Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Tankeløst, Vorbasse
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 15:28

Har været på Vorbasse marked og det var egentligt ok.

Hestene så ud til at have rimligt og de havde både vand og hø.

Men vi mødte en tankeløs tøs til hest.

Hun kom galoperende frem og tilbage på vejen mellem vognene.

Ud og ind mellem voksne, børn, hunde, biler og andre heste.

Ikke fordi at hun red vildt, hun så ud til at have styr på hesten, men nu er det ikke alle mennesker som er vilde med at en rytter kommer i galop eller trav imod sig og mine børn var da alt andet end begejstret.

Det var ikke bare een tur frem og tilbage, men i den tid det tog for os at gå ca 50 m., var hun forbi 4-5 gange.

Meget tankeløst. Tænk hvad det ikke kunne være sket hvis der pludselig kom et barn eller hund ind foran.

Mvh Helle

Der findes ingen problemer - kun løsninger
0
0
Svar på denne tråd

*suk*...
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 15:35

Nogen efterlader altså deres hjerne derhjemme sommetider

~ Shetter ~
~×~
Med verdens kedeligste signatur ;-D
~×~
Herning og omegn
(Klik på ovenstående tekst)
~×~
0
0
Svar på denne tråd

Jo tak...
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 16:02

...det oplevede jeg også på Kliplev Mærken for nogle år siden, men hun var voksen...og højgravid ...men det kan jo godt være at det var en uønsket graviditet ...

Men rent bortset fra det, så synes jeg at markedspladser, hvor der bliver solgt heste, burde være en ridebane hvor hestens egenskaber kunne vises frem, og prøves af...så var man fri for dem de viser heste frem midt imellem alle andre...og tilskuere...

Hilsen Jeanette.....der ikke prøver at være som alle andre
Medlem af: Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub: DHPV

0
0
Svar på denne tråd

uhh..!!
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 16:40
kan også bare blive så sur over sådan noget...folk skal sq tænke sig om, men der er desværre som tidliger sagt nogen der lader hovedet blive hjemme...og man galopere da uanset hvor lidt hjerne man har, ikk inde mellem så mae mennesker...

ElZkAR MinE HesTE OvER AlT På JOrdEn...De ER MiT lIv!!

Sælger balndings pony:(, LA spring og dressur, skriv for mere information...

0
0
Svar på denne tråd

xxx
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 16:13

Virkelig tankeløst gjort!!! Man bør ikke engang ride i skridt ind mellem en masse mennesker. Det er jo ikke alle, som føler sig trygge ved en hest så tæt på!

Men der burde virkelig være en ridebane på stedet, når der nu er så mange heste, som skal sælges.

***** Islænderrytteren *****

0
0
Svar på denne tråd

I år en tankeløs tøs
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 21:02
Sidste år var det en "cowboy" ting af et handyr (mager som hesten han red) og det var så latterligt at se på at jeg og andre døbte ham klovnebøjderen.. han red også uansvarligt mellem alt og alle... Nåede desværre ikke turen til Vorbasse da min vej faldt forbi et familiemedlem i stedet dog på samme strækning, kan godt ærgre mig over jeg ikke var der, måske jeg havde kunnet givet tøsen en forskrækkelse

Jillow

Som registreret har man bl.a.
følgende rettigheder:

ret til at få besked om,
at der indsamles
oplysninger om en selv

0
0
Svar på denne tråd

Også tankeløse hundeejere ...
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 21:07

... fortalte min datter, der blev kaldt op og bedt om at redde deres hund(e) ud af deres varme biler ... for satan da!!!

Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
0
0
Svar på denne tråd

Halløjsa
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 21:11
ja tankeløst... ja nu var jeg på salten markede og gud hjælpe mig om de ikke lige gik i gang med at bedække hopper midt i det hele.. lige på stien hvor folk kom gående... og dem der havde gang i disse bedækninger virkede ikke helt som om de havde styr på det... og hingsten var pænt oppe og ringe... tankeløst...
0
0
Svar på denne tråd

Ja...
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 21:14

Tankeløst.

Da vi i går kl. ca. 22 kørte til Vorbasse, og kørte igennem byen Bække mødte vi en broget pony, som kun havde grime og snor på + en rytter uden hjelm! INDE I BYEN

Malle

- med Honeyburst (:

0
0
Svar på denne tråd

vorbasse
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 21:31

I går var jeg i Vorbasse og der var det primært de der "smarte" hollandske fyre der red rundt i på vejene mellem folk. På et tidspunkt gik en af hestene i baglås og gik bagover med rytteren, som heldigvis faldt ved siden af hesten. Det skete midt mellem folk.

Så også flere piger ride rundt på store ponyer, de så dog ud til at have styr på hestene.

Nu har min kæreste været deropppe og sælge ponyer. Og han ved godt at det sælger at se hestene og ponyerne med rytter på. Han havde f.eks en lille shetlænder med, som han fik ret lave bud på. Den er ikke tilredet, men kan trækkes rundt med et barn på ryggen. Op med sønnike, gå lidt rundt og vupti, så blev den hurtigt solgt til et langt bedre bud. For nu kunne folk jo se at den var om ikke tilredet, så ihvertfald fornuftig at gå til.

Mvh Tina, desværre uden Turpin

Til Dick Turpin:
"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."
0
0
Svar på denne tråd

Heyhey
Forfatter: 
Dato:  22-07-2006 22:02

Håber du ellers havde en go' dag på vorbasse:-) var der hele dagen igår med lastbil og heste.. Igår var der både et par piger og et par fyre som red i galop rundt på pladsen.. synes heller ikke det er ret smart.. for mange folk bliver lidt små bange når der kommer en hest løbende i fuld fart..

mvh Louise

*STALD VESTERBÆK*
Oldenborg & Belgieravl
*Medlem af D.B.H og DOA*
Chris De balgerhoek BEH1903- Elton Son OLH748- Dinar Agerbo OLH739 - Lord-Gruson af Hvarre OLH 711

www.123hjemmeside.dk/S...Vesterbaek

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider