Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Heste mishandling
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 22:57

Nu er det jo kommet igen det med HAM/DEM der mishandler heste..

Og jeg bor så lige i nærheden af hvor det foregår nu...Jeg er vildt bange og aner ikke hva jeg skal gøre! kan man overhovedet gøre noget?

Er der andre der bor i nærheden af als/Hadsund og omg??

Mvh Vibeke

0
0
Svar på denne tråd

Hej Vibeke
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 01:33

Ja det er så uhyggeligt...her hvor jeg bor bliver der også snakket meget om det.

jeg bor lidt længere oppe, og synes det kommer for tæt på nu.

Lad od krydse finger for at det enten var sidste gang det er sket, eller at han bliver fanget...

mvh. sulle

Det jordiske paradis ligger på hestens ryg, i kroppens sundhed og i kvindens hjerte.

Friedrich Bodenstedt
Tysk forfatter (1819-92)

0
0
Svar på denne tråd

Skulle leje min ven
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 04:32

Ja man skulle leje min ven herovre fra, han er United States Marine Corps snigskytte.

Hans vaaben er en M82-A1 .50BMG Barrett rifel. Det er lige 12.7mm i diameter. Den har normalt, infrarodt og lysforstaerkende 10X kikkertsigte.

Paa en afstand af 800 meter er han 95% sikker paa at han rammer hvad han siget paa, og den maksimale raekkevide er 1800 meter.

Det kan vaere han kommer ind paa folden, men ud kommer han ikke.

Deres moto er "Keep running, die tired"

Hav en god dag

Frank

0
0
Svar på denne tråd

Hvad med at lave
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 04:36

noget sammenhold, holde vagt el lign? Tror desværre ikke at krydse fingre hjælper meget på en psykopat's tanker og lyster, men jeg forstår jer da udemærket.

Hold sammen og find ud af noget overvågning el lign, jeg ville i hvert fald ikke kunne sove trygt..

Alt held og lykke, håber ikke I og jeres heste skal være ofre for denne håbløse brutalitet der foregår nu..

0
0
Svar på denne tråd

Hadsund
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 08:09

Her i Hadsund er vi heller ikke het trykke.

Har de slået til igen?

0
0
Svar på denne tråd

Ja, jeg
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 08:26

bor så jeg kan se "gerningsstedet". Og tro mig jeg er slet ikke tryg ved tanken. Jeg har taget nogle forholdsregler, men har besluttet ikke at skrive hvad det er, hvis nu personen skulle se med her. Jeg snakkede med dem på Bønderskoven i går og de var stadig i tvivl om at hoppen ville klare sig.

Jeg håber vedkommende bliver fanget før det går ud over flere heste.

Se min hjemmeside her
0
0
Svar på denne tråd

tænker
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 10:04

ligepræcis som vibs, at gerningsmanden kunne være her på Heste Nettet, så man skal passe på hvad man skriver.

Men hvor er det bare frustrerende, har selv en hest ikke langt derfra og en i Hadsund.

Men det gør da ondt lige meget om det er sin egen eller andres, det er afsindig synd for hestene.

Maria

0
0
Svar på denne tråd

Kunne I ikke
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 10:14

Holde det i den tråd, der blev lavet for nogle dage siden.. Det er nemmere, at overskue, når der ikke er flere tråde om samme emne..

Al sorg, al angst handler om en tilknytning til et andet individ, som er blevet brudt, eller risikerer at blive brudt. Al sorg er kærlighedens pris

Medlem af DÅHM syd

horseauction.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider