Kender I den her situation: Man går i mange år og drømmer om en bestemt karriere vej og når den så bliver en realitet er den slet ikke hvad man drømte om??
Jeg står i den nu. Jeg har ævlet om dette her siden jeg knapt kunne gå. Nu er det realitet og jeg er ved at blive sindsyg af det. Min drøm gør at jeg går meget alene hver evig eneste dag og det var slet ikke meningen, eller - det var ikke en del af drømmen.
Er man et skarn fordi man opdager at ens drøm ikke var så rosenrød og så måske søger nye "græsgange". Min familie ser ud til at synes netop det.
Jeg har droppet ad af meget skole henaf vejen, og jeg tror de måske har mistet troen på mig, men er det nok til at holde mig væk. Min drøm indebærer at jeg nu arbejder der hvor alle andre er hjemme, at jeg er hjemme når alle andre er i skole, at jeg ikke har nogen kolleger eller lign.
Jeg har før lidt af depressioner (i temmelig alvorliggrad) og kan mærke nogen tendenser i den retning der gør mig ganske panisk. Derudover er alle mine veninder (stort set) gravide eller har fået børn for nyligt og jeg tænker om jeg er bagud..(er 26) men har så mange ting jeg gerne vil nå at prøve endnu og jeg føler mig ikke klar til et barn nu..men er man unormal fordi man vil vente??
Min storebror har 2, min storesøster ingen,jeg har 3 ting jeg gerne vil nå inden jeg får børn,(deriblandt en tur i forsvaret) men ...ÅH!!! Jeg er så meget i tvivl om det hele!
Min kæreste er sød og forstående,men arbejder desværre sådan at han kun er hjemme i weekenderne og hver 2 uge(vi har været sammen i 4 år og bor sammen.)Jeg synes bare det hele er lidt svært lige nu, synes der er et voksenliv der banker temmelig heftigt på min hoveddør uden at jeg er klar til at lukke det ind. Er jeg underlig??
Min mor har altid holdt mig i meget kort snor og har kontrolleret mig langt ind i mit "voksne" liv. Nu har vi ikke længere kontakt og føler lidt at alle veje ligger åbne, men nu er jeg i tvivl om jeg har spildt tiden og er blevet for gammel til at leve livet nu..?Skal jeg bare gøre som alle andre?
Kære HN, I er sådan et bredt udsnit af almindelige menneskers syn på livet,hvad mener I om det her ??