Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Nogen vandhunde herinde???
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 13:15

Tænkte på om der er andre der også snart er på vej i vandet? Tog lige et billede med min mobil tlf. Billedet er taget lige uden for haven.

Synes godt nok det er for varmt til at lave noget som helst i den her varme, så hopper meget snart i:)

Vandet er rimelig varmt i dag tror omkring 22-23 grader, det var ikke engang køligt at putte føderne i:)

Men det kan nu godt være lidt trist at tage helt alene ud at svømme:( Men kender desværre ingen der har fri og har lyst til at tage med suk:(

Men hvad pokker så må man bare tage sit snorkel udstyr med så forsvinder der lidt 4-5 timer med det:) Elsker at se hvad der sker under havet:)

Andre vandhunde herinde???

Der skulle vel ikke være nogen der plejer at bade nede ved kystvejen i strøby ladeplads??? Det kunne da være hyggeligt at bade sammen med andre:)

Og så lige et billede af det indbydende vand:)

Hmm dvs. så skulle der have været et billede af vandet som jeg lige har taget med min mobil. Men der kommer bare et rødt kryds???

Troede man kunne sætte billeder ind fra mobilen ligesom ens andre billeder???

Mvh Tina

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er tosset med
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 13:19

vand og vandrutche baner

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Jamen Camilla:)
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 13:20

så skulle du da komme et smut forbi mig hernede:)

Tina:)

0
0
Svar på denne tråd

Det det dette
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 13:47

Lækre billede der drillede?
Hvad er det for en tlf du har der laver så gode billeder?

mvh PiaR
quantum in me fuit

Skal du holde havefest? - lej en Weber Ranch Kettle grill

Magasinet Hest + Equipage + HesteBladet sælges

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail

0
0
Svar på denne tråd

Ej PiaR altså..
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 13:53

... endnu en gang har du kunne hjælpe med de pokkers billeder. Troede lige at jeg havde fået styr på det:)

Men det er en sony ericsson w800i Har aldrig haft problemer med den og den tager super gode billeder. Selv om aftenen:)

Men tak endnu engang for hjælpen:)

Tina

0
0
Svar på denne tråd

jeg har været i bad, i næsten 1 time.
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 15:52

har højtryksspulet de sidste tre bokse, så bagefter lignede jeg noget der var slæbt op af møddingen .

har forsøgt at vaske det værste skidt af, men kan hele tide dufte den fæle og grimme lugt af gammelt træværk og indetørret heste møg.

puhaa...

men om en times tid går jeg ud i poleen og lægger mig.

IMC.
SOMMEREN ER HER FOR AT BLIVE BRUGT.
0
0
Svar på denne tråd

me...
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 18:33

Jeg er en rigtig vandhund, men kun hvis jeg kan se bunden af havet eller der ingen tang er. <ellers kan jeg boltre mig i en pool flere timer.

Men jeg elsker at ligge ved stranden, og er vandet forholdsvis pænt, snorkler jeg også rigtig gerne

Du kan da tage dit snorkle udstyr med til træffet, der er meget kort til stranden ;)

Jeg har også sådan en tlf, og den er altså bare god.

0
0
Svar på denne tråd

Er lige kommet op..
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 19:55

... fra en dejlig lang dukkert. Men hvis i har hørt en hyle et par gange og set en løbe på vandet er det bare mig:) Jeg er panisk ræd for vandmænd og svømmede ind i indtil flere i dag:(

Nøj det har været et godt syn for de andre mennesker:(

Det kommer sig af at jeg, da jeg var ca. 12 år kom løbende sammen med mine venner på en badebro og vi hoppede direkte i vandet (ved mosede/greve). Vi havnede lige midt i alle vandmændende. Du kunne ikke se vandet for bar vandmænd:( Siden har jeg haft en angst for den der slimede fornemmelse af noget på min krop:( ad bad

Men tror jeg tager snorkel udstyr med til min bedre halvdel og mig:)

TIna

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider