Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

når folk er ærlige
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 23:59

ja det er jo ofte at vi læser om folk der i deres ferie, er blevet bestjålet for mobiltelefoner og diverse udstyr.

Nogle gange taber man sine ting og går og håber på der er ærlige mennesker der finder det og indlevere det til politiet.

Men desværre er dte jo meget sjældent det sker.

Min ældste knægt på 18 er i disse dage i belgien for at køre motocros. mobilen er jo et vigtigt hjælpemiddel, hvis der skullle opstå problemer, da vi jo ikke er lige rundt om hjørnet.

Her til aften ringede så vores hjemme telefon. en dame præsentere sig og fortæller at hun er dansk og på crostrænings lejer i belgien med et par knægte. Hun havde fundet en flot og ny teelfon og kunne se at der stod, hjem, på et af de nr. der var gemt i telefonen, hun ringer så op og får derved fat i os i danmark.

det viser sig så at min knægt har tabt den under dagens kørsel, men er nu på vej videre i belgien uden at ha opdaget det. Vi får hutigt ringet til knægtens ven som også er med på turen og så får de ellers vendt bilen og køre tilbage til trænings pladsen.

Den flinke dame står parat med hans telefon , så det var en meget lettet ung mand, der kunne fortsætte sin tur i belgien, med sin nye telefon i lommen. Takket være en flink og ærlig person som fik et stort smil og en kæmpe tak.

så der findes heldigvis flinke og meget ærlige mennesker.

0
0
Svar på denne tråd

Sikke en positiv oplevelse ...
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 00:08

... lige til at blive rigtig glad af at læse

Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 00:11

Oss her!!!

Skønt med "sån nogen" mennesker :)

Mvh Connie

Tjek www.aesel.dk :-)

og www.wmgalleri.webbyen.dk er bestemt også et besøg værd!!!

Hvis du altid gør, som du altid har gjort

vil du altid få, det du altid har

0
0
Svar på denne tråd

hej...
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 00:19
Nej hvor dejligt, og skønt at høre at der er så ærlige mennesker, gid der fandtes nogle flere af dem.

Rønnebjerggård...Det er os.

0
0
Svar på denne tråd

ja han har vist været
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 00:21

mere end bare almindelig heldig.

Ingen af os kan andet sprog end dansk, så at det var en dansker der fandt telefonene er bare endnu mere heldigt og at det så er en ærlig person, ja det kan jo bare ikke blive bedre.

0
0
Svar på denne tråd

ærlige..
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 05:21

Ja ærlige mennesker er skønne.

For nogle år siden var jeg lige kommet hjem fra job klokken 9 om aftenen, da jeg blever ringet op af politiet, om jeg mangler min pung.

og ved eftersøgning af pungen måtte jeg konstatere at det gjorde jeg.

Jeg havde tabt den ud af en lomme, på vejen hjem på motorcykkel, så den havde ligget på landevejen.

Det meget unge par kom selv og afleverede den incl alle pengene, de fik en finde løn, og en kop kaffe.

super skønt med den slags ærlige mennesker.

Mvh
Linda
Jack, Pascall, og Thor
:-) :-) :-)

Medlem af: Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub: DHPV

Hvad man har forspildt af minuttet, kan ingen evighed erstatte.

Schiller

Rapport afgivet af Justitsministeriet a

0
0
Svar på denne tråd

Dejlig morgenlæsning.
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 06:36

Ja- endnu engang:

DEJLIG MORGENLÆSNING.

God dag til alle i ærlige mennesker

0
0
Svar på denne tråd

Man bliver så glad...
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 07:32

Både over det I har været udefor med sønnen og jeg er selv lidt i situationen iøjeblikket, - Jeg har jo deltaget i frieserkåringen her i lørdags, hvor jeg desværre forlagde min ene Stübben kardesk/børste, og jeg regnede helt ærligt at den var "gone with the wind" men jeg efterlyste den på stedet i Ringsted. Første gang de skrev tilbage, havde de ikke hørt noget om glemte sager, men de skrev igen senere, og sørme om de ikke har fundet den, og jeg kan bare komme og hente den + "en dansende smily". Det er så heldigt at jeg alligevel skal køre tæt forbi Ringsted idag, da jeg ellers bor på Stevns.

I må alle have en rigtig god morgen.

Hilsen Frieser Hanne
2 års vallak af blandet racer sælges
www.heste-nettet.dk/lo...est/79479/
0
0
Svar på denne tråd

Jeg tabte en gang
Forfatter: 
Dato:  19-07-2006 07:37

min pung på Amagerbrogade. Havde lige været i banken for at hæve penge til køb af hest.

Der blev jeg ringet op af personen der havde fundet den. Han havde ringet til nummeroplysningen, og søgt på min adr.

Jeg fik min pung igen, med alle 25000 kr. i igen.

Se det kalder jeg ærlighed, fedt at se at der stadig findes ærlige mennesker.

Mvh. Lotte.

Stald Topaze - Avl af plettede

kat. 1 ponyer og heste.

FORZA BRØNDBY.

Lauge´s Evita til salg.

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 01:05

Punge, personlige ejendele osv. afleverer jeg. Jeg har dog aldrig fundet sådan noget :P

Meeen, jeg må da indrømme, at jeg var lidt styg forleden. (Det var også Theis, herinde fra ;D)

En ung gut gik forbi os på Århus togstation, og tabte 200 kr. lige for næsen af os. Dem tog vi altså.. Han så ikke ud til at mangle dem :P

Ikke så pænt gjort, men havde det været noget andet, havde jeg klart afleveret det ;)

Duke
I'm going slightly mad
0
0
Svar på denne tråd

Søde mennesker
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 02:23
Det er dejligt når sådanne nogle ting sker...

Jeg arbejder i en motorvejsrestaurent, hvor der kommer mange forskellige mennesker forbi... Og de taber tit nogle ting (Gud ved hvor mange briller vi har liggende) Så sent som i dag havde nogle turister glemt deres konvolut med penge i Ups...

De ringer, men der havde vi ikke fundet den... Et par timer senere kommer en herre og aflevere den til os... Med alle pengene.

På et par timer er der rig mulighed for at luske dem med sig hjem for et par uærlige mennesker, men det var da heldigvis ikke sket...
0
0
Svar på denne tråd

Min bror fandt en tegnebog
Forfatter: 
Dato:  20-07-2006 03:16

Min bror fandt en tegnebog da han boede i Tokyo. Der var en 50.000 Yen (2.500Dkr) i den, plus at det andet man normalt har.

Han tog ned paa politi stationen for at aflevere den. Nu er Japanere jo rimelig rasistiske, og de var bare ved at falde om, fordi en udlaending ville indlevere en tegnebog.

Der faar man udleveret en lille roed slip. Vedkommendet der har tabt tegnebogen, skal saa ned og betale 10% findeloen til vedkommendet der har fundet tegnebogen. Derefter kan han saa med slippen, hente sin tegnebog paa politi stationen.

Engang i Bagsvaerd bio (70erne) fandt jeg en tegnebog. Denne havde 2000Kr, pas, koerekort og andre papirer. Jeg ringede til manden der havde mistet den.Han ville komme med det samme, og hente den. Det viste sig at han var langturs chaufoer, og skulle til tyskland naeste morgen.

Han sagde lige tak og stak mig 20Kr og et var det. Lidt daarligt synes jeg.

Hav det hyggeligt

Frank

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider