nu skal se lidt humoristisk på det i hvert fald... 
Jeg hælder mest til at beholde Nemo, da han har lært de mest basale ting og ikke behøver helt så meget opmærksomhed som en grøn følle som Tabascho, der helst skal i hånd så ofte som overhovedet muligt. Mentalt er de også vidt forskellige, Nemo har haft nogle bølle-perioder men er normalt stille og rolig, hvor Tabascho er lidt mere tændt, desuden er jeg kommer i tvivl om, hvorvidt jeg har lyst til at ride unghest når engang Tabascho bliver klar...
Men jeg tænker og tænker som en gal... 
Hvis jeg ikke kommer ind, skal jeg have mig et arbejde, og så er der ingen ko på isen, men både karaktererne osv er til det, så der er rimelig stor sandsynlighed for at jeg kommer ind...
Er i syv sind, jeg både håber og frygter det...