Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvad ville du gøre om?
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 11:47
Hvilke ting her i livet ville du gøre om?

Personligt ville jeg gerne gøre min konfirmation om, for ærlig talt så var jeg for meget intresseret i mine gaver og penge, så jeg glemte at nyde festen. Er jeg ret ked af.

Hvad med jer?

Nynne med den halve krampe Sasha, takker af.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg...
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 11:48

.. ville have fulgt bedre med da jeg gik sidste år på handelsskolen...

Men man kan altid være bagklog ;)

-Christina

*Det er lysten til at ville, der giver evnen til at kunne*

0
0
Svar på denne tråd

jeg ville
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 11:51

jeg ville gerne gøre om at jeg sagde nej til en dejlig sejltur med mine forældre og søster, min mor spurgte mig mens jeg sov(sådan halvt) og jeg råbte nej, jeg skal altså ride to heste!..men jeg har jo hele dagen til det!!!...jeg vil meeedd!!

0
0
Svar på denne tråd

intet!!!
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 11:52

ville ikke gøre noget om! det jeg har fejlet med har jeg jo lært noget af! hvorfor gøre det om, som måske kunne have ændret alt det gode man har nu?

M.V.H
Katja Gonzalez

0
0
Svar på denne tråd

Puha..
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 11:57

Jeg ville have aflivet Sascha nogle måneder før. Jeg har utrolig dårlig samvittighed over for hende nu, men jeg var på den anden siden også nød til at prøve de godkendte behandlinger.

.
Den ene kat fører bare en anden med sig.

Ernest Hemingway
Lille hoppe søges se præsentation.
.

0
0
Svar på denne tråd

Bagklog
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 11:57

Jeg ville helt klart have fulgt bedre med i timerne på gymnasiet, så jeg kunne have fået et bedre gennemsnit. Så havde jeg ikke haft de problemer jeg har nu!!

Og ja det har jeg måske lært af...men hva faen hjælper det, når jeg får så mange problemer i stedet. Ikke en disse...

Nej kunne jeg skrue tiden tilbage, så ville jeg sgu gøre det.

- Louise

0
0
Svar på denne tråd

Gisp jeg
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 12:00
Er da slet ikke så gammel at jeg har fortrudt noget endnu og dermed ønsker jeg ikke at gøre noget om.

Illum

Nogle mennesker er ganske enkel ikke et svar værdig,og hvor det ene mennesker virker sofistikeret på nettet,fremstår andre bare patetiske.

0
0
Svar på denne tråd

Gøre om
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 12:03

Der er flere ting jeg gerne vil gøre om:

9. klasse - var sammen med en fyr der ødelagde mig ret meget! Og var egentlig forelsket i en anden, ham scorede jeg dog senere.

Gymnasiet. Jeg ved mit gennemsnit kunne have været så meget bedre hvis jeg bare havde gidet det!!! Og så savner jeg skolen enormt. Ikke at blive færdig, men timerne, læsningen, lektierne, eksamerne - det at læse, lære, blive klog og bevise hvad man kan!

Min ridning - at jeg ikke var mere vedholdende dengang jeg virkelig kunne ride, så jeg ikke skal starte forfra og føle mig helt håbløs nu.

Min papbedstefar - At jeg troede på min intuition da den sagde jeg burde blive hos ham, i stedet for at rejse til Holland fordi lægerne sagde han havde ½ år igen. Jeg ville så gerne have sagt farvel!

Det er ting jeg gerne ville gøre om!!

Men på den anden side, har lært meget af det!!

At være mere kræsen med fyre og tro mere på mig selv end dem!

At nyde at lære nyt og blive klog, og bevise hvad jeg kan

At holde fast i ting jeg gerne vil selvom alle odds er imod mig

At stole på min intuition og tilbringe mere tid med de mennesker jeg elsker!

