Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

ansøgninger!!!
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 22:03

Ja, nu har jeg gjort alvor af hvad jeg har snakket om siden jeg blev student, at få skrevet nogen ansøgninger så jeg kan få et job.

Men jeg syntes godt nok det er svært! får dog heldigvis lidt hjælp fra de gamle.

Men det med at sælge sig selv så man er sikret en jobsamtale er skide svært - man aner jo ikke hvad firmaet ligger vægt på.

Og oven i det forsøger jeg at søge et "mandejob" så jeg prøver at fortælle hvad der er godt ved at ansætte en pige istedet. F%&k hvor det lyder dumt, håber bare at de falder for det!

Er der andre end mig som står i det samme, så kan vi jo bakke hinanden lidt op!

Ninkamus

Horsemanship burde være lovpligt :)
Kropsprog som kommunikation
www.horsemanship.dk
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 22:24

Hej.

Det er noget med at tro på det. Jeg har li søgt og fået et hob, hvor jeg i princippet ikke 100% opfyldte de krav der var i annoncen.

Skriv kort hvad du har lavet og hvad du har fået med derfra, tænker også på sport/fritid frivilligt arb, lønnet arb. alt. Men skriv kun det der er relevant og hvorfor det er relevant.

Brug en venlig uformel tone.

Undersøg lidt om firmaet først, så du ved hvilke værdier de har.

Og som du selv skriver fortæl vidt og bredt om hvorfor de skal vælge dig..

Hvis du vil have lidt inspiration sender jeg dig gerne nogle af min gamle ansøgninger som jeg har fået god respons på.

Jeg vil også gerne prøve at hjælpe dig hvis det er.

Men så skriver du bare en PB.

Held og lykke

Hilsen Mette

0
0
Svar på denne tråd

har den erfaring
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 22:25

at chefer elsker at ens personlighed skinner igennem, og at de kan se, man har noget at byde på. Og når du er til samtale, skal de kunne se, du lever op til det, du har skrevet :)

Og så falder de sq altid for humor, godt humør og en anelse frækhed.

Lone

Viden er magt. Det er de videndes pligt altid at huske ydmygheden, da de har ansvaret for de mindre vidende. Da viden giver indsigt, burde de vidende vide, at de ved meget mindre, end den uvidende.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 22:38

Jeg har som sagt fået min mor til at kigge den igennem, og hun har også erfaring med ansøninger, men skal jo selv lige formulere det så det passer til mig, og det er sq hårdt at være så selvglad, det er noget nemmere at være selvkritisk!

Mette: hvis jeg skulle få brug for det så skal jeg nok lige skrive til dig

Ninkamus

Horsemanship burde være lovpligt :)
Kropsprog som kommunikation
www.horsemanship.dk
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider