Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvor længe...
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 11:02

Hejsa...

Nu har jeg haft mine 2 ponyer i henholdsvis 13 og 11 år... Jeg syns jo det er mange år, og kan da heller ikke helt forstå hvor tiden er blevet af... Syns jo det var igår vi var ude og kigge på den lille sorte pony, som jo så senere blev hvid...

Hvor længe har i haft jeres heste/ponyer...???

Hilsen Anette....

0
0
Svar på denne tråd

Snart fem år.
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 11:03
Tænk, jeg mener også, at det var sidste sommer jeg tog ham hjem?
0
0
Svar på denne tråd

tjaaah
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 11:06
De heste jeg har nu har jeg haft i mindre end et år...lige bortset fra min dejlige gamle pony, som jeg har haft i 18 år
0
0
Svar på denne tråd

har lige fået min
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 11:13
for knap 3 mdr siden. og jeg har det lidt omvendt. for jeg synes jeg har haft ham altid

Læder ridestøvler str 41 x-tra vidde i skaft byttes eller sælges. meget velholdte!!!

har fundet drømmehesten...han er bare dejlig!!!

0
0
Svar på denne tråd

evigt...
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 11:15

Jeg har det som leidsedorff lige omvendt

Man føler man har haft hesten i evigheder og kender den ud og ind. Men jeg har kun haft Titus i 1½ måned nu

M.V.H. Riderlykke

Der er 2 ting som dyreejer:

Enten så vil man det, eller også vil man det ikke..

Dressursadel købes. Se her

Boks søges i Odense SV/S. Kig her

Se min hjemmeside HER

0
0
Svar på denne tråd

Ofelia
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 11:25

Ja.. jeg syntes også tiden er galoperet afsted.. Jeg syntes det var i går jeg så Ofelia for første gang.. Men det er jo næsten 3 år siden.. Kan stadig huske hvad Henriette (ridelærer) sagde til mig da jeg så hende første gang:" Ja hun er jo lidt af en vildbasse". Og det må man sige..

Jeg kan også huske da Deak (Zenta2' pony) Kom på rideskolen.. Jeg kunne ikke finde ud af at sige hans navn.. hihi..

Hilsen Anna Og Ofelia (NRK)

0
0
Svar på denne tråd

jeg har haft
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 11:27
prinsesserne siden foråret 2004 - og det er mit håb at beholde dem, til enten de eller jeg falder døde om!

Mvh

Christina & Prinsesserne, Skrydenlyst

0
0
Svar på denne tråd

Sådan har
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 11:34

jeg det også ... De 2 ponyer skal blive hos mig indtil de dør... Nu har jeg haft dem så længe, så bare tanken om at skulle sælge dem, er da helt udholdeligt...

Til Krab_anna: Der var vist mange som ikke kunne udtale hans navn, da han ankom til rideskolen.. Men nu er han jo manges farvorit... Selvom han er noget fræk ind imellem...

Hilsen Anette....

0
0
Svar på denne tråd

10 år efterhånden
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 11:40
Tjaaa... Bassen har været min i 10 år efterhånden... Har haft ham siden han blev født, og kan ikke rigtig fatte det er 10 år siden... Synes ikke det er lang tid siden jeg så ham snøre min far, så han ikke kunne lægge den allerførste grime på ham *G* men bagefter gik hen til mig og så ville han gerne have grime på!

Tiden går sgu hurtig...

Leder efter afkom. Se denne efterlysning: www.heste-nettet.dk/fo...086/21086/

En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!

Medlem af AHNA

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider