Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Go Schleck!
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 16:59
Yeah!
Frank Schleck fra danske CSC, vandt kongetapen i Tour de France
Sk*de godt kørt

Go go go go go go go go go go go go!

En gang DV, altid DV !
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 17:39
konge etappen er først i morgen.. men ja, han vandt i dag..
0
0
Svar på denne tråd

Vrøvl Louse
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 17:51
Alpe d'Huez er kongeetapen - og den var i dag..

mvh PiaR
quantum in me fuit

Skal du holde havefest? - lej en Weber Ranch Kettle grill

Magasinet Hest + Equipage + HesteBladet sælges

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail

0
0
Svar på denne tråd

Kongeetape
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 18:11

Kongeetapen er først i morgen. Det siger de kloge hoveder i hvert fald! Men det var suverænt kørt af Schleck, det må jeg sige...

Min mor og jeg sad også hele vejen op ad L'Alpe d'Huez og cyklede med i sofaen for at hjælpe ham!

Det kunne være sjovt, hvis Sastre vandt imorgen på den rigtige kongeetape - så ville Riis helt sikkert være meget glad!

0
0
Svar på denne tråd

Rigtigt nok
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 18:32
Jeg tror faktisk også at Alpe d'Huez var kongeetapen, men det er rigtig nok at det først er imorgen
Men skidt pyt

Det var sk*de godt kørt alligevel, specielt fordi det er første gang han er med i touren

Anne-Sofie: Michael Rasmussen skal vinde imorgen, og få point nok til bjergtrøjen. DET kunne være fedt!!

En gang DV, altid DV !
0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 18:41

Det har vist noget at gøre med at de kører den anden vej rundt, i forholdtil hvad de plejer ;)

Men flot kørt af Schleck... Jeg sad klistret foran skærmen de sidste knap 50 km :D

Og da min søster kom hjem, var hun ved at slå mig ihjel, fordi jeg unne nævne navnene på de fleste ryttere der kom over målstregen...

Nu bliver det så spændende og Riis vil have at Schelck skal kører efter den plettede trøje... Og selvfølgelig om Sastre kan klatre længere op i klassementet... Der er trods alt kun 15 sekunder op til 3. pladsen :D

Camilse og Looksen
Vil du se den vidunderskønne og meget mere, så tag et smut forbi www.camilse.dk

Du kan også deltage i vores nye konkurrence :D

0
0
Svar på denne tråd

Touren imorgen
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 18:42

MissFejrskov: Jeg tror desværre ikke rigtig på Michael Rasmussen... Man så igen idag, hvordan han viste, at han sagtens kunne køre opad, men det var for at hjælpe Menchov i mål...

Menchov er trods alt kun 10 sekunder fra en 3.plads... og det er jo ikke sikkert, at Pereiro Sio og Dessel holder, så derfor tror Rabobank nok stadig på ham.

Det kan selvfølgelig også være, at Rabobank, selvom Menchov ligger på en lun 4.plads, har opgivet at få ham på podiet, så de satser på Rasmussens bjergtrøje i stedet... Jeg tvivler - men håber selvfølgelig!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider