Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

at bade med heste
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 23:53
jeg sad lige og tænkte på om der er nogle her inde der ved hvor man kan bade med heste/PONYER??? altså ikke bare ud og dyppe hovene men helt ud og svømme? og helst i nordsjælland, for der bor jeg nemlig! :o)

:-D Rid fjordheste det er skægggggggg ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Vi gjore det i furesoen
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 06:20

Da jeg engang i tidernes morgen red fra Frederiksdal Rideklub, tog vi ned til furesoen.

Naar man rider ind i skoven fra eksmoor stalden, kan man komme ned til furesoen, og der kan man bade med hestene.

Jeg hved ikke om det er muligt laengere, men proev at ringe til exmoor stalden og spoerg.

Hav det hyggeligt

Frank

0
0
Svar på denne tråd

Stadig muligt
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 07:57

Du kan vist stadig godt bade i fuersøen som Frank foreslår.

Man skal bare ride ind i skoven og finde en sti ned til søen. Så følger man bare stien langs søen og så kommer man til et sted hvor man kan ride ud i vandet...

Jeg mener dog, at der har været frarådet at bade i søen pga. alger. Om det også glæder for heste ved jeg ikke, men jeg kan da forestille mig, at de heller ikke har godt af for mange alger?!

Jeg ved heller ikke om de stadig fraråder det, men sommeren taget i betragtning, tror jeg det...

0
0
Svar på denne tråd

ellers har
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 09:34
tisvildeskov lavet en passage ved Stængehage, hvor det er helt lovligt at ride i vandet med sine hypser også på denne tid, men det kræver så en tur med trailer.

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre

Frisk bl. fuldfoder fra www.kirstinedal.dk leveret direkte til døren, vil du høre mere kontakt mig via besked el. 30 31 58 01

0
0
Svar på denne tråd

Fuersøen
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 10:37

Hejsa,

Man kan godt bade i fuersøen, men det kræver skovkort/ ridekort til skoven :-)

Jeg var ude at bade med min hest tidligere på året, men lige nu er der alger i fuersøen :-(

hilsen Majken

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  21-07-2006 10:43
okay mange tak for svarene..
hvad med nede ved øresund? er der nogle strandene man må bade med sin hyp der???

:-D Rid fjordheste det er skægggggggg ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider