|
|
| Når ens forældre har "hygge tid" |
|
|
Som indlæggene da stømmer ud af mig i dag. Bedst som jeg sidder her og skriver et indlæg om hvor ond jeg har af mig selv, begynder det. jeg er så "heldig" at være nabo til min mor. Under normale omstendigheder er det ok og ganske fint, bare ikke nu!!! jeg er af den overbevisning at jeg kom med storken, mine forældre har ALDRIG haft s.e.x, færdig!!! men ufff det har jeg så tydeligt lige hørt bevis på ikke passer. Se kunne da i det mindste ha lukket vinduerne så jeg og resten af nabolaget ikke kunne høre det... Men ok det kunne selvfølgelig være en ordenlig god omgang massage, det vælger jeg at tro på,ellers så ryger min storke teori jo også, og så skal jeg tage hele min eksistens op til revision.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forældre... |
|
|
Mine forældre har heller aldrig haft 6..  HELDIGVIS har jeg aldrig hørt det mindste - og netop derfor ved jeg de aldrig har haft det.. 
M.V.H. Riderlykke
Der er 2 ting som dyreejer: Enten så vil man det, eller også vil man det ikke.. Dressursadel købes. Se her Boks søges i Odense SV/S. Kig her Se min hjemmeside HER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| at være lytter |
|
|
Ej, hvor jeg føler med dig  Ja, kan næsten ikke lade være med at smile  Har selv prøvet det der en del gange. Dog ikke med forældre, men med venner... (mener helt klart at det er værre at høre på sine de gamle) For ja, man kommer jo med storken... hvordan ellers? (Siger jeg, der selv er mor... hmm) 
Hilde Knab - *26. marts 1981 ¤6. juli 2006 - elsket og savnet :-) If you see someone without a smile, give them yours (-:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| føler med dig! |
| Forfatter:  |
Hexio |
| Dato:  |
20-07-2006 22:35 |
|
Ja, jeg hører også til en af dem, hvis forældre heller ikke har haft s.ex siden jeg (selvfølgelig) kom med storken. Eller det mener jeg i hvert fald. Jeg synes at Heidis teori om at det bare var en god gang massage er rimelig gangbar. Den holder vi os til . Maria *team trav*: Jamen er dit barn/børn da ikke også kommet med storken?
Pernille Vir prudens contra ventum non mingit, sed erare humanum est - Klog mand pisser ikke mod vinden, men det er menneskeligt at fejle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Storken |
|
|
Hexio: Jo, det er han  Men vi måtte dog møde op på sygehuset og modtage storken med barn... Er sikker på at jeg så storken i den tåge af lattergas de lagde mig i. Nok for at jeg ikke skulle kunne identificere storken bagefter, for at aflevere ham tilbage, hvis det skulle komme dertil 
Hilde Knab - *26. marts 1981 ¤6. juli 2006 - elsket og savnet :-) If you see someone without a smile, give them yours (-:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg ved med sikkerhed |
|
|
mine forældre aldrig har haft 6, for min søster og jeg er adopterede  Heller ikke i de 5 år de prøvede at få bønr inden de adopterede, det er garanteret bare løgn 
Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre
Frisk bl. fuldfoder fra www.kirstinedal.dk leveret direkte til døren, vil du høre mere kontakt mig via besked el. 30 31 58 01
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej hej |
|
|
Jeg har så heldigvis ikke busted mine forældre endnu - og lever i tryg overbevisning om at de ikke foretager sig noget! Jeg kom jo også med storken, der er i hvert fald billeder af storken uden for vores hus på min fødselsdag  Men det gør vores nabo altså!!! SM for åbne vinduer? Nej tak Tænk dog på os stakkels naboer...
Helena Hansen - og det skøre dressurdyr Medlem af DÅHM Syd - det er fedt at være klog!
JHN's CHAMPIONATSLISTE i dressur 2006 - Send resultater til mig 1 billet til Madonna-koncerten i Horsens søges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ihh... |
|
|
Nu ved jeg tilfældigvis at mine forældre har haft 6  Lad mig sige de måske skulle låse døren (eller bare være stille) en anden gang, for når man er mindre og ikke helt fatter hvad der går ud på, så tror man jo der er noget galt siden de larmer så meget  Men ja - jeg kom også med storken!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HI HI HI HI |
Linda B |
20-07-2006 22:59 |
|
Jeg kom også med storken. Min mor var kun 17 da hun fik mig, og det er jo aaalt for tidligt til @!#$  Når jeg får en datter, vil jeg nøje forklare hende at hun først er kønsmoden når hun er 30..mindst... BASTA... Jeg tror også det var massage... Forældre dyrker IKKE @!#$-BASTA... SM for åben vindu, de vælger selv at dyrke sm, så okay, men tænk dog på hvis børn hører det, de kunne blive bange... Kan du ikke smide en lille seddel i deres postkasse, sådan helt anonymt?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åh i er sjove ... |
Lisbeth Sejberg |
20-07-2006 23:00 |
|
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Seddel... |
|
|
Prøvede også engang at lige være flyttet ind til en veninde og kort tid efter mødte jeg overboen, der spurgte om jeg ikke kunne bede min veninde om at lukke vinduet, når de skulle "lege". Hmm... hun var noget rød om ørene. Var engang nabo med en anden veninde. De ringede gerne ind og bad os flytte sengen væk fra væggen... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej hej |
|
|
Børn, der bliver bange? Jo tak, men det gjorde jeg godt nok også! At de lyster at være flere om den stakkels (?) kone står for egen regning, men vi bor altså i et ret tæt beboet kvarter med MANGE børn! FØJ! Seddel i postkassen? Nej, det tør jeg ikke, er godt nok bange for at komme så tæt på deres hus - de har en KÆMPE rottweiler, der ikke nøjes med at true bag hækken  Skal vi sige det sådan: Der er ingen der er særligt begejstrede for vores nye naboer! Og det bliver ikke bedre af deres lyster efter sengetid for åbne vinduer, hun er fra ? og taler ikke dansk og knap nok engelsk, han er militærmand, de kan ikke styre deres hund, og så er der hele tiden et rend af fremmede mænd hos dem. Maria *Team Trav*: Haha, flytte sengen væk fra væggen? Knirkede I så meget? 
Helena Hansen - og det skøre dressurdyr Medlem af DÅHM Syd - det er fedt at være klog!
JHN's CHAMPIONATSLISTE i dressur 2006 - Send resultater til mig 1 billet til Madonna-koncerten i Horsens søges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Team Pip (Helena), Nej, var det bare det... Vi bankede. Min veninde troede at det var genboen der spillede høj musik med bas igen...  Men det var straks værre at skulle forklare til viceværten ved flytning, hvorfor der var huller i væggen (efter to store bolte, der holdte hovedgærdet)... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej fy føj da |
|
|
Den slags er der vel ingen der foretager sig længere. Det er noget gris - forældre laver SLET ingenting. Det MÅ de ikke, og det ved de godt. Har faktisk en gang måttet bede min mor proppe en sok i munden, for jeg gad sådan set ikke høre mere om hendes eskapader på lagnerne. Det forstår hun ganske simpelt ikke... Øhh - ville du have det godt hvis jeg gik igang med mere detaljerede beskrivelser vedrørende mit 6-liv? Heller ikke det så hun noget galt i. Måske ikke, men det gør JEG.
Vickie Igen med Zheena. Og aldrig mere uden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6... |
|
|
6... det er godt nok en af de få ting man absolut ikke kan snakke med ens forældre om. Ønsker ikke at vide noget om mine de gamle. Selvom de jo slet ikke gør sådan noget, adder badder... Og de ved intet om mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heidi... |
|
|
Hvilket minder mig om en sjov historie fra min barndom. Da jeg var helt lille og lige havde lært at tale, stod min seng stadig i mine forældres soveværelse. En nat vågnede jeg ved, at min far pustede og pustede - de var selvfølgelig i gang med at elske Som et naivt barn, siger jeg højt, klart og tydeligt: Hva laver iii? Hvortil de stopper og min mor siger: Far løber rundt om sengen (som stod op af væggen ). Min eneste kommentar til det var: Mig være med! Mig være med! Mig være med! Der er ikke noget mere skummelt, end at høre andre mennesker i færd med den slags.. det skulle da lige være, hvis man en dag endte som ufrivillig tilskuer et sted  -Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det værste |
|
|
Ufrivillig tilskuer? Absolut ikke sjovt. Har også prøvet det. Og værre endnu. Boede sammen med en veninde og vi sov begge i hendes halvandenmands-seng. Det var dog ikke sjovt den dag hende og hendes kæreste mente jeg sov, så de godt lige kunne hygge sig. Jeg sov IKKE... DEN oplevelse kunne jeg godt have undværet. Kan heller ikke forestille mig, hvordan de kunne tro at jeg kunne sove, sådan som sengen gyngede... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej altså! |
|
|
Maria dog! Så vil vi ikke vide mere!  Andre mennesker laver altså ikke noget - og hvis de endelig gør, skal de spare os andre for de "saftige" detaljer. Jeg har desværre en veninde, der stadig ikke har fattet at jeg ikke er interesseret i at høre om deres sidste knald og om hvor dejlig hans "lille mand" er... Og da slet ikke ALLE detaljerne - dem bedes de holde inden for deres værelse. Noget andet skummelt er altså at ligge i telt og så kan man høre at naboteltet har gang i noget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Team Pip (Helena): Skal nok spare jer for mere  Gnækker bare lidt over den med teltet. Ku lige forestille mig, at de samtidig glemmer at slukke for lommelygten... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helena |
|
|
Haha den med teltet har jeg prøvet til et stævne i Egum rideklub. Det værste var at det kom fra teltet med vores to bekendte liiige ved siden af os. Louise og Nicolai sov derinde.. Nicolai stønnede bare et andet navn end Louise Hele stævnepladsen summede med rygter dagen efter, og Louise tog temmelig tidligt hjem. -Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Annette Skovbon: Kan lige se det for mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej hej |
|
|
Maria: Tak! Anette: Nej føj da - det er da endnu mere pinligt, når det samtidig er nogle, man kender. Og så en anden piges navn. Stakkels Louise!  Nu må I altså stoppe, ligger i min seng og ryster af grin, og den knirker altså ret meget! Godt mine forældre har soveværelse i den anden ende af huset.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aaargh |
TeamJay<3 |
21-07-2006 00:18 |
|
Ja, jeg er arret for livet...  Jeg ved med 100% sikkerhed at mine forældre er nogle grissebasser!!!  Engang brød internettet ned... det var dengang jeg var 17 og storforbruger og mine forældre havde sat en kode på så jeg ikke kunne bruge mere end 1 time om dagen- men computeren brød altså ned INDEN den time var gået og DET kunne altså bare ikke være rigtigt  Så jeg gik ind til mine forældre der lige var gået i seng- og selvfølgelig gør forældre IKKE den slags, så jeg bankede ikke på... I kan næsten gætte hvad de havde gang i da jeg åbnede døren  Jeg har selvfølgelig heller ikke 6  Min kæreste (som bor i england) slog op med mig for en 3 måneders tid siden. Vi besluttede at han skulle komme til danmark så vi kunne få snakket lidt om tingene, og... well, da vi så hinanden blev vi RET glade for hinanden igen  Såeh... Morgenen efter kom min bror ind i stuen (hvor vi begge sov- jeg på sofaen og "eks"en på en madras på gulvet (som han ikke havde ligget på hele natten *ahem*)- min bror nægter at kigge på os. Jeg spørger ham hvad der er galt, og han sender mig et demonstrativt blik- og hvæser "du ved godt den sofa knirker, ik'?!"- stuen ligger lige op til hans værelse... og sofaen står lige op ad den væg der skiller stuen og værelset  Men det ændrede ikke på at vi ikke kunne holde nallerne for os selv- næste aften gik det løs igen- og hvem kommer ind fordi "det er for varmt til at sove"?! MOR  Og denne gang havde vi endda taget madressen for at vi ikke skulle larme  Min mor snakkede ikke til mig en to dages tid- men da jeg kom hjem fra lufthavnen efter at have sendt "eksen" tilbage til england blev der grebet fat i mig med et "HVAD har du lige gang i?! Er han ikke din EKS kæreste? EKS?!"  Joooeh...
-Janni- og den vrinskende halvdel, Stay Medlem af DHPV - Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub Stifter og formand af DPVK- Discount-Pelsdyr Vanrøgternes Klub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| anderledes tråd |
AnneS_78 |
21-07-2006 00:29 |
|
Jeg er jo ikke naiv, så jeg ved med sikkerhed at mine forældre har gjort det 2 gange. da de fik min bror og da de fik mig... Hverken før eller siden!! Jeg har lýkkeligt glemt alt om tiden, hvor vi alle sov i samme rum og jeg har endnu lykkeligere glemt alt om dengang jeg troede min mor grad og bare måtte ind og trøste hende  Nej nej nej sådan noget gør de bare ikke!!! Og for min skyld må de gerne rende rundt og tro jeg er jomfru, - for snakke med dem om den slags er helt udelukket. Anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ha ha- JEG kom med storken |
xtiny |
21-07-2006 00:59 |
|
Da min mor var fyldt 40, og så er man jo for gammel til dén slags.  De prøvede godt nok tidligt at bilde mig noget andet ind, bla ved at læse "Hvordan mor?" (Af Inge & Steen Hegeler- tidens xes-guruer) højt for min bror og jeg. Men- min mor troede på storken som lille og lagde sukker i vinduet for at få en lillebror. Det fik hun. Så yep- vi kom med storken. Min dreng kom med storken! (Minder mig om en bog fra 80érne "The Complete Sexenders Program"- som jeg desværre har mistet- med artikler om det berømte Q-spot i øret, der sprøjter ørevoks, hvis det bliver gnubbet med en vatpind.  )
Mvh xtiny ---
WYGIWYGAINGW "What You Get Is What You´re Given And It´s No Good Whining" The Science of Discworld
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det lyder godt nok ulækkert ... |
Lisbeth Sejberg |
21-07-2006 01:04 |
|
... det der med vatpinden ... godt du har mistet den usmagelige bog  Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen, man skulle |
xtiny |
21-07-2006 01:50 |
|
Miste sexlysten af det. Derfor anbefalede bogen, at man brugte vatpinde -og usexet tøj: Skibriller og træsko fx. 
Mvh xtiny ---
WYGIWYGAINGW "What You Get Is What You´re Given And It´s No Good Whining" The Science of Discworld
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fattige foraeldre |
Flare63 |
21-07-2006 05:50 |
|
Mine foealdre var saa fattige, at de ikke havde raad til en stork. Saa de var noed til at have s-ex for at faa mig og min bror. Men nu en lille sjov historie. Jeg havde engang en ret god veninde, og jeg var gode venner med baade hende og hendes fyr. De havde en lejlighed lige ved siden af hendes mor, saa de saa ret meget til hinanden. Moderen havde faaet hende i en meget ung alder, saa hun var ret ungdommelig. Da de saa engang havde en fest endte jeg altsaa i moderens sovevaerelse. Ja og sjovt nok endte moderen i selv samme rum. Om morgenen kom jeg ud af sovevaerelset (i underbukser), og hvem var kommet ind med sin egen noegle? Ja det var saament hendes datter. Der blev godt nok lidt pinlig stilhed. Saa spurgte hun bare om jeg havde haft en hyggelig aften, og det maatte jeg jo sige ja til. Vi forblev dog stadig venner efter denne episode, og engang imellem kunne folk undrer sig over at hun for eksempel kunne sige "ja de foraeldre" og kigge paa mig, hvorefter vi begge var faerdige af grin. En lille ups Frank
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhejhej |
|
|
Nu bor jeg tilfældigvis lige under mine forældres soveværelse, så det er umuligt IKKE at høre det!
Men på den anden side er jeg lidt lige glad, det dem selv der bliver røde i hovederne hvis vi siger: Hvem var det der blev ved med at falde ud af sengen i nat? eller en anden kommentar.
Men... Ville da være ked a hvis de nu blandede sig
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej hej |
|
|
Jeg kom lige i tanke om en "historie" mere... Det var faktisk ifb. med Landsfinalerne her i sommers. Fredag aften var en veninde og jeg ude og skridte i skoven for at få skridtet evt. stivhed ud af hestene efter den lange køretur. Vi skridter hele turen ud af vejen, der går op forbi festspillet, og efter ½ times skridt ender vi så ved en rasteplads uden NOGEN som helst anelse om hvor vi er endt. Vi ser så at der holder en bil ved siden af nogle buske og bliver enige om at høre dem ad hvordan vi kommer tilbage igen. Men men men de har absolut ikke tid til at hjælpe os med at finde vej tilbage, jeg var godt nok glad for at deres bil ikke var den fra reklamen med mariehønsene. Ellers havde det godt nok været endnu mere pinligt for dem. Puha da! Nå, vi skridter så videre op ad vejen for at finde vejen tilbage, men vi ender i en blindgyde og vender om for at komme tilbage til rastepladsen. De stakkels folk har nu kørt bilen om på den anden side af buskene, og da vi så kom tilbage (temmeligt højlydft for at de kunne høre os inden de så os) kørte de nok så fint væk for forhåbentligt at finde et lidt bedre sted at hygge sig..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|