Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

parade ekspert
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 22:14

Jeg træner til at vinde parade mesterskabet.

Har lavet mindst 400 parader i dag.

red en unghest der bestemt har fået energien tilbage, han er ved at blive klargjort til hingstekåring, så der blir fodret godt, og da han kun har været redet to uger var det kun trav parade vending, trav parade vending i en uendelighed.

Men skønt er det.

har en masse venner på ungheste også så vi kan næsten danne en ungheste klub. eller tilridnings klub.

Jeg vil elskes for den jeg er, ikke den moden foreskriver jeg skal forestille, at være.

0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 22:18
Ikke for noget men hvad er et parade mesterskab?
0
0
Svar på denne tråd

en ny opfindelse
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 22:27
Jeg har lige opfundet det, sammen med trailer piaf er det mine bedste disipliner.

Jeg vil elskes for den jeg er, ikke den moden foreskriver jeg skal forestille, at være.

0
0
Svar på denne tråd

aha ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 22:45

Der var jeg vist lidt langsom i optrækket hihi.. Nå ja men måske det kunne blive nye OL-disipliner.. ha ha..

God fornøjelse med det.

Jeg skal til at tilride en her til efteråret, så måske jeg kommer til at skulle melde mig ind i klubben

0
0
Svar på denne tråd

hvis du gør
Forfatter: 
Dato:  24-07-2006 01:56

det så mange gange, med de samme øvelser, ender du med at dræbe hesten af ren kedsomhed, i hvert fald mentalt. prøv at gøre det lidt mere spændene, du kan jo ikke forvente grandprix efter så lidt tid, men det er da stadig muligt at lave spændene ting, trods erfaring.

kedsomhed er næsten værrere mishandling af en hest, end mangel på foder. selvom ingen af delene burde finde sted.

held og lykke med din dejlige hest:)

0
0
Svar på denne tråd

Kan den også gå fremad?
Forfatter: 
Dato:  24-07-2006 02:10
Nu kan den jo stoppe.

Det var mit udmiddelbare spørgsmål før Karin spurte.

Nu ved du og hesten, hvor bremsen er. Kan I også bruge gearet og speederen?

Mvh xtiny
---

WYGIWYGAINGW
"What You Get Is What You´re Given And It´s No Good Whining"

The Science of Discworld

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider