Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Søvnløs i Varde...
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 01:26

Endnu en (næsten) søvnløs nat...

Overboen har enten fået den idé, at når HAN har ferie, så har ALLE ferie, eller også er han bare fuldstændig ligeglad med alle andre...

Han holder (igen) fest på en hverdag, og det betyder høj musik, ting der bliver kyler rundt og højlydte råb og diskussioner med kæresten...

Er træt af at kunne teksten på Botten Anna, fordi han spiller den uafbrudt og så højt, at man sagtens kan høre hvad der bliver sunget i vores lejlighed lige neden under...

Kæresten ligger og sover fredeligt, men når man som jeg har utroligt svært ved at falde i søvn, så hjælper larmen ovenfra altså ikke..

Så nu sidder jeg altså her med en gevaldig hovedpine og et enormt søvnunderskud fra weekendens arbejde og naboernes fester, og venter på at de enten falder i søvn eller tager i byen...

Hvad skal man gøre? Er det noget man bare skal finde sig i når man bor i lejlighed?

The fab4: Elvis, Bianca, Emilie, og Kathrine

*

SAPHIR NØRREMARK 1999 - 30/4 2005

Jeg vil ALTID huske dig! <3

*

STALD DEJRUPGÅRD

Oldenborgere i TYKT og tyndt

Dressurundervisning nær Varde SØGES

0
0
Svar på denne tråd

Man kan jo
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 07:39

klage til udlejeren af jeres lejlighed.

Min søster havde også sådan en overbo. Hun måtte tit sove hos vores mor i weekenden bare for at få lidt søvn.

Hun sendte en skriftlig klage, og 3. gang der var klager over ham, røg han ud.

Det andet er jo ikke rimeligt. Har du selv gjort ham opmærksom på det?

MVH Vibeke

Egeskovgård

0
0
Svar på denne tråd

Din stakkel
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 09:30

Kender godt det med at være i søvnunderskud og det er ikke sjovt.

Hvis du bor i en boligforening, er der nogle klare regler om hvornår der skal være ro, eller i hvert fald spille dæmpet musik, som ikke genere. Mener at det tidspunkt ligger FØR midnat.

Så prøv at klage til boligforeningen.

Hvis det ikke hjælper, så kontakt politiet. Der har været flere sager i sommer, hvor der bliver spillet for højt, så politiet er klar over at det kan være et problem.

Til sidst: find ud af hvornår han skal på arbejde igen og så holder du en ordenlig kanibalfest, til langt ud på morgenen, gerne et par dage i træk. Hi Hi

Håber du får sover

Mvh Helle

Der findes ingen problemer - kun løsninger
0
0
Svar på denne tråd

blabla
Forfatter: 
Dato:  25-07-2006 12:35

De stoppede med at spille musik kl. 2 og stoppede med at bøvle rundt kl. 3... Og så stod de op igen kl. 9 og larmede som en gal igen...

Vi har en lille opslagstavle i vores opgang, hvor man kan sætte sedler op hvis man vil gøre andre beboere opmærksom på noget... Havde skrevet en seddel, men nogen er kommet mig i forkøbet, og har sat en op... Selvfølgelig skal folk have lov til at feste en gang imellem, men så kan de i det mindste slukke musikken kl. 24.00, som der står i reglementet!

Håber bare de fatter det nu..

The fab4: Elvis, Bianca, Emilie, og Kathrine

*

SAPHIR NØRREMARK 1999 - 30/4 2005

Jeg vil ALTID huske dig! <3

*

STALD DEJRUPGÅRD

Oldenborgere i TYKT og tyndt

Dressurundervisning nær Varde SØGES

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider