|
|
| Equipage vs. Hest |
|
|
.. Hvilket af disse blade foretrækker du?? Er lidt i tvivl om hvilket blad jeg skal tegne et abonnement på.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fagblade |
|
|
Jeg får Equipage OG magasinet Hest,særdeles gode fagblade.Har fået det i mange år. Mvh Anita,avler af pinto
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HEST... |
|
|
Synes mest om Hest, synes jeg kan bruge deres artikler til mest... Synes det virker mest seriøst 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
jeg foretrækker helt klart Equipage.. jeg har haft abonoment på det lige sidne det udkom for nogle år siden... jeg synes at jeg får mere ud af Equipage og at der er mere læsestof i det... og så er der mange nye ting i både nye produkter på markedet og forsning resultater...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forskelligt |
|
|
Det er lidt forskelligt hvad jeg køber. Plejer at købe det der ser mest spændende ud, men kan se på min bladbunke at jeg hælder mest til Equipage.
Med venlig hilsen Trine Når man lugter af hest, kommer man ikke ud i noget snavs!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Equipage |
|
|
Jeg har abonnement på Equipage og min veninde har på Magasinet Hest, så vi bytter lidt  Jeg er nok mest glad for Equipage.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jg froetrækker... |
|
|
... absolut Hest. har opsagt Equipage da jeg simpelthen ikke bryder mig om bladet. jeg har så købt det et par gange siden, hvis en overskrift udenpå har fanget mig - men jeg har altid syntes at det var lidt spildte penge
£isbeth & Baloo It's our choices that show what we truly are, far more than our abilities. (Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ja, jeg er kæmpe fan af Equipage og læser da ogs gerne Magasinet Hest, det er da klart, men det store bib i byen har da heldigvis alle 3 blade inkl. ridehesten så jeg læser lige hvad jeg har lyst til - af det jeg ikke har købt.. oftest er det hest jeg læser der, vil da ikke gå glip af NOGET der har snert af hest og blade ;P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Halløjsa |
| Forfatter:  |
Trine-horsens |
| Dato:  |
22-07-2006 09:44 |
|
Equipage for jeg ind ad døre. det er ok. for luckyrider og hestebladet også. Trine
Fotograf Trine Christensen Pinto Araber Manthas Girl Nell Nyhedsbrev kan tilmeldes nu skrive til min mail!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hest... |
|
|
Du kan overhoedet ikke sammenligne de to blade, Equipage svarer til de kulørte ugeblade, forskellen er bare at det handler om hest og ikke de kendte. Magasinet Hest er et gennemarbejdet fagblad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Magasinet hest |
Bo |
22-07-2006 11:25 |
|
Jeg holder selv Equipage og x kæresten holdte Magasinet hest. Det er kun fordi jeg har haft Equipage fra starten og de 258 kr pr ½ år ikke vælter mit budget at jeg bliver ved. ellers så foretrækker jeg klart magasinet hest, pga. deres faglige kvaliteter. Jeg holder også Ridehesten. Ellers vil jeg også give Charlotte ret i hendes sammenligning
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hest... |
|
|
Helt klart Magasinet Hest. Har læst Equipage et par gange, men kan ikke rigtig bruge deres artikler til noget...har ikke rigtig fået ny viden eller inspiration til den daglige træning. Det har jeg derimod fået fra Magasinet hest. Deres artikler er super gode og fagligt meget relevante, jeg har brugt mange af deres beskrivelser af øvelser i min daglige træning. Jeg synes måske at Equipage mere henvneder sig til målgruooen der ligger i stadiet efter Wendy blade.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Helt klart Magasinet Hest 
Camilse og Looksen
JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er en hest der elsker gulerødder Tjek vores HP www.camilse.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heyhey |
|
|
Vi får begge blade hjemme hos os.. begge blade er rigtige gode;-)
*STALD VESTERBÆK* Oldenborg & Belgieravl *Medlem af D.B.H og DOA* Chris De balgerhoek BEH1903- Elton Son OLH748- Dinar Agerbo OLH739 - Lord-Gruson af Hvarre OLH 711 www.123hjemmeside.dk/S...Vesterbaek
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har |
|
|
... en hel kasse af Hest og Equipage blade til salg, hvis nogen er interessede  Jeg har haft abonnement på begge blade i et par år inden jeg stoppede, og Hest var helt klart det jeg foretrak. Equipage er lidt for dameblads-agtigt for min smag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
kthrine |
22-07-2006 12:15 |
|
jeg foretrækker helt klart Eguipage... M.V.H. Kathrine Du taler menneskesprog... Katte taler kattesprog... jeg taler hestesprog...!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Magasinet hest |
|
|
Herhjemme abonnerer vi på Magasinet Hest, og det synes jeg er et fagligt velfunderet blad, med gode artikler, som man virkelig får noget ud af. Equipage har jeg købt nogle få gange, fordi en overskrift fangede mig, men når jeg så har læst bladet er jeg hver gang blevet meget skuffet, for jeg synes ikke det faglige indhold i artiklerne er noget at råbe hurra for. Jeg synes det virker lidt mere useriøst, og jeg synes ofte artiklerne er meget overfladiske i behandlingen af ellers interessante emner.
Wildly ~~~ Fighting for peace is like fucking for virginity ~~~ Besøg min nye hjemmeside!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaaa... |
|
|
Jeg holder Equipage, men må nok indrømme at de sidste par blade har været noget kedelige og jeg nok opgiver at læse lidt under halvdelen af bladet. Det kunne være man skulle smutte ned på biblioteket og kigge lidt på Hest.
D.27 maj åd min ven 100 panodil. I 1½ uge lå hun på instintiv, umuligt at komme i kontakt med hende. I dag er hun frisk, som 17år skal hun tænke på at hendes lever er smadret. Lad være med det pis!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Begge blade |
|
|
Jeg holder HEST og er meget imponeret over standarden. Det bliver spændende om det høje niveau kan holdes, nu Helle Sydendal holder op som redaktør... Men jeg køber Equipage hver gang alligevel - og der er også en del gode artikler i. Ofte er de oversat fra tyske blade, og det behøver jo ikke at være så dårligt  Min søster holder Ridehesten (førhen Hippologisk Tidsskrift) og har gjort det i 35 år  Så, jeg læser bare det hele med stor appetit 
fra Nina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hest... |
|
|
Magasinet hest... Både fordi jeg synes det er kanont godt, mange gode artikler! Og så fordi jeg får det gratis. Har dog også læst Eguipage, synes det er godt. Men kan bedst lige Magasinet hest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helt klart... |
|
|
Jeg læser helt klart helst Magasinet Hest! Har abonneret på det i mange år og synes, at det er et godt blad. Der har altid været rigtig gode og brugbare artikler i men der er da ingen tvivl om, at lay out'et er blevet kanon flot!! Equipage har jeg læst nogle fågange og synes da bestemt, at det har udviklet sig men jeg vil give flere i denne tråd ret... De er ikke til at sammenligne. Equipage er mere overfladisk. (Ja Charlotte GC, det er lidt lige som de kulørte ugeblade) Maria
Hellere lugte af hest end lugte af hash. Citat Poul Schlüter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|