Bluckie - Klog af erfaring

0
0
Svar på denne tråd

Puha sikke en tråd...
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 12:05

Jeg fortryder, at jeg ikke har kunne sige fra overfor min mor og familie for lang tid siden... Det kan jeg nu mærke, at jeg skulle have gjort for laaang tid siden. Det er ikke godt for nogen at være underlagt andres pres og krav - det kan jeg se nu. Men jeg har nok ikke været klar til at tage opgøret før nu...

Hilsen Maria

Opel Vectra 1,8i sælges.

Se billeder og mere info på min præsentation

Medlem af de anti-skrukkes klub: Børn skal SES men ikke HØRES

0
0
Svar på denne tråd

Aldrig begyndt at ryge
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 12:18

Jeg fortryder egentlig ikke meget her i livet. De ting der er sket, har jeg taget konsekvenserne af, og de har ikke oedelagt mit liv.

Jeg hader dog det faktum at jeg begyndte at ryge. Det er idag en ting jeg oensker jeg aldig var begyndt paa, og det er ikke saadan lige til at stoppe med.

Frank

0
0
Svar på denne tråd

gøre om
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 12:47
nej det er der faktisk ikke...selv om jeg har opført mig grimt og gjort mange kede af det så er der nok ikke noget jeg ville gøre om når det kom til stykket...

Frygt - Vanvid

0
0
Svar på denne tråd

Jamen man
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 12:49

kan ikke gøre det om, så hvorfor bruge tid og kræfter på at tænke over det?

Annette

Rigtige kvinder er gift med en cowboy

0
0
Svar på denne tråd

skulle ønske
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 12:58

At jeg ikke hadde skaffet meg anoreksi i ung alder, som gjør at jeg nå døjer med ekstra kilo i stedet.

Men i og for seg er jeg et levende bevis på at det går an å leve et normalt liv med den sykdommen også, og jeg vet godt at om jeg bare klarer å motivere meg, skal jeg alltid klare å gå ned de kilo uten at kutte i maten.

Bruker å si at den eneste forskjell på meg nå og før, er at nå spiser jeg kaloriene etter at jeg har tellet dem. Og nyder!

ellers angrer jeg visst ikke på rett meget? Det man ikke dør av, lærer man noe av, det er jeg helt overbevist om.

0
0
Svar på denne tråd

Tja der er..
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 12:58

sikkert mange ting jeg ville gøre om, men fakta er at det kan man ikke, så hvorfor bruge tid på at tænke på det

Krone og bølge - En selvfølge

Nu med hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/s...marienlund

0
0
Svar på denne tråd

Jeg fortryder
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 13:02

ikke noget af det jeg har gjort. Hvis jeg skulle have lavet noget dumt må jeg jo forholde mig til det, acceptere konsekvenserne og forhåbentligt lære af det og så har det jo ikke været spildt.

Jeg svælger ikke i fortiden. Levet meget i nuet og ønsker at prøve nogle af mine drømme af, hvad jeg også har gjort.

Sort/brun shetter (u.pap) hoppeplag på 2 år sælges til absolut godt hjem.

Malinoishvalpe (DKK) født d. 19. juli. Se www.malinoise.dk

Ingen er både ærlig og fjendeløs

0
0
Svar på denne tråd

Jeg fortyder...
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 13:28

...at jeg ikke noget før fik samlet så meget mod og selvtillid at jeg tog min(dengang)lille datter og skred fra min eks der både tæskede mig og kørte mig psykisk ned...hold op, hvor har jeg spildt mange år ...men sådan bliver man jo klogere hele tiden

Hilsen Jeanette.....der ikke prøver at være som alle andre
Medlem af: Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub: DHPV

0
0
Svar på denne tråd

Hvis...
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 21:33

..det skal være, så fortryder jeg, at jeg ikke købte den dejlige trakhener hoppe jeg passede gennem en årrække..

Hold fast hun var skøn!

Desværre er hun ikke mere - så der er intet at gøre :-(

Ellers bød jeg :-)

Mvh Mette..
www.newforest.dk
Vær med til at tale dyrenes sag!
Demonstration i Kbh d. 3.oktober 2006 kl. 12
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider