Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

min hund "Kaster op"
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 18:46

jeg har en lille hund som i et par uger har gået og "Kastet op". Når jeg skriver det sådan er det fordi der aldrig kommer andet end slim hvis noget overhovedet, men han gør det rigtig tit. Vi har besluttet os for at tale med dyrlægen, men ved nogle af jer hvad det kan være? Han spiser og er glad og der er ellers intet at mærke på ham. Er kun lidt urolig fordi det er ret mange gange i løbet af dagen han gør det, og han har ikke altid gjort det.

Lea!

0
0
Svar på denne tråd

Hoster han lidt
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 18:50

samtidigt ? Så kan det være kennelhoste. Det er ofte man ikke mærker noget på hundene fysisk, men at de hoster og kaster slim op...

Det kan dog også være et fremmedlegeme i maven, der generer ham, så jeg ville også tage omkring dyrlægen... eller ihvertfald lige ringe og snakke med ham / hende.

0
0
Svar på denne tråd

spiser...
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 18:57

han græs??

min hund har det med at kaste op hvis hun har spist græs for at rense maven...

men det kunne også være noget andet, så opsøg dr. dyr og se hvad han siger til det...

mvh

sanne

dressurhest søges i nærheden af aabenraa til pasning, pleje og ridning.
0
0
Svar på denne tråd

græs...
Forfatter: 
Dato:  24-07-2006 00:13

hvis han spiser græs før han kaster op er det ganske naturligt, det er deres måde at rense maven på hvis der er noget der genere dem.

Men hvis der bare kommer udenvidere så ring lige til dr dyr :-)

M.V.H
TINE

(") (")
('.' )
(")-(")
www.graeskehunde.dk

0
0
Svar på denne tråd

Den kan også
Forfatter: 
Dato:  24-07-2006 09:17

have orm. Det kan også gøre at de kaster op.

Så få den slags undersøgt hos dyrlægen.

Venlig hilsen Lone

Se ting jeg har til salg. NYT!!! Bl.a. helt nye kattehalsbånd!!(eller til lille hund)og nyt børnetøj.
0
0
Svar på denne tråd

Hunde spiser mærkelige ting
Forfatter: 
Dato:  24-07-2006 10:54

Da jeg var i arbejdsprøvning ved dyrlægen, havde vi et par stykker som havde ligende opkast.

Den første synder var en hoppeboldt, hoppenbolden var kuldsort da den bliv opereret fri.

Den anden hund havde ædt nogle legoklodser, de så også pænt mystiske ud da de blev fjernet.

Den sidste hund havde ædt Ken's hovde (barbie manden).

Alle hundene havde det fint efter operation.

Dyrlægen havde en hel mappe fuld af røngtenbilleder, hvor der så var noteret på hvad fremmedlegme hunden havde ædt.

Der var godt nok nogle mærkelige ting ind i mellem.

God bedring med vovsen.

.
Den ene kat fører bare en anden med sig.

Ernest Hemingway
Lille hoppe søges se præsentation.
.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